BTW nigdy nie brałem pod uwagę KYB, na samym początku był zestaw bielstein b6 + eibach. Teraz stanęło na sprężynach eibacha ale amorki Monroe.
Projekt rajdowóz 205 KJS
- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Póki co zima trzyma to nie ma weny szukać części i marznąć w garażu. Jeszcze nic nie kupiłem w kwestii amorów i sprężyn. Szukam teraz kolumny Macpherson i zwrotnic, czyli coś nad czym nie trzeba się głowić "jaki model wybrać" 
BTW nigdy nie brałem pod uwagę KYB, na samym początku był zestaw bielstein b6 + eibach. Teraz stanęło na sprężynach eibacha ale amorki Monroe.
			
			
									
						
										
						BTW nigdy nie brałem pod uwagę KYB, na samym początku był zestaw bielstein b6 + eibach. Teraz stanęło na sprężynach eibacha ale amorki Monroe.
- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Zima się skończyła, więc trzeba działać. Więc dzisiaj po zakupach w "Świętym Mieście" udało mi się skompletować zawieszenie przód! I to za jednym razem 
 Pozdrowienia dla Mariusza który spadł mi z nieba w tej kwestii 
 A no i jeszcze gratisy dorzucił. Teraz nie pozostaje nic innego, jak wyczyścić rudą, wymienić wszystkie gumy i zamontować na budzie. 

			
			
									
						
										
						
- nowak68
 - Maniak
 - Posty: 1892
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Świętygród
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Miło było gościć  
  Działaj, żeby maszyna jeszcze w tym roku pojeździła w zakrętach  
			
			
									
						
							Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
			
						- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Urwica mnie zaraz strzeli... Czy ktoś może mi doradzić jak odkręcić tą cholerną śrubę mocującą piastę do półosi?
Dokładnie chodzi o to:

Dziadostwo jest tak zapieczone, że już prawie kątówka szła w ruch
			
			
									
						
										
						Dokładnie chodzi o to:

Dziadostwo jest tak zapieczone, że już prawie kątówka szła w ruch
- TomekP
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 2:33 am
 - Posiadany PUG: Look '91 1.8 16V
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Rzeszów
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Pneumat, długa laga albo palnik 
			
			
									
						
										
						- 
				adam405peugeot
 - Nowicjusz
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 06 sty śr, 2016 12:29 pm
 - Posiadany PUG: 406 td, 205 XSD
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Tarcza i tak jest do wymiany, więc zablokować tarcze o zacisk szczypcami typy mors, jeżeli jest możliwość to podgrzać palnikiem, w tym przypadku tyko chyba pneumat wchodzi w grę bo zestaw nie jest zamontowany na aucie co może być utrudnione
			
			
									
						
										
						- hans
 - Junior
 - Posty: 361
 - Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
 - Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
 - Numer Gadu-gadu: 3320593
 - Lokalizacja: panki
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
dobry pneumat i zadnego palnika!
			
			
									
						
							En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
			
						- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Dzisiaj przygotowywałem zawieszenie do piaskowania i przy wykręcaniu wahaczy zaciekawiła mnie jedna rzecz. Tak wygląda jeden:

A tak drugi:

Ktoś wie dlaczego przy jednym jest sprężyna a przy drugim nie?
I jeszcze jedno pytanie, montował ktoś poliuretanowe tuleje u siebie?
			
			
									
						
										
						
A tak drugi:

Ktoś wie dlaczego przy jednym jest sprężyna a przy drugim nie?
I jeszcze jedno pytanie, montował ktoś poliuretanowe tuleje u siebie?
- mlody333
 - Uzalezniony
 - Posty: 946
 - Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
 - Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Ten ze sprężyną to rzeźba. Nawet nie wiem co autor tego rozwiązania miał na myśli. Do piaskowania zdemontuj wahacze i drążek stabilizatora.
			
			
									
						
										
						- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
W ogóle wkładanie zwykłego zawieszenia do samochodu który ma coś tam rajdować to jakaś porażka... Ten samochód się kompletnie nie prowadzi na tym zawieszeniu.
			
			
									
						
										
						- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Wziąłem się za robienie blachy. W niektórych miejscach ruda wgryzła się już dość konkretnie (np. narożniki bagażnika). Ale szlifierka, R-stop, minia i baranek pomogły ją zwalczyć 
 Póki co wszystko jest zrobione na "roboczo". Na środek oraz komorę silnika w swoim czasie przyjdzie jeszcze lakier. Póki co czeka mnie przystanek "montaż zawieszenia" oraz operacja "klatka" 




			
			
									
						
										
						



- 
				Indjana
 - Uzalezniony
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
 - Posiadany PUG: CJ
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Eee, ale za burgund to nie ma +25 kW kolego
Tak to jest jak się amator bierze za robotę!
			
			
									
						
										
						Tak to jest jak się amator bierze za robotę!
- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Znalazłem w bardzo dobrej cenie, zawieszenie kayaba AGX. Komplet przód + tył za 800zł. 
http://i.imgur.com/rMAuVW2.png
Jedyny problem jest taki, że to wyciągnięte z peugeota 106. Czy ktoś orientuje się jak będzie z wrzuceniem tego do mnie? Plug and play czy będzie potrzebny rzeźbiarz akrobata?
			
			
									
						
										
						http://i.imgur.com/rMAuVW2.png
Jedyny problem jest taki, że to wyciągnięte z peugeota 106. Czy ktoś orientuje się jak będzie z wrzuceniem tego do mnie? Plug and play czy będzie potrzebny rzeźbiarz akrobata?
- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
nic nie będzie pasowało.
			
			
									
						
										
						- 
				Zupa
 - Nowicjusz
 - Posty: 22
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
 - Posiadany PUG: 1.4 XR
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Śląsk
 
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Fura w końcu stanęła na czterech łapach! Jeśli utrzymam taką prędkość przy postępie prac, to skończę go może do końca 2020 
Ale mam przy okazji jedno "głupie" pytanie:
W starej przekładni kierowniczej/maglownicy montowanie do kolumny kierowniczej było za pomocą wieloklina, o takie o:
https://scr.hu/0w1wc/8057q
W nowej natomiast jest montowanie na "kwadrat", o takie o:
http://scr.hu/0w1wc/0pzmf
Czy to jest jakaś inna wersja? W tym wypadku muszę też wymienić kolumnę?
			
			
									
						
										
						Ale mam przy okazji jedno "głupie" pytanie:
W starej przekładni kierowniczej/maglownicy montowanie do kolumny kierowniczej było za pomocą wieloklina, o takie o:
https://scr.hu/0w1wc/8057q
W nowej natomiast jest montowanie na "kwadrat", o takie o:
http://scr.hu/0w1wc/0pzmf
Czy to jest jakaś inna wersja? W tym wypadku muszę też wymienić kolumnę?