Strona 4 z 17

Re: Peugeot 205 Indiana

: 10 kwie sob, 2010 12:32 am
autor: Pluto
Co tam 1,4 - 1,1 zapierdziela :D

Re: Peugeot 205 Indiana

: 10 kwie sob, 2010 8:57 pm
autor: smiechoo
jazda gda szczecin gda predkos kolo 130 prawie non stop i wyszlo spalanie 6.2 litra :D

Re: Peugeot 205 Indiana

: 04 paź pn, 2010 11:57 pm
autor: DJPreZes
Indiana żyje i nie myślę nawet o jej sprzedaży - przeszło mi ;]
W weekend odwaliłem przy niej kawał dobrej roboty.
Miska olejowa o której mówił mi Kamil (Kamkiler) została wreszcie zdjęta...brrrrr...wgięcie tak ogromne, że aż łańcuszek od smoka wytarł rowek w misce... przejrzałem łańcuszek i nawet nie widać po nim śladu zużycia. Miskę wyklepałem i założyłem na nowo (czerwony silikon madafaka!) I tak rozmyślam o swapie (najlepiej 2.1, ale może tylko na inne 1.4), więc nie warto było zakładać nowej. W "międzyczasie" zdjąłem cały wydech oprócz kolektora. Potem poleciało całe wnętrze i totalnie mokre wygłuszenia. Podłoga jest w stanie w miarę dobrym. Wszelakie rdzawe ślady przejechałem szlifierką (zacząłem od wiertarki, ale nie miałem za dużo czasu, więc pojechałem na grubo szlifierą). Potem wszystko zabezpieczyłem cynkiem w spreju, a na to farba pod kolor nadwozia ;] Na koniec wygłuszenia z XMa, podcięte pod wymiar. Wykładzina w międzyczasie była czyszczona, suszona, trzepana i co tylko z nią umiałem to zrobiłem - jest lepiej niż było. Co do podłogi to z tyłu po prawej jest jedna dziura na wylot, co mnie straszliwie boli :cry: :cry: :cry: No nie wiem co dalej - może przy okazji robienia blach pod maską wspawa tam się coś - zobaczę. Wydech został odpowiednio ożywiony - wymieniony "downpipe" razem z sondą, potem w rurze dorobione na nowo mocowania, końcówka rury obcięta i wspawana nowa, a wszystko skręcone na paście uszczelniającej. Do pełni szczęścia brakuje zabezpieczenia podwozia, progów i wymiany amorków z tyłu (zrobienie blach z przodu to nawet więcej niż pełnia szczęścia - to by był chyba nieskończony orga..eee...radość czy coś)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 06 lut ndz, 2011 1:38 am
autor: DJPreZes
Od ostatniego wpisu trochę się pozmieniało. Zawiecha z GTI leży prawie kompletna i czeka. Padła decyzja na swapa - diesel. To jest pewne, bo ani pojemność ani nic innego jeszcze nie jest pewne. Na chwilę obecną zamówiłem do Indiany beżowe pasy od...tajemnica ;)
Dzisiaj wleciały na tył odnowione zaciski (rozebrane i ręcznie oczyszczone, potem złożone na nowych gumkach). W przyszłym tygodniu idzie pompa hamulcowa na "renowacje" - gumki już zakupione, tylko czekam na chwilę czasu. Ponadto gumowe przewody z tyłu też się doczekają założenia :) Coś jeszcze? Lewy sztywny przewód też pójdzie nowy. Jutro fotkę wkleję jak ostatecznie wyglądały zaciski tuż przed założeniem.
Dalsze plany po hamulcach? Blacharka pod maską, może wymiana drzwi prawych i przedniego lewego błotnika. Marzy mi się wszystko zrobić kompleksowo - każdy wgniotek wyprostować, każdą wymienną blachę podmienić na nową, itd. tylko, że wtedy będę musiał Indiankę obłożyć poduszkami chyba ;)
A co z silnikiem? Plan jest taki, że najpóźniej w maju mam już mieć dyszla zamiast TU3M :)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 06 lut ndz, 2011 10:34 am
autor: Sebek
tak trzymaj :)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 07 lut pn, 2011 1:37 pm
autor: Martinoo
a cos bardziej nowoczesnego, czy starego klekota 1.9 czy 1.8

