Silnik TU3M kapitalka
- morpheusss
 - Junior
 - Posty: 370
 - Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
 - Numer Gadu-gadu: 2292990
 - Lokalizacja: Mikołów
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
E tam, ja składałem 3 razy na zwykłym silikonie samochodowym i jest ok 
 trzeba dobrze oczyścic z poprzedniego silikonu i olejów i dopilnować żeby wszędzie była równa warstwa 
			
			
									
						
										
						- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
To zrob z 20 kkm i wtedy powiedz czy jest ok, pewnie sie zdziwiszmorpheusss pisze:E tam, ja składałem 3 razy na zwykłym silikonie samochodowym i jest oktrzeba dobrze oczyścic z poprzedniego silikonu i olejów i dopilnować żeby wszędzie była równa warstwa
- morpheusss
 - Junior
 - Posty: 370
 - Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
 - Numer Gadu-gadu: 2292990
 - Lokalizacja: Mikołów
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
jak narazie natrzaskałem 8kkm, silnik trzymam cały czas powyżej 3kRPM więc lekko nie ma. Jak narazie problemów brak. Z ciekawości... powiedz co może się stać? przecież te połączenie w zasadzie nie jest narażone na żadne obciążenia mechaniczne. Kolektor i blok są z tego samego materiału, nagrzewają się rownomiernie więc nie wiem z czym może być problem.
			
			
									
						
										
						- gti&green
 - Junior
 - Posty: 220
 - Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
 - Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
 - Numer Gadu-gadu: 5809515
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
Musiałeś mieć nieźle zakatowane to Twoje TU. 
Pamiętam że w moim po zrobieniu głowicy była kompresja dobrze ponad 11 na gar, ale głowicę mam zrobioną na cacy, łacznie z frezowaniem i polerowaniem wzajemnym gniazd z zaworami
 
Trochę roboty z tym było, ale jaki efekt, niejedna nowa fura została daleko z tyłu, a i o dymieniu niema mowy
			
			
									
						
							Pamiętam że w moim po zrobieniu głowicy była kompresja dobrze ponad 11 na gar, ale głowicę mam zrobioną na cacy, łacznie z frezowaniem i polerowaniem wzajemnym gniazd z zaworami
Trochę roboty z tym było, ale jaki efekt, niejedna nowa fura została daleko z tyłu, a i o dymieniu niema mowy
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
			
						Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
Wiec nie wiem czy tylko u mnie byl taki problem ale jak powtarzam, dwa razy na nowych uszczelkach stwierdzilem przeciek plynu chlodniczego na zewnatrz (na zasadzie pocenia sie na polaczeniu), w obydwu przypadkach po jakichs 20-25 kkm. A moze mam nierowny kolektor? chociaz wzrokowo nie zauwazylem problemow. Teraz mam uszczelki dorobione z Gambitu i jak na razie przeciekow brak
			
			
									
						
										
						- Gruszka
 - Junior
 - Posty: 180
 - Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
 - Posiadany PUG: 205 1.9TD
 - Numer Gadu-gadu: 9098206
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Silnik TU3M kapitalka
U mnie też wszystko git:) Hermetyk wydaje się odpowiednim uszczelnieniem kolektora ssącego:) Nawet temperaturę mi już normalnie pokazuje:))) oczywiście dopóki się nie nagrzeje nie przekraczam 3tys obrotów:)
			
			
									
						
							Diesel Power 