spoko kwestią estetyczną zajme sie jak już auto będzie jeździło bo narazie to jest priorytetem
będą felgi od Orfiego które same w sobie wniosą dużo do wyglądu zewnętrznego i ogólne porządne czyszczenie i może coś jeszcze
i oczywiście zdaje sobie sprawe że pod maską niema szału ale wiadomo że to narazie jest w pewnym sensie prowizorka
sledze od początku projekt i gratulacje za nieszablonowy pomysł by zbudować to w 5d powodzenia w dopieszczaniu
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
dobra po dzisiejszym dniu stwierdzam że sam nic nie wskóram to raz, a dwa to chyba te gaźniki są zjebane samochód odpaliłem na ssaniu działał dobre 10-15min rozgrzał sie to temp przelotowej załączyły sie wiatraki i w pewnej chwili jak odpuściłem ssanie gaźniki "obrzygały" mnie benzyną ze wszystkich możliwych otworów a najbardziej z gardzieli
Odświeżam kotleta, ale może nie dałeś jeszcze za wygraną.
Widziałem taki efekt już kilka razy, najczęściej po dodaniu gazu rzygało z gardzieli paliwem. Problem był prosty, a rozwiązanie trywialne, okazało się, że seryjna pompa daje zbyt duże ciśnienie. Po podpięciu pompy z motocykla (elektrycznej) gaźniki dało się ustawić, a paliwo trafiało tam gdzie jego miejsce.
dałem za wygraną do samochodu wrócił gaźnik z XU51C a co do ciśnienia to wątpię żeby to było to bo zrobiłem system grawitacyjny zasilania w benzynę pompa pompowała paliwo do zbiorniczka nad gaźnikami z którego był powrót do baku i zasilanie gaźników
nie ma sie co poddawać gaźniki do przeglądu może niewłaściwie pływaki ustawione najlepiej kogoś obeznanego lub serwisówke do gażniorów żeby od czegoś zacząć
jeżeli zmienił sie kąt zamontowania gaźnika to może poprostu zalewa komory pływakowe i pluje wachą gdzie popadnie