Re: Peugeot 205 Indiana

: 07 lut pn, 2011 10:44 pm
autor: DJPreZes
Nie wiem. Na razie 1,8 diesel do mnie przyjedzie pewnie na początek przyszłego tygodnia, poza tym ciągle męczę się z pomysłem 2,1. Do tego szukam na allegro ciągle osprzętu do zrobienia turbo z nietrubo 8)7 8)7 8)7 Jedno jest pewne - jakiś XUD, ale jaki to nie mam pojęcia. Może jakaś hybryda, może gołe 1,8. Może też 2,1 (ach...to by było najlepsze i tyle). Nie wiem.
Niżej obiecane fotki zacisków po zrobionej ekspresem "regeneracji" - miałem w planach nawet je wypiaskować, ale nie mogłem czekać, bo mi na poprzednim blokowało lewe koło :/ Oczywiście zacisk rozebrałem, o czyściłem i zaczął działać... Ech... Nie ma to jak zbędne wydatki. Ahaaa.. nie patrzeć na napisy na jednym z zacisków - chyba nie wiedzieli co sprzedają ;)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 07 lut pn, 2011 11:12 pm
autor: Martinoo
To jak coś wymyslisz z uturbieniem 1.8 to i moze ten sam pomysł bedzie pasował do uturbienia 1.9. Ze 25 koników by sie przydało wiecej

Re: Peugeot 205 Indiana

: 09 lut śr, 2011 12:43 am
autor: PIT_R
Jak 1.9 to najlepiej przelozyc z 306 1.9 TD 90KM :)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 26 mar sob, 2011 11:41 am
autor: DJPreZes
Silnik zakupiony. Wiem o nim tyle, że nie odpala, jest zawalony olejem z każdej strony i jeśli tylko pogoda, czas i pieniądze pozwolą, to do zlotu PKP będzie lśnił i chodził jak zegarek ;) Plan jest taki, że wiązka z 1,4 zostanie zmasakrowana na tyle, że diesel będzie się w niej czuł jak u siebie 8)7 Zapasową wiązkę sobie zostawię jakbym wracał kiedyś do 1,4 (w co wątpię... albo większy diesel, albo jakaś duża benzynka ewentualnie). Do tego przygotowania do odświeżenia go z zewnątrz idą w dobrym kierunku. Kierunki z przodu skompletowane, w przyszłym tygodniu poznam cenę za komplet nówek lamp na tył, do tego oczywiście wybiorę najlepsze z lamp przeciwmgielnych i cofania z moich zapasów :) Ew. jak się trafią nówki, to będą nówki.
Co dalej? Jeżdżę po szrotach i szukam prawych pięknych drzwi (bo moich nie chcę szpachlować... szpachla tylko Munirowi przystoi :P ), lewego błotnika przód i prawego tył (tego to szukam jako nówki). Oceniam, że na zlot PKP może się wyrobię...ale na ten w 2013 8)7
Aha... pasy beżowe już są z przodu, na tył może dzisiaj założę, kto wie ;) Dzisiaj albo jutro fotka jak to wygląda. Moim zdaniem kosmicznie dobrze.

