maglownica 1,9 GTI

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 11:13 am

witam!

mam pytanie odnosnie sily jaka trzeba miec w lapach :) a zeby mozna bylo krecic kierwonica przy 1,9 GTI bez wspomagania.
mam wrazenie ze chodzi to u mnie dosyc ciezko. mialem tez kiedys Looka i tam kierownica chodzila znacznie lzej.
Po podniesieniu przodu tak aby kola nie dotykaly podloza to ma sie juz wrazenie ze ruch kierownica wcale nie jest taki utrudniony.

Czy to normalne w GTI?

PS. zauwazylem tez ze mam zniszczona oslonke na maglownicy. i zastanawiam sie na kupne nowej (nie oryginalnej) lecz niewiem czy moze bardziej sie zainteresowac regenerowana uzywka?

pozdrawiam!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

fila1223

Post autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 4:38 pm

Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzesiek309 » 30 paź ndz, 2016 6:00 pm

Krzyżak i łożyska amortyzatorów są najczęstszą przyczyną oporów.
Magiel najlepiej kupić nowy. Regeneracja używki ogranicza się do wymiany tulejek i gum, a to nie zawsze załatwia problemy.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: fila1223

Post autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 9:21 pm

fila1223 pisze:Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka
O krzyżak to chodzi ci o ten co jest tuż przed wejściem do kabiny pasażerskiej? Jeżeli chodzi o ten to jest on u mnie dosyć mocno zaolejony bo mi raz uszczelka puściła jakas puściła.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 10:06 pm

to mogą być tak jak Grzesiek pisze łożyska amorów
Albo ciężej ci chodzi od looka bo to gti i ma cięższy silnik i szersze opony :P

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 10:21 pm

No właśnie nie mogę tego wyczuć. Taka różnica jest między lookiem a GTI?
Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie? 8)

Może by tak wspomaganie dołożyć? Dużo przeróbek by było? :-P
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 10:49 pm

no ja zmieniłem silnik z 1.1 na 2.0 s16 ale tak dawno jeździłem tym samochodem że ciężko mi wyczuć różnice :P
Plus zmieniłem łożyska amorów,maglownice i krzyżaka na nowe

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 11:05 pm

To raczej nie było dużej różnicy jeżeli Ci w pamięci nie zostało... Czy nie? ;-)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 11:09 pm

wydaje mi się że kręci się podobnie aczkolwiek miałem te same fele i opony przy silniku 1.1 a to najbardziej chyba od szerokości opon zależy

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzesiek309 » 31 paź pn, 2016 5:57 pm

Miałem porównanie 1.4 na oponach 165 do 1,9 na oponach 195. Obydwa auta z nowymi łożyskami, krzyżakami itp. W 1.4 leciutko jak ze wspomaganiem, w 1,9 nieco ciężej ale bez siłowni :lol:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 31 paź pn, 2016 11:34 pm

Jedna ręką przy około 10km/h skrecisz w miarę normalnie?
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzesiek309 » 31 paź pn, 2016 11:43 pm

Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 1:57 pm

grzesiek309 pisze:Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.
Aha, czyli napewno coś jest nie tak u mnie. Bo jedna ręką to ja ewentualnie ćwierć obrotu zrobię i to muszę ją mocno trzymać!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 7:20 pm

a taka pasuje do 1,9GTI? (nie mam wspomagania)

http://allegro.pl/nowa-przekladnia-magl ... ml#thumb/3
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: maglownica 1,9 GTI

Post autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 8:44 pm

znalazlem na roznych stronach maglownice roznych firm. M.in.
TRW
MAPCO
BÖLK
GENERAL RICAMBI

ktora warto kupic i zamontowac? wiadomo ze sa roznice w cenie...

zauwazylem ze sa rowniez rozne koncowki (kwadrat itp.) jak moge sprawdzic (nie mam dostepu do auta), a chce juz zamowic, aby moc zamontowac jak juz do auta dostep bede mial - jaka koncowka bedzie u mnie potrzebna.


czy przekladnie byly takie same w 1,6 i 1,9 z roznymi mocami?

Inne dane, ktore moglibyscie ewentualnie potwierdzic:
Dlugosc calkowita to 1120mm
a koncowki drazkow maja miec wew. gwint M14x1,5

pozdrawiam!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

ODPOWIEDZ