Strona 1 z 1

Czy wloze ten silnik p&p ?

: 15 cze wt, 2010 6:25 pm
autor: Pieraś
http://allegro.pl/item1068049704_silnik ... _saxo.html

Czy kompa tez musialbym zmienic?
Czujniki?

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 15 cze wt, 2010 6:33 pm
autor: moralez
jeszcze jakbys byl laskaw i napisal na jakim osprzecie masz obecny silnik 8)

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 15 cze wt, 2010 8:28 pm
autor: Pieraś
Wybacz :P
Komputer i krokowiec magnet marelli.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 15 cze wt, 2010 10:55 pm
autor: Draxter
Moment jesli masz u siebie TU1M (1,1 z kompem MM) to masz cewke a nie aparat zaplonowy a w aukcji masz kompa na aparazie zaplnowym.
Tak jest wlasnie w 106-tkach - synek ma taki motor jak na fotce z linku tyle ze z kompem Bosch-a i chcemy zrobic podmianke na taki z kompem MM.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 15 cze wt, 2010 11:17 pm
autor: moralez
sam silnik podpasuje tylko osprzet od 1,1 moze nie dawac zadowalajacych efektow jego pracy.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 8:38 am
autor: Pieraś
Draxter pisze:Moment jesli masz u siebie TU1M (1,1 z kompem MM) to masz cewke a nie aparat zaplonowy a w aukcji masz kompa na aparazie zaplnowym.
Tak jest wlasnie w 106-tkach - synek ma taki motor jak na fotce z linku tyle ze z kompem Bosch-a i chcemy zrobic podmianke na taki z kompem MM.

to znaczy to co ja mam to wyglada tak http://e.radar.pl/rdr1355/1543c6f2000b743e4aac69a4

to jest faktycznie cewka?

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 9:55 am
autor: Draxter
Pieraś pisze:to znaczy to co ja mam to wyglada tak http://e.radar.pl/rdr1355/1543c6f2000b743e4aac69a4

to jest faktycznie cewka?
Tak a wiec jak napisal kolega wyzej : goly silnik silnik bedzie pasowal ale elektryka moze wymagac wymiany wiazki elektrycznej pod maska.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 10:39 am
autor: DJPreZes
Będzie pasować, silnik na tym osprzęcie będzie chodzić, ale nie tak jak na 1.4 przystało (ot jak bardzo zdrowe 1.1, może coś lepiej, ale wątpię). Już ktoś tutaj cudował z wymiana kompa z 1,4 na osprzęcie z MM (2 306 chyba taki mieli) i o ile pamiętam nie było sukcesów.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 3:30 pm
autor: Pieraś
Czyli jakbym chcial kupic silnik to od razu z jego wiazka?
I wybaczcie to pytanie:
- czy podpiecie wiazki to polega na ... jest komp z niego wychodzi wiazka kabli i all z nich to idzie na czujniki do silnika oraz (+) do aku i (-) na mase ??? pytam bo nie chcialbym by mnie ktos ew. kroil za laczenie czegos co wbrew pozorom jest proste

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 4:06 pm
autor: Draxter
Pieraś pisze:Czyli jakbym chcial kupic silnik to od razu z jego wiazka?
Taniej i pewniej (w.g mnie oczywiscie) kupic jezdzace auto najlepiej bez papierow na taka przekladke.
Nie mowie ze to jest najlatwiejsze ale jestes w stanie okreslic przed zakupem czy warto brac :) bo "lezacy" i wymontowany silnik to kazdy moze zachwalac ze nie bral oleju itp itd...
Pieraś pisze:- czy podpiecie wiazki to polega na ... jest komp z niego wychodzi wiazka kabli i all z nich to idzie na czujniki do silnika oraz (+) do aku i (-) na mase ??? pytam bo nie chcialbym by mnie ktos ew. kroil za laczenie czegos co wbrew pozorom jest proste
Wiazki pomiedzy wersjami silnikowymi moga sie znaczaco roznic.
O ile czesc czujikow moze byc takich samych to niektorych moze albo niebyc albo pojawia sie inne w stosunku do poprzedniego motoru.

W/g mnie najlepiej kupowac silnik, kompa i wiazke z jednego auta.

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 4:17 pm
autor: Pieraś
co prawda, to prawda

Re: Czy wloze ten silnik p&p ?

: 16 cze śr, 2010 4:19 pm
autor: Draxter
U synka w 106-tce bedziem taki czar robic. Aktualnie trwaja poszukiwania zdrowego dawcy. EOT