Strona 1 z 1
					
				Dziwny  dymek
				: 10 lip ndz, 2011 9:51 pm
				autor: Pablo
				Problem jest taki mianowicie kiedy auto pracuje na biegu jałowym jest ok ale gdy tylko dodam gazu to z tyłu robi się coś a'la biaława chmura i strasznie śmierdzi paliwem, co to może być obstawiam że coś nie tak z regulacja gazika a dokładniej z mieszanka może jakieś inne sugestie?????? wszystkie podpowiedzi mile widziane    

 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 10 lip ndz, 2011 10:41 pm
				autor: rallye
				biały dym - płyn chłodniczy 
mieszkanka za bogata to ciemny dym, 
niebieskawy to olej i pierścionki
 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 11 lip pn, 2011 11:53 am
				autor: HideoOSW
				A gdy auto ma moc i normalnie silnik chodzi, tylko przy odpaleniu zimnego puszcza niebieską chmurę to znaczy że raczej uszczelniacze zaworowe, dobrze myślę? kiedy chwilę popracuje to nic a nic nie kopci...
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 11 lip pn, 2011 12:55 pm
				autor: rallye
				
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 11 lip pn, 2011 3:51 pm
				autor: borek_wpr
				Pablo.
Z Twojego opisu wynika że poleciała uszczelka pod głowicą.To wariant najbardziej optymistyczny.
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 11 lip pn, 2011 7:10 pm
				autor: Sebek
				borek_wpr pisze:Pablo.
Z Twojego opisu wynika że poleciała uszczelka pod głowicą.To wariant najbardziej optymistyczny.
spoko ja miałem takiego pecha że d ciągu 2-ch lat poleciały mi dwie w tym samym samochodzie  

 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 11 lip pn, 2011 10:49 pm
				autor: Pablo
				Dla mnie rozebranie i złożenie silnika to nie problem jak będzie trzeba to zrobię to jeszcze raz najważniejsze damnie to teraz ustalić przyczynę naprowadziliście mnie to już duży sukces jak nie uda mi się wyeliminować tego dymku trudno ściągam głowice 
p.s 
jak miałem 309 to dwa razy uszczelka poszła przez zawieszający się termostat
Dzięki za pomoc 
  
 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 12 lip wt, 2011 12:05 am
				autor: Pablo
				biały dym - płyn chłodniczy
 
na razie obstawiam tą diagnozę
A czy ktoś może mi powiedzieć co może być tego przyczyna?(oprócz mojego błędu przy zakładaniu uszczelki)
 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 12 lip wt, 2011 12:29 am
				autor: rallye
				oprócz uszczelki to do głowy przychodzi mi jedynie pęknięcie głowicy ale to raczej mało prawdopodobne chyba że go grubo przegrzałeś,
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 12 lip wt, 2011 10:13 pm
				autor: Pablo
				chyba że go grubo przegrzałeś
 
nie no bez przesady....chociaż zobaczymy... w razie czego się do ciebie zgłoszę po jakieś francuskie wodzidło hehe
 
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 27 lip śr, 2011 9:21 pm
				autor: Pablo
				Głowica ściągnięta i co się okazało? a no to że wszędzie znajdował się woda, dziwne ale prawdziwe a dokładnie cała uszczelka była mokra ( na uszczelce i pod nią było mokro) i woda dostawała się do tłoka od strony paska rozrządu, uszczelka była w stanie idealnym a przez to pytanie nasuwa się czy morze głowica jest pęknięta czy może ja coś sknociłem przy poprzednim zakładaniu uszczelki ?????????? pomocy bo sam już nie wiem
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 27 lip śr, 2011 10:03 pm
				autor: palpio
				Po pierwsze czy używałeś klucza dynamometrycznego , po drugie czy głowicę liznąłeś przed założeniem i po trzecie jakie masz śruby do głowicy bo występowały dwa rodzaje normalne i takie rozciągliwe
			 
			
					
				Re: Dziwny  dymek
				: 27 lip śr, 2011 10:17 pm
				autor: Pablo
				Po pierwsze czy używałeś klucza dynamometrycznego
 
tak
 
czy głowicę liznąłeś przed założeniem
 
tak 
 
jakie masz śruby do głowicy bo występowały dwa rodzaje normalne i takie rozciągliwe
 
normalne