GAZ MIKSER ITP. Do gazowników+Ustawienie zapłonu
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
GAZ MIKSER ITP. Do gazowników+Ustawienie zapłonu
Zalozyli mi gaz do gti i mikser wsadzili przed przepływomierz(tzn juz przes sam przepływomierz leci mieszanka powietrz i gazu. Kiedy auto stoi to wolne obroty sa prawidłowe. Niestety podczas jazdy jak nacisne sprzegło silnik gasnie:( Co może bysc tego przyczyną??Aha w czasie jazdy po zdjeciu nogi z gazu słychac takie lekkie strzały z wydech,u co jest???
Ostatnio zmieniony 09 lis śr, 2005 9:48 am przez b182, łącznie zmieniany 1 raz.
Pug sprzedany
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no moze byc efekt zbyt ubogiej mieszanki wtedy sa napewno strzały. a napisz mi jeszcze czy masz instalacje z kompem czy bez? bo jesli z kompem to wcale nie musisz dawac rury dolotu w bok!
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
A co ma komp do zawirowań?
Komp nie zniweluje wszystkich błędów konstrukcyjnych..
Gaz II gen. można porównać do prymitywnego gaźnika podciśnieniowego- sterowanego elekronicznie.
Wlot powietrza najlepiej "jakoś" odwrócić do tyłu, ale w każdym modelu jest na to jakiś sprytny sprawdzony sposób
Komp nie zniweluje wszystkich błędów konstrukcyjnych..
Gaz II gen. można porównać do prymitywnego gaźnika podciśnieniowego- sterowanego elekronicznie.
Wlot powietrza najlepiej "jakoś" odwrócić do tyłu, ale w każdym modelu jest na to jakiś sprytny sprawdzony sposób

501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dlatego pytam jaka to instalacja bo ja mam nowa na kompie z duzym stozkiem i wycietym grillem zeby wiecej powietrza łapał i da sie to wszystko zgrac bez problemu!
wracajac do tematu to sprawdz jeszcze kabelki czy przebic nie ma no i oczywiscie cewke bo to czesty powód
wracajac do tematu to sprawdz jeszcze kabelki czy przebic nie ma no i oczywiscie cewke bo to czesty powód

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Zdjołem rure i jest ok a co do strzałów to jak przykręciłem kurek z gazem to przestało strzelać czyli była za bogata mieszanka. Palił przy spokojnej jezdzie 12l/100 km moze teraz bedzie ciut mniej. Aha kórą sróbką zmniejszac dawkę gazu ? Tżą przuy reduktorze(brc) czy tą na rurce doprowadzającej do kolektora??
Pug sprzedany
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale z tego co widać to nie problem z zapłonem a zregulacja gazu
co do strzelania to mozliwe że za bogata mieszanka była bo to jak jest za uboga to auto sie tez dławi ty go depczesz i strzela. a faktycznie jak sam nie wiesz dokładnie to nie reguluj tylko pojedz daj 10 i zrobia. O ile sie nie myle sa 3 sruby jedna to mieszanka druga obroty a trzecia to nie wiem
co do strzelania to mozliwe że za bogata mieszanka była bo to jak jest za uboga to auto sie tez dławi ty go depczesz i strzela. a faktycznie jak sam nie wiesz dokładnie to nie reguluj tylko pojedz daj 10 i zrobia. O ile sie nie myle sa 3 sruby jedna to mieszanka druga obroty a trzecia to nie wiem
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl