Strona 4 z 4

: 20 mar pn, 2006 2:09 pm
autor: Sebek
jesli troche pojeździ to może zmienic spowrotem ale jesli wiecej to nie bardzo i to mi chodziło a oleju nie bedzie chyba zmieniał co 5tyś km

: 20 mar pn, 2006 2:12 pm
autor: QDS
no nie będzie :D

: 24 mar pt, 2006 12:57 pm
autor: QDS
wymieniłem olej na Castrol GTX Magnatec 10w40

jesli chodzi o wyciek przy rozrządzie - wymieniłem pasek, napinacz i dwa uszczelniacze- te uszczelniacze były twarde jak kamień i juz zjechane (one mają takie kołnierzyki, te gumy, ale u mnie tych kołnierzy już prawie nie było), dlatego tak ciekło. teraz jest już wszystko oki doki, uszczelka pod głowicą jest dobra, nic nie musiałem przy niej robić :)

ps.
koszt wymiany: pasek+napinacz+2xuszczelniacz=170zł

: 26 mar ndz, 2006 4:40 pm
autor: sekator
ale moim zdaniem Magnatec to kiepski pomysł, jak dolałem kiedyś takiego awaryjnie 1L to ciśnienie na wolnych obrotach przy ok 90 stopniach spadło z 1,5bar na 0,6bar. Magnatec raczej nadaje się do nowych samochodów i współczesnych konstrukcji

: 27 mar pn, 2006 8:29 am
autor: QDS
i teraz dopiero mi to mówisz?! no co zrobić... zobaczymy. Właśnie kulnąłem nim 1000km w weekend i jest wszystko dobrze.

: 27 mar pn, 2006 9:32 am
autor: sekator
spokojnie nic się nie stanie ale zmień później lepiej na coś lepszego np. Valvoline 10W-60

: 27 mar pn, 2006 9:35 am
autor: QDS
chodzi tylko o to aby wlać olej z większa cyferką po "w"?

: 27 mar pn, 2006 10:59 am
autor: sekator
w zasadzie tak ale nie do końca! Jak chcesz dobry i tani olej to polecam do niewysilonego samochodu Valvoline MaxLife (po 100tyś km.) 10W-40. Możesz kupić MOTUL Technosyntese 15W50 (półsyntetyk), taki olej do mocniejszego traktowania - też nie jest drogi ale trudno go dostać.

: 27 mar pn, 2006 12:41 pm
autor: woocash
a miałbyś może info ile kosztuje ten MOTUL 15 W 50 ??

: 27 mar pn, 2006 1:03 pm
autor: sekator
woocash pisze:a miałbyś może info ile kosztuje ten MOTUL 15 W 50 ??
leję taki do swojego gti, ostatnio płaciłem 130-150zł/5L (nie pamiętam dokładnie)