A to nie był spot w sprawie ustalenia terminu spotu o spocie organizacyjnym-BARON- pisze:jakies wieści z frontu po spocie ???


Dobra, a teraz na poważnie...
Myślałem czy się udzielać w tym temacie, ponieważ na chwilę obecną raczej udziału w klipie nie wezmę. Jednak tak sobie pomyślałem, że podzielę się kilkoma uwagami. Zaznaczam, że są to moje opinie.

Przede wszystkim ciekawi mnie jaką wizję klipu mają jedni z pomysłodawców - Zuza i ciechom. Jeśli dobrze mi się wydaje nie napisali swojego pomysłu na klip.

Uwagi organizacyjne:
Jeśli klip promujący klub ma być ciekawy to myślę, że na przygotowania należałoby poświęcić znacznie więcej czasu, a termin powinien być odległy. Wtedy więcej osób mogłoby sobie zaplanować czas, przygotować auta i wziąć udział w tym niecodziennym wydarzeniu. Poza tym listopadowa sceneria w naszym kraju nie jest zbyt pociągająca.

Scenariusz:
Wydaje mi się też, że najpierw powinien powstać ciekawy scenariusz. Potem należałoby poszukać odpowiednich miejsc do kręcenia klipu i wtedy powinien powstać materiał wideo. Czas trwania klipu 2-4minuty to moim zdaniem zdecydowanie za mało jak na 18 zgłoszonych samochodów.
Muzyka:
Jeśli chodzi o muzykę to myślę, że ta powinna być dobrana do klipu, a nie klip robiony pod muzykę. Nie jestem profesjonalistą, ale kiedyś złożyłem kilka drobnych klipów i czasami okazywało się, że do danego materiału video bardziej pasuje inny kawałek niż był założony na początku. Tak mi się skojarzyło, że w początkowej wersji The Fast and The Furious gdy na początku filmu Brian zajeżdżał do baru Torreto został użyty kawałek Crazytown - Butterfly. W finalnej wersji został zastąpiony innym - niestety nazwy nie znam.
Co do gadanych w klipie... wszystko zależy od obranego scenariusza. Myślę, że i gadane można w ciekawy sposób zawrzeć w klipie.
