Posiadam autko jak w temacie, niestety od jakiegoś czasu jest niesprawne. Zawsze jeździło na standardowym ON, lecz ostatnio zatankowałem Diesel Ultimate i po godzinie jazdy nastąpiła usterka, nie wiem czy zmiana paliwa miała na to wpływ, ale staram się dokładnie opisać sytuację. Autko zaczęło tracić moc, przerywać i skończyło się holowaniem. Zauważyłem pęcherze powietrza w przewodzie wychodzącym w pompy paliwa. Próba rozebrania pompy niestety się nieudała, ponieważ została uszkodzona, ale okazało się, że membrana pod kopułką ręcznej pompki była uszkodzona. Nie udało mi się namierzyć identycznej, więc zakupiłem pompę z Peugeota 405 1.9D, która działa na tej samej zasadzie (pompa elektryczna osadzona w komorze silnika). Po wymianie, przy próbie odpalenia auta pęcherze powietrza w przewodzie idącym od pompy do silnika zniknęły, aczkolwiek samochód nadal nierówno pracuje i dusi się, przemieszczanie w ogóle nie jest możliwe. Kiedy gaśnie, próbowałem podpompować ręczną pompką i po kilku, kilkunastu sekundach , od silnika w stronę pompy biegną pęcherze powietrza. Tutaj już dalej nie wiem gdzie szukać usterki, a że nie jestem obeznany w mechanice samochodowej to też proszę Was o pomoc. Czy są jakieś specyficzne miejsca które muszę sprawdzić, dokręcić, lub wymienić elementy?
Jest to mój pierwszy post, więc jeśli popełniłem jakieś błędy to proszę o sugestie.
Z góry dzięki za pomoc
