Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 11:13 am
witam!
mam pytanie odnosnie sily jaka trzeba miec w lapach

a zeby mozna bylo krecic kierwonica przy 1,9 GTI bez wspomagania.
mam wrazenie ze chodzi to u mnie dosyc ciezko. mialem tez kiedys Looka i tam kierownica chodzila znacznie lzej.
Po podniesieniu przodu tak aby kola nie dotykaly podloza to ma sie juz wrazenie ze ruch kierownica wcale nie jest taki utrudniony.
Czy to normalne w GTI?
PS. zauwazylem tez ze mam zniszczona oslonke na maglownicy. i zastanawiam sie na kupne nowej (nie oryginalnej) lecz niewiem czy moze bardziej sie zainteresowac regenerowana uzywka?
pozdrawiam!
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 4:38 pm
Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka
-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 30 paź ndz, 2016 6:00 pm
Krzyżak i łożyska amortyzatorów są najczęstszą przyczyną oporów.
Magiel najlepiej kupić nowy. Regeneracja używki ogranicza się do wymiany tulejek i gum, a to nie zawsze załatwia problemy.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 9:21 pm
fila1223 pisze:Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka
O krzyżak to chodzi ci o ten co jest tuż przed wejściem do kabiny pasażerskiej? Jeżeli chodzi o ten to jest on u mnie dosyć mocno zaolejony bo mi raz uszczelka puściła jakas puściła.
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 10:06 pm
to mogą być tak jak Grzesiek pisze łożyska amorów
Albo ciężej ci chodzi od looka bo to gti i ma cięższy silnik i szersze opony

-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 10:21 pm
No właśnie nie mogę tego wyczuć. Taka różnica jest między lookiem a GTI?
Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie?
Może by tak wspomaganie dołożyć? Dużo przeróbek by było?

Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 10:49 pm
no ja zmieniłem silnik z 1.1 na 2.0 s16 ale tak dawno jeździłem tym samochodem że ciężko mi wyczuć różnice

Plus zmieniłem łożyska amorów,maglownice i krzyżaka na nowe
-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 30 paź ndz, 2016 11:05 pm
To raczej nie było dużej różnicy jeżeli Ci w pamięci nie zostało... Czy nie?

Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: fila1223 » 30 paź ndz, 2016 11:09 pm
wydaje mi się że kręci się podobnie aczkolwiek miałem te same fele i opony przy silniku 1.1 a to najbardziej chyba od szerokości opon zależy
-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 31 paź pn, 2016 5:57 pm
Miałem porównanie 1.4 na oponach 165 do 1,9 na oponach 195. Obydwa auta z nowymi łożyskami, krzyżakami itp. W 1.4 leciutko jak ze wspomaganiem, w 1,9 nieco ciężej ale bez siłowni

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 31 paź pn, 2016 11:34 pm
Jedna ręką przy około 10km/h skrecisz w miarę normalnie?
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 31 paź pn, 2016 11:43 pm
Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 1:57 pm
grzesiek309 pisze:Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.
Aha, czyli napewno coś jest nie tak u mnie. Bo jedna ręką to ja ewentualnie ćwierć obrotu zrobię i to muszę ją mocno trzymać!
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 7:20 pm
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu

-
grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1414
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
Post
autor: grzechuuu205 » 03 lis czw, 2016 8:44 pm
znalazlem na roznych stronach maglownice roznych firm. M.in.
TRW
MAPCO
BÖLK
GENERAL RICAMBI
ktora warto kupic i zamontowac? wiadomo ze sa roznice w cenie...
zauwazylem ze sa rowniez rozne koncowki (kwadrat itp.) jak moge sprawdzic (nie mam dostepu do auta), a chce juz zamowic, aby moc zamontowac jak juz do auta dostep bede mial - jaka koncowka bedzie u mnie potrzebna.
czy przekladnie byly takie same w 1,6 i 1,9 z roznymi mocami?
Inne dane, ktore moglibyscie ewentualnie potwierdzic:
Dlugosc calkowita to 1120mm
a koncowki drazkow maja miec wew. gwint M14x1,5
pozdrawiam!
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
