Strona 5 z 12
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 9:15 am
				autor: jozek
				Allman zmartwie cie ale jezeli zmieniłeś tylko przednie heble na te z 1,6 gti to nic ci to nie da. Cti ma z tyłu szerokie bębny i dlatego lepiej hamuje...
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 9:21 am
				autor: allman1
				To nadal 3:2  

  A całkiem serio, to jak klocuchy się wetrą, to podzielę się wrażeniami. Jak dotąd rokuje dobrze. 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 2:40 pm
				autor: DJPreZes
				Grzesiek będzie Girlingi z 1.9 GTI montował a nie te z 1.6. 
One (te z 1.6) generalnie są takie same jak do tej pory miałeś, tylko "szersze" żeby się grubsza (wentylowana) tarcza zmieściła, a siła hamowania pozostaje identyczna.
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 3:20 pm
				autor: allman1
				Rozumiem.  

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 5:57 pm
				autor: daro
				Małe sprostowanie, zaciski zostały zamontowane z 1.9 gti girling. 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 6:02 pm
				autor: RafGentry
				daro pisze:Małe sprostowanie, zaciski zostały zamontowane z 1.9 gti girling. 

 
No i wszystko jasne. Piotrek, możesz otwierać szampana - heble masz żylety  

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 7:52 pm
				autor: grzesiek309
				Hebel z GTi powinien być w standardzie. Jeżdżę kilka dni greenem i mam dosyć tych bendixów. 
W RG mam z zestaw girlinga z 1.9, szerokie bębny i zwykłą pompę. Do codziennej jazdy rewelacja 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 29 gru pn, 2014 8:16 pm
				autor: DJPreZes
				No to jak są z 1.9GTI, to zdecydowanie będzie różnica i to na duuuuży plus.
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 10 maja ndz, 2015 7:14 pm
				autor: allman1
				Następujące czynności: Checked!
Wymiana:
-Uszczelka pokrywy zaworów
-uszczelniacz wałka rozrządu
-uszczelka głowicy
-śruby głowicy
-uszczelka miski olejowej
-uszczelka pod kolektor wydechowy
-pierścienie tłokowe
-filtr oleju
-olej
-płyn chłodniczy 
-sprawdzenie szczelności głowicy,wymiana uszczelniaczy zaworowych, splanowanie głowicy.
Auto nadal sprawia kłopoty i nadal kupię monowtrysk do TU3M
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 11 maja pn, 2015 10:19 pm
				autor: nowak68
				Toć to przecież taki mały remoncik  

  Oj dzieje się dziejeeeee 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 11 maja pn, 2015 10:43 pm
				autor: allman1
				Silnik śmiga aż miło. Ino osprzęt i LPG dają się we znaki.
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 12 maja wt, 2015 9:21 pm
				autor: operatorbazooki
				Nie dawaj do partaczy i będzie ok ! 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 13 maja śr, 2015 8:55 pm
				autor: allman1
				operatorbazooki pisze:Nie dawaj do partaczy i będzie ok ! 

 
Nie mogę znaleźć w Lesznie i okolicach nikogo ogarniętego. W przyszłym tygodniu idzie na rabotu do mechaniora starszego datą. Może to jest lepszy pomysł niż leszczyńska zapalona młodzież. Eee, nie wiem nie wiem... Kupiłem od filipczaka monowtrysk, ale on sam nie wie w jakim jest stanie. Jakby ktoś miał igłę, to nadal chętnie kupię. Zobaczymy co będzie, na razie chodzę piechotą. Publicznie dziękuję tu Ernestowi, który pomógł mi gdy auto stanęło dęba na przedmieściach Warszawy na 2h przed egzaminem. Cztery "Zlotowe" dla Ciebie na zlocie!
 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 13 maja śr, 2015 10:36 pm
				autor: woocash
				egzaminem z ... piwa?
no to byś sobie nawarzył piwa tym spóźnieniem 

 
			 
			
					
				Re: Green (Zwariowałeś??? Po co Ci ten złom???)
				: 28 maja czw, 2015 9:41 pm
				autor: allman1
				Dopiero dziś, po wymianie pompy paliwa, monowtrysku, silniczka krokowego, przewodów, komputera i uzupełnieniu braków w bezpiecznikach mechanik znalazł przyczynę tego że auto nijak nie chciało chodzić na benzynie...