Strona 7 z 19

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 7:08 pm
autor: moralez
Lord Devil pisze: heble z 607 brembo/tarcze z 406 V6 coupe,
Powiedz mi od czego masz zamiar dac klocki? Tarcza z 406 ma srednice mniejsza o 4 mm od tej z 607 Klocki roznia sie szerokoscia i wysokoscia.

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 7:29 pm
autor: bez_polotu
munne pisze:To sie ubralem brazowa koszula i buty i granatowa kurtka 8)7
Na szczęści jesteś w tle i nikt nie zwrócił uwagi 8)7

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 8:24 pm
autor: Lord Devil
W tym momencie klocki od kompletu z zaciskami 607. Nie zwrocilem uwagi na roznice w szerokosciach tarcz, dzieki za ukazania ewentualnego fuck up. Jak bedzie duzy problem damy zaciski z 406. Pierwsze jakie udalo sie kupic byly z 607 dlatego takie poszly.

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 9:04 pm
autor: Martinoo
Wracajac do felg to jezeli mnóstwo ludzi ma SL434 to już nie sa one tak wyjatkowe a co za tym idzie sl299 staja się bardziej wyjatkowe

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 10:27 pm
autor: Lord Devil
Wiadomo i dlatego sa Dimmy poki co jeszcze wyjatkowe :W

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 10:32 pm
autor: DelighT
Mam nadzieję, że zobaczę to jeszcze w Lublinie ;]] Auto N1 muszę obejrzeć je na żywo w przeciwnym razie nie daruję sobie (za blisko mieszkam ;p) Pozdro for Lord & GF T16, Powodzenia! ;D

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 11:03 pm
autor: Lord Devil
Jak bedzie ukonczone zrobi sie mini spota, kazdy bedzie mogl dokladnie obejrzec i potwierdzic, ze faktycznie cos takiego istnieje i nie jest jedynie wytworem mojej wyobrazni i fotoszopa. Potem przyjdzie czas na SPOT na SPORTOWO II :Y

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 12:04 pm
autor: Para
Powoli zaczynam sie gubic w natloku postow w tym temacie, co zagladam to 2 strony wiecej :W

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 1:16 pm
autor: MiceK
Lordzie, rób Puga, rób... Na sesję ma być glancuś, bo jeszcze panny zaczną wybrzydzać ;)

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 3:09 pm
autor: Marin205
Lord Devil pisze:Jak bedzie ukonczone zrobi sie mini spota, kazdy bedzie mogl dokladnie obejrzec i potwierdzic, ze faktycznie cos takiego istnieje i nie jest jedynie wytworem mojej wyobrazni i fotoszopa. Potem przyjdzie czas na SPOT na SPORTOWO II :Y

no ja się zastanawiam jak to będzie z trakcją :) mimo szpery "chiba" ciężko będzie - więc do setki pewnie dobrze ale bez super hiper wyniku, natomiast chciałbym zobaczyć miny ludzi powyżej 120 na autostradzie :)

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 4:19 pm
autor: Lord Devil
Nie sadze, aby byly problemy, oczywiscie jak sie upre to spale kolo, ale po pierwsze poki co moc tego "potwora" to tylko 200hp i 288Nm a pomocna bedzie zeszperowana skrzynia i slicki 225 jakie byly i beda na Compomotiv Dimma. Jak sie podniesie potem moc, to sie bede martwil, albo tylko latal z rolki :mrgreen:

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 5:31 pm
autor: kubas
Lord Devil pisze:Nie sadze, aby byly problemy, oczywiscie jak sie upre to spale kolo, ale po pierwsze poki co moc tego "potwora" to tylko 200hp i 288Nm a pomocna bedzie zeszperowana skrzynia i slicki 225 jakie byly i beda na Compomotiv Dimma. Jak sie podniesie potem moc, to sie bede martwil, albo tylko latal z rolki :mrgreen:
a ten samochód będzie w ogóle skręcał ? Trochę by był wstyd gdybym na waszym Lubelskim torze zrobił lepszy czas moim 75km samochodem :)

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 6:46 pm
autor: Lord Devil
Po pierwsze dlaczego ma nie skrecac, nie jest tak duzo ciezszy od miga, poza tym na slicku 225 wszystko skreca :mrgreen:
Po drugie ostatnim razem, nie swoim autem a Munira 205 dalem rade (mam na mysli odcinek - nie bylem klasyfikowany w calosci awaria nota beneT16 :lol: ), wiec sadze, ze i tym razem bym dal - wiem zawsze moze byc ktos lepszy. Nie bylo walki o zlote gacie a super impreza.
Po trzecie toru praktycznie juz nie ma i jak bedzie impreza to pewnie tym razem na lotnisku Ułęż
Po czwarte mam nadzieje, ze bedziesz, chociaz masz daleko, ale ostatnim razem rekord odległości pobil Smanov i dzielnie smigal po torze.
Zabieram sie za fotki i postaram sie do jutra dac nowe, co tam stoleczny tuning robil :?:

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 7:22 pm
autor: Młody
moralez pisze:
Lord Devil pisze: heble z 607 brembo/tarcze z 406 V6 coupe,
Powiedz mi od czego masz zamiar dac klocki? Tarcza z 406 ma srednice mniejsza o 4 mm od tej z 607 Klocki roznia sie szerokoscia i wysokoscia.
Taki zestaw ma w 405 i jakoś weszło, to i w 205 musi wejść. Tj raptem 2mm wysokości (4mm w średnicy). Druga sprawa to taka jakie ma zaciski z 607? :) Bo wychodziły dwa rodzaje tarcz :) i 309mm to ta mniejsza (330mm wieksza)... Sprawa ma sie w różnicy szerokości tarczy(32-30, 28-26), a klocki wrzuca z 607 i po sprawie.

Re: GRIFFE T16

: 15 gru śr, 2010 7:55 pm
autor: Marin205
Lord Devil pisze:Nie sadze, aby byly problemy, oczywiscie jak sie upre to spale kolo, ale po pierwsze poki co moc tego "potwora" to tylko 200hp i 288Nm a pomocna bedzie zeszperowana skrzynia i slicki 225 jakie byly i beda na Compomotiv Dimma. Jak sie podniesie potem moc, to sie bede martwil, albo tylko latal z rolki :mrgreen:
czy 225 to nie za dużo? z tego co wiem to na dimmy do przodu zakładają 205 a na te szersze 225 do tyłu