205 CJ

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 CJ

Post autor: grzesiek309 » 25 mar pt, 2016 11:08 pm

Czarku, przecież odkręcone są całe fotele od mechanizmów podnoszenia :wink: Sam to dziś doradziłem Jędrzejowi, bo obawiałem się, że może mieć nie mały problem z odkręceniem śrub przy dźwigni ręcznego. Jak widać, całkiem zdrowy jest od spodu pug, skoro poszły gładko :D
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: Indjana » 31 mar czw, 2016 11:56 pm

We Wrocławiu już jestem :)

Poza tym, odkąd odebrałem go w piątek, zdążył mi już paść regulator napięcia, zaczął mi ciec olej (nie wiem skąd, nawet wymieniłem u Grześka na szybkościu uszczelniacz od półośki, bo myślałem, że to tam jest wyciek - ale nie), a Pan na przeglądzie stwierdził, że jak jeszcze raz go zaczadzę to mi przeglądu nie da.
Załączniki
Nie mogłem się doprosić o naklejki, to zrobiłem je sam. Są na tyle dokładne, na ile przerysowanie na papierze śniadaniowym i zebranie wymiarów linijką z grześkowego CJa pozwala. Jeśli chodzi o kolory, wątpie, że się wstrzeliłem w oryginalny odcień, ale who cares. Jak ktoś chce projekt, udostępnię na priv, co by nie kusiło jakieś rekina biznesu sprzedawać je na ebayu za dolary USA.<br />W przyszłym tygodniu je gdzieś wydrukuję.
Nie mogłem się doprosić o naklejki, to zrobiłem je sam. Są na tyle dokładne, na ile przerysowanie na papierze śniadaniowym i zebranie wymiarów linijką z grześkowego CJa pozwala. Jeśli chodzi o kolory, wątpie, że się wstrzeliłem w oryginalny odcień, ale who cares. Jak ktoś chce projekt, udostępnię na priv, co by nie kusiło jakieś rekina biznesu sprzedawać je na ebayu za dolary USA.
W przyszłym tygodniu je gdzieś wydrukuję.
Jakbym czegoś nie popsuł to bym nie był sobą. Nawet jeśli nie z mojej winy. Jakiś pomysł jak temu zaradzić?
Jakbym czegoś nie popsuł to bym nie był sobą. Nawet jeśli nie z mojej winy. Jakiś pomysł jak temu zaradzić?
Była rdza i nie ma rdzy. Wiem, niezbyt subtelna metoda, ale rdzy nie ma. Mówiłem już, że pozbyłem się rudej?
Była rdza i nie ma rdzy. Wiem, niezbyt subtelna metoda, ale rdzy nie ma. Mówiłem już, że pozbyłem się rudej?

Awatar użytkownika
bananowiec
Uzalezniony
Posty: 610
Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
Numer Gadu-gadu: 4940298
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 205 CJ

Post autor: bananowiec » 01 kwie pt, 2016 1:36 am

Muszę pomacać osobiście ;) Wpadnij do nas na spota 17 kwietnia.
Naklejki zrobią tu robotę, będzie Panie niebity funkiel nówka ;)
Co z tą śrubą zrobiłeś, gwint uwaliłeś?
A w ogóle to jeśli gość na przeglądzie robi Ci takie wyrzuty sumienia to zmień diagnostę. Mam kilku godnych polecenia we Wrocławiu, którzy Ci nawet podpowiedzą co dokładnie masz zrobić i skąd cieknie.
Jeśli chcesz to podjedź jutro do mnie to pomogę Ci zlokalizować wyciek. Adres na Facebook'u Ci wyślę ;)

Awatar użytkownika
simon3
Maniak
Posty: 1083
Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: simon3 » 01 kwie pt, 2016 9:14 am

A co to za spot? PetrolHearts?
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: Indjana » 01 kwie pt, 2016 11:05 am

Wpadła mi środka nakrętka. Wkręcałem śrubę i sobie wpadła.
Dzięki, wpadnę, ale jeśli mogę to w przyszłym tygodniu :)
Diagnostę wybierałem na chybił trafił, bo był ostatni dzień przeglądu.
Załączniki
Chyba już z tydzień czekam na pogodę, żeby je nakleić
Chyba już z tydzień czekam na pogodę, żeby je nakleić

Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 390
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 CJ

Post autor: Vroobell205 » 26 kwie wt, 2016 9:03 am

Bardzo ładny jest ten egzemplarz.
Mądrze go prowadzisz. Na pewno długo posłuży.

