Strona 7 z 38
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 21 mar śr, 2012 9:41 am
autor: levis
bunio, a jakie masz teraz wałki, w sensie od którego silnika ? :]
z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 21 mar śr, 2012 12:20 pm
autor: buniooo
mam z D6C w kpl z kolkami rozrządu.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 27 mar wt, 2012 10:30 pm
autor: buniooo
walki poczekają jednak, bo teraz z nudów zabrałem sie za regulowane kolka rozrządu
Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 27 mar wt, 2012 10:35 pm
autor: krzyska
tak z ciekawości pytam, ile km można wycisnąć z Mi16 bez stosowania doładowania??
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 27 mar wt, 2012 10:42 pm
autor: buniooo
ok 300
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 28 mar śr, 2012 9:43 am
autor: xtrack
The Car is preparation PIPO (France) Car with a sequential hewland HP200 (0 km after rebuilt), engine PIPO 296 hp 8.400 RPM
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 28 mar śr, 2012 9:56 am
autor: pawel
300KM bez turbo szok
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 28 mar śr, 2012 6:28 pm
autor: leon
pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 28 mar śr, 2012 6:39 pm
autor: xtrack
leon pisze:pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hp
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 30 mar pt, 2012 7:55 am
autor: kubas
xtrack pisze:leon pisze:pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hp
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
250-270 to nie problem, potem robią się schody

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 11:38 am
autor: buniooo
Praca przy kolkach zakończona.
Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D
W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 12:08 pm
autor: kubas
Super wyszło

Bardzo mi się podobają twoje customowe rzeczy do puga

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 1:22 pm
autor: 2mouse
Czym robiłeś napisy? Laser i farba czy inaczej?
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 1:28 pm
autor: buniooo
Tylko laser, znak na kole poprawie farba.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 2:16 pm
autor: cienki
Jaki koszt zrobienia takich kół ??