A więc tak, wymienione/naprawione zostały:
czujnik temp do kompa,
włączniki wentylatora chłodnicy i jakiś czujnik na chłodnicy,
przekładnia kierownicza regenerowana,
rozrusznik regenerowany,
skrzynia biegów,
silnik,
naprawienie pociętych wiązek przewodów w komorze silnika,
wycięcie zbędnych puszek i przewodów ze skrzynki bezpieczników( instalacja czasami żyje tu własnym życiem),
uszczelnienie rurek nagrzewnicy,
przedłużenie skróconej dźwigni zmiany biegów + wymiana gałki na całą,
tłumik środkowy Klarius,
nowa sonda lambda,
nowy czujnik temp. oleju,
czujnik ciśnienia oleju do wskaźnika,
czujnik położenia przepustnicy,
puszka odmy i główny przewód olejowy,
filtr oparów paliwa,
naprawa ścieżek w liczniku,
podłączenie ABS-u ( nawet działał ale przestał),
nowe silentbloki we wahaczach,
łożysko przedniego koła,
prowadnice, uszczelka szyberdachu i uszczelnienie rączki,
prawa lampa tył AXO,
pompki spryskiwaczy na ory,
halogeny przeciwmgielne cibie w miejsce wasemów,
wywalenie spojlera z vw i progów z laminatu,
nowa poduszka skrzyni biegów,
uszczelka prawej szyby w drzwiach,
blenda na klapie z napisami (GTI nówka ),
maska , atrapka i logo,
mechanizm wycieraczki tylnej + malowanie ramienia,
mechanizm wycieraczek z przodu + ramiona z 309-tki,
ory zamek w klapie + centralny zamek ( dostałem komplet ory kluczyków od tego egzemplarza),
wytłumienie bagażnika i całej podłogi,
włączniki elektrycznych szyb + silniczki,
naprawa pilota na podczerwień do centralnego zamka,
ory owiewka szyberdachu,
konserwacja progów,
zeskrobanie farby z bocznych lusterek (jeszcze trochę zostało),
wymiana panelu ogrzewania,
wymiana daszka na licznik i schowka na monety,
wymiana zegarka na sprawny,
ory krańcówki oświetlenia kabiny,
ory sworznie zawiasów drzwi kierowcy
ory kierownica z Griffe,
2x lewe tylne poszerzenie (używka odpadła w czasie jazdy i nie było co zbierać, nowe jeszcze nie zamontowane),
polerowanie rantów felg – szału nie ma ale już nie razi,
kanapa od wersji Sorrento, fotele przednie jeszcze w Foreverze,
wymiana rozrządu( pompa, rolka, pasek),
świece, przewody WN, kopułka rozdzielacza +palec
oraz
wszystkie oleje i inne płyny, filtry, poprawienie instalacji gazowej, kpl. nowych opon letnich i zimowych.
Dla porównania Forever w tym czasie miał wymienione płyny, filtry i nowy czujnik temp. do kompa i nie sprawiał prawie wcale problemów( 4 lata dbania robią swoje). Tyle, że jeździł sporo mniej niż normalnie i kierowca ma o wiele lżejszą nogę.
Grzesiek ma rację, że tak to powinno wyglądać, ale narazie foreverem jeździ kto inny i nie mogę rozebrać GTI na dłużej niz 1-2 wieczory. Służy w końcu za dupowóz do pracy a jeździł przez ostatni rok niecałe 11miesięcy.
Plany były na ten rok ambitne i zostały brutalnie zweryfikowane przez Griffe. To, w jaki sposób naprawiano wcześniej to auto było dla wszystkich zagadką, miejscami zabawną
Jakie są plany??
Poprawić tylne hamulce, wymienić chłodnice i węże wodne, przednie oświetlenie, ory fotele ( Raf, gdzie parkujesz Cti???

), uzbierać elementy poszycia do przyszłego remontu budy i new malowanie ale to juz chyba nie w 2012r.
I pojechać na jakiś zlot.
PS. fotki lepsze są tylko łącze do dupy