Strona 4 z 4

: 23 wrz pt, 2005 1:34 pm
autor: tomek
Sprecyzuj.
Chodzi Ci o trójramię w wewnętrznym czy w zewnętrznym przegubie?

W wewnętrznym jak pisałem jest zdejmowane(taki trójniczek z kulami).

Zewnętrzne znów chwyta kamienie i tworzy całość z ośką (w tych "zwykłych" półosiach).

O jakim modelu piszesz?

: 23 wrz pt, 2005 4:17 pm
autor: NMike
Zewnętrznym.
Wewnętrznego nie rozbierałem.

: 23 wrz pt, 2005 7:42 pm
autor: aule
Chłopaki ale super odpowiadacie :!: :!: :D Teraz zaczyna wszystko być jasne i prostrze niż się wydawoło na początku. Dodatkowo okazuje sie, że bedę mógł to sam wymienić i bez wyjmowania ze skrzyni biegów. SUPER

Toście mi niespodzankę sprawili bo ja juz byłem załamany. Dodam jeszcze, że to nie koniec dobrych wieści. Zdałem ostatni egzamin na IV roku i mam jeszcze tydzień wakacji :D :D :D

A co z tym gaźnikiem? Bo bede go czyścił w poniedziałek i może bym coś podszlifował tylko gdzie??

Pozdro

: 23 wrz pt, 2005 7:56 pm
autor: NMike
Jak odepniesz półośke z jednej strony to uważaj żeby nie wyskoczyłą ze skrzyni bo olej sie wyleje...

: 23 wrz pt, 2005 8:00 pm
autor: aule
Ja bede robił tą od strony pasażera tam jest chyba jakieś mocowanie pośrednie zanim ona trafi do skrzyni. Ale będę uważał i tak, bo w tym dziadku można coś łatwo ukręcić. Już ukręciłem odpiwietrzenie zaciskacza. Na szczęście nie musiałem odpowietrzać ale jak przyjdzie co do czego....

: 23 wrz pt, 2005 8:30 pm
autor: NMike
Wiertarka i wiercisz, a później jakis gwintownik i po bulu. Albo odpowietrzyć i zakręcić śrubką...

: 23 wrz pt, 2005 9:18 pm
autor: tomek
NMike- piszesz o swoim 1,6GTI tak? to by się zgadzało...

A możesz to w skrócie opisać ten przegub z GTI? Wersja 1 czy raczej 2 ?

1.Czy jest to cały przegub kulowy który się zbija z półosi (zabezpieczony sprężystym kółkiem z drutu) ?? w który można włożyć półoś wieloklinem?

2.Czy poprostu rozchodzą się obie części przegubu, i jedna część- ten trójnik- jest zdejmoowany z półosi? jest na wieloklinie? zabezpieczony pierścieniem segera?

To na nim są jakies elementy typu "kule" czy on jest ich "wybierakiem" ?

: 24 wrz sob, 2005 10:08 am
autor: NMike
Druga opcja.
Trójnik jest zdejmowany- nigdzie ni można znaleźć nowego :D

: 24 wrz sob, 2005 1:19 pm
autor: tomek
Miałem link do firmy bodajże z Bydgoszczy bądz Torunia od samych przegubów i półosi zajmują się regeneracją i mają w swojej ofercie dokładnie wszystkie części!!!! wałeczki, pierścienie, trójniczki poprostu wszystko!!
Dysk się zesrał a link razem z nim....
Faktem jest, że takie części poprostu nie ida do sprzedaży detalicznej w sklepach, więc znalezienie ich często graniczy z cudem...

: 25 wrz ndz, 2005 5:25 pm
autor: aule
Ok jak będę mał kase to będę rozbierał te ośkę.

Teraz mam pytanie odnośnie tego gaźnika. Wyczyściłem go dziśiaj. Założyłem. Zrobiłem przy okazji bypas ogrzewania przepustnicy..Ale niestety objawy z powodu których się za to zabrałem nie znikneły. Mianowicie przy odpalaniu na benzynie, zimny silnik na ssaniu nie chce pracować poprostu wydaje sie jakby się dławił. Przerywa i nie da sie jechać. Po rozgrzaniu jedzie normalnie. Jeżeli chcę jechać na ssaniu by się rozgrzał to trzeba juz się rozpędzić i skręcić ssanie prawie do końca. Wtedy jedzie normalnie. Zastanawiam sie czym to jest spowodowane. Dodam że przepustnice ssania nie jest domknięta do końca przy całkowicie otwartym ssaniu ( w przybliżeniu wymagany luz)

Wychodzi na to, że poza oczyszczeniem gażnika i wyjęciem ogromnego paprocha z rurki emulsyjnej nic nie zdziałałem :( :(

Pomocy

: 25 wrz ndz, 2005 11:01 pm
autor: szmergiel
moze skład mieszanki za bogaty?? lub ubogi??genaralnie gaznikowce na ssaniu pracują kazdy inaczej, a te obiawy jakos nie szokują mnie, tak może być <tzn. tak miewałem :) > POZDRO!!