Strona 3 z 3
: 06 gru wt, 2005 12:30 am
autor: sekator
dla mnie super egzemplarz, no taki żeby nadawał się na zabytek to: bezwypadkowy tzn. oryginalny lakier, z udokumentowanym przebiegiem i w niwnwgannym stanie technicznym a o takie to i za granicą trudno. Na zdjęciach wszystkie dobrze wyglądają.
: 06 gru wt, 2005 11:17 am
autor: Sebek
aaaa no tak
bo jak drugi czy trzeci lakier
licznik przekrecony
i nie wiadomo jaki stan to na pewno znajdziesz za 10 k papieru

: 08 gru czw, 2005 4:06 pm
autor: Rekin
Tak jak ktoś pisał wcześniej 1.3 rallye ma pojemność 1294ccm (taka pojemność jest dlatego aby mieścił się w klasie do 1300ccm - w latach produkcji rallye w rajdach właśnie obowiązywał taki próg w klasie, później podwyższono go do 1400ccm i dlatego np. startowały VW Polo 1.4 16V, ale jak się nie mylę to niedawno znowu powrócono do 1300ccm. W kjs jest podobnie ale w sumie to każdy organizator ustala jak chce i chyba w niektórych rejonach dalej jest do 1400ccm (Warszawa?) - jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. W każdym razie znowu bardzo poszukiwane stały się mocne autka do 1300.
Tak więc masz do wyboru wg. mnie: Suzuki Swift GTi, Peugeot 106 1.3 rallye, Citroen AX 1.3 Sport, no i oczywiście Peugeot 205 1.3 rallye.
W Citroenie AX Sport (nie mylić z GTI) jest ten sam silnik co w 205 rallye tzn. TU24, tylko zamiast dwóch podwójnych weberów są dwa podwójne solexy i osiąga on 95KM - miałem też kiedyś takie autko:-). Gdzieś czytałem że były też AXy Sport na weberach ale nie wiem czy to prawda - ja takiego nie widziałem.
p.s ja swoim pugiem nigdzie nie startowałem bo mi jest go szkoda
może tego zreanimujesz?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=76315051 ale sądząc po zdjęciu to niezła padlina

: 08 gru czw, 2005 5:31 pm
autor: b182
tragedia nic tylko zabic wlasciciela;(
: 08 gru czw, 2005 5:56 pm
autor: lukasss
za 500zł bym wzioł, hm tam buda chyba była zmieniana albo cholera wie elektryki rally nie miało szyber dachu też zderzak inny chole ra wie co to jest
: 08 gru czw, 2005 7:18 pm
autor: 205MI16
Podjadę go oglądnąć bo mam blisko - oprócz wiejskiego "tjuningu" wygląda na egzemplarz do zreanimowania - karoseria nie jest zła. Ciekawe jak silnik, skrzynia i zawieszenie. Rally jechałem raz jakieś 10 lat temu i wrażenie jak na 1300 robi niezłe. Napisze jak oglądnę - chyba że już sprzedany.
: 08 gru czw, 2005 8:01 pm
autor: Ari
!.3 Rallye jest tak prosty jak budowa cepa i dlatego tak skuteczny (pewnie ccs jeszcze prostsze, ale jesli jakis meches nie radzi sobie z rallye to jest ciota a nie meches). Mozna go naprawic samemu. O egzemplarz ladny trudno. Malo bylo rally cos kolo 8800 szt.
: 08 gru czw, 2005 9:59 pm
autor: Michal
Szeryf to jak z naszym zakladem?

: 08 gru czw, 2005 10:43 pm
autor: minta
: 08 gru czw, 2005 10:55 pm
autor: sekator
jak chcecie obejżeć ładne rallye i gti do sprzedania to zajżyjcie na stronę:
http://www.webmycar.com
: 09 gru pt, 2005 9:14 am
autor: b182
ale ceny tam powalają