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: Indjana » 10 maja wt, 2016 8:16 pm

No, dzisiaj rano miałem do pracy triatlon, czyli jazdę samochodem, pchanie samochodu i bieg do pracy.

Padł mi alternator. Nie ładuje. Mam nadzieję, że to tylko szczotki.

Poza tym, zanim mi upadł, obroty na jałowym falowały mi jak po*ebane, jak zdjąłem nogę z gazu, to sam przyspieszał. Wątpię, że to od padniętego alternatora, ale przy okazji mi coś nawaliło.

A, no i muszę zmienić chłodnicę, bo cały czas cieknie.
Ciągle mam wyciek oleju też, którego nie potrafię zlokalizować.

Ech.

Mieliście kiedyś taki moment w Waszych pugach, kiedy wszystko działało?

Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 688
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 i Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

Re: 205 CJ

Post autor: szasz » 10 maja wt, 2016 8:56 pm

Ja mam taki już od dłuższego czasu ;-) z perspektywy swoich doświadczeń, współczuję ;-) pamiętam, jak mi też padł alternator w drodze do pracy i też było pchanie. I wycieki wszelakie. No cóż, powodzenia ;-)

205 XS rulez :-)
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..

Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1881
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: 205 CJ

Post autor: nowak68 » 10 maja wt, 2016 9:04 pm

No cóż mam Ci doradzić Indi :? Spiąć poślady i dokonać szybko wszelkich napraw. Części też czasem trza wymienić, tylko boli jak wysypie się wiecej naraz. Dasz radę :Y
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 CJ

Post autor: grzesiek309 » 11 maja śr, 2016 2:13 pm

Mógł regulator napiecia padł ;)
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: Indjana » 13 maja pt, 2016 12:01 am

Wyciągnąłem regulator. Namocowałem się z tym jak głupi, ale dobra jest.
Chyba jeszcze pociągnie chwilę, nie?
Załączniki
DSC_0007.JPG

Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2085
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, Peugeot 207UjemnieDynamiczny
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: 205 CJ

Post autor: krzyska » 13 maja pt, 2016 10:22 am

Przy montazu tego regulatora obowiązkowo wyczyść kontakt z masa na obudowie. Miałem już taki przypadek że po zamontowaniu altka leżak z szafy nie ładował. Ale szczotki bym wymienił.
GTI_Efekt Masy Obrazek

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 CJ

Post autor: Indjana » 19 sie pt, 2016 9:25 pm

Wymieniłem ostatnio przewody zapłonowe, świece i ciągle mi przerywa na zimnym. Nie mam pojęcia dlaczego.

Czy kiedykolwiek będzie tak, że wszystko będzie działać?

Ale za to wymieniłem półośkę. Znowu. Już czwarta w tym wozie.

Mam jeszcze jedno pytanie.

Nie wiem czy gdzieś o tym pisałem, ale rok temu mi walnęła uszczelka pod głowicą - postanowiłem przy okazji zrobić swap na 1.4. Okazało się, że mam monowtrysk MM, wiązka inna niż boscha, szkoda ruszać i w ogóle MM lepsze, więc zostałem z 1.4 na osprzęcie z 1.1 MM.

Czy możliwe jest i czy ktokolwiek się tym zajmuje, żeby przestroić komputer MM, co by na podstawie informacji z czujników dawał większą ilość mieszanki, odpowiednią do większej pojemności?

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 CJ

Post autor: fila1223 » 20 sie sob, 2016 10:13 am

Kup kompa z 306 1.4 tam jest mono mm

Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2085
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, Peugeot 207UjemnieDynamiczny
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: 205 CJ

Post autor: krzyska » 20 sie sob, 2016 1:01 pm

Pisałem już wcześniej grześkowi309 że mono mm z 1.1 i 1.4 wyglądają tak samo ale nie są takie same. Różnią sie średnicą kanału ssania jak i silniczkiem krokowym. Także komp od 1.1 może świrować na biegu jałowym. Chyba, że podmieniłeś ory krokowy z 1.4 na ten z 1.1 to już w ogóle kaszana.
GTI_Efekt Masy Obrazek

ODPOWIEDZ