Zawory w 1.1/60KM - czy to sie reguluje?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
jfidelk

Post autor: jfidelk »

Serdecznie dziekuje za odpowiedzi!! Bardzo pomogly
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

jeśli to silnik TU to na bank sie reguluje. w innych pewnie tez


TU, hmm, a mogę miec inny skoro 1.1 wtrysk?

Czy jeśli regulowałem tylko zawory w maluchu, to moge sie zabierać za regulacje w pugu czy raczej dać zarobić mechanikowi?

ile to może mnie kosztować?
Chyba wymagają regulacji, bo coś jakby więcej palił, zasłabł i wogóle...a poprzedni własciciel żył w przekoaniu, że jest samoregulacja, więc raczej dla spokojnego snu podjadę na regulację. Jak myślicie?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Potrzebny szczelinomierz, nowa uszczelka pod pokrywe i 2 plaskie kluczei godzinka wolnego czasu :)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

zajmuje to jakies 20 minut 8)
potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret, uszczelke mozna sobie odpuscic jesli nie puszcza oleju i jak wspomnial przedmowca, szczelinomierz
aha, zalecalbym ostroznosc przy dokrecaniu pokrywy zaworow, miedzy blacha nad zaworami a pokrywa sa dystanse zrobione z jakiegos gownolitu i lubia peknac przy zbyt mocnym dokreceniu