Re: Peugeot 205 Indiana

: 03 kwie ndz, 2011 10:19 pm
autor: DJPreZes
Zdjęć nie ma i nie będzie przez jakiś czas. Weekend upłynął bardzo owocnie ;) Nowa lina sprzęgła wskoczyła (na miesiąc ledwie, ale był na nią czas), wykładzina poszła przed siebie (za tydzień ją umyję, a na razie jeżdżę z samymi dywanikami na gołą blachę - kosmiczne dźwięki i łomot od wydechu, ale jakoś daje radę), czujnik ciśnienia oleju podłączony ponownie (jakoś gdzieś mi kabelek się urwał), dieselek rozpołowiony, tj. zdjęta skrzynia z niego i przymiarki do remontu.
Plan jest taki - sanki oddać do piaskowania, później do malowania proszkowego. Tak samo stabilizator, mocowania stabi, może niektóre inne elementy spod maski. Sanki, mocowania stabilizatora, ten element trzymający alternator i parę innych na czarno, stabi może żółty albo czerwony ;) Nie wiem sam. Do tego oczywiście w miarę możliwości ogarnięcie blacharki (ew. szukam jakiegoś juniorka czy coś w tym stylu z ładnymi blachami i czymkolwiek pod maską - widział ktoś coś takiego?) i założenie nowych lamp. Przód i tył oczywiście ;) Jak tylko wyjdę z totalnego dna finansowego (ostatnio spalił mi się komputer, więc wydatki były niemałe) to kupuję cały komplet na tył (lewa, prawa, wstecznego i przeciwmgielna ;) ) i do pełnego kompletu zabraknie mi tylko prawego przodu.

Re: Peugeot 205 Indiana

: 03 kwie ndz, 2011 11:23 pm
autor: Martinoo
DJPreZes pisze:Zdjęć nie ma i nie będzie przez jakiś czas. Weekend upłynął bardzo owocnie ;) Nowa lina sprzęgła wskoczyła (na miesiąc ledwie, ale był na nią czas), wykładzina poszła przed siebie (za tydzień ją umyję, a na razie jeżdżę z samymi dywanikami na gołą blachę - kosmiczne dźwięki i łomot od wydechu, ale jakoś daje radę), czujnik ciśnienia oleju podłączony ponownie (jakoś gdzieś mi kabelek się urwał), dieselek rozpołowiony, tj. zdjęta skrzynia z niego i przymiarki do remontu.
Plan jest taki - sanki oddać do piaskowania, później do malowania proszkowego. Tak samo stabilizator, mocowania stabi, może niektóre inne elementy spod maski. Sanki, mocowania stabilizatora, ten element trzymający alternator i parę innych na czarno, stabi może żółty albo czerwony ;) Nie wiem sam. Do tego oczywiście w miarę możliwości ogarnięcie blacharki (ew. szukam jakiegoś juniorka czy coś w tym stylu z ładnymi blachami i czymkolwiek pod maską - widział ktoś coś takiego?) i założenie nowych lamp. Przód i tył oczywiście ;) Jak tylko wyjdę z totalnego dna finansowego (ostatnio spalił mi się komputer, więc wydatki były niemałe) to kupuję cały komplet na tył (lewa, prawa, wstecznego i przeciwmgielna ;) ) i do pełnego kompletu zabraknie mi tylko prawego przodu.
Widze ze idzie ci całkiem sprawnie, obspawaj najpierw te wszystkie rdzawe naloto dziury pod maską, bo ci dieselek wyladuje na glebie i najpierw obspawaj podwozie.

Re: Peugeot 205 Indiana

: 04 kwie pn, 2011 10:57 am
autor: DJPreZes
Dlatego powoli przeglądam ogłoszenia, czy nikt nie chce sprzedać jakiejś 205 z ładnymi blachami, ale padniętym zawieszeniem na przykład ;)

Re: Peugeot 205 Indiana

: 04 kwie pn, 2011 2:14 pm
autor: Martinoo
DJPreZes pisze:Dlatego powoli przeglądam ogłoszenia, czy nikt nie chce sprzedać jakiejś 205 z ładnymi blachami, ale padniętym zawieszeniem na przykład ;)
W chwaszczynie koło koscioła stoi 205 z ładnymi blachami

Re: Peugeot 205 Indiana

: 04 kwie pn, 2011 2:21 pm
autor: DJPreZes
Dzięki - jutro wracając z Oliwy ją obejrzę 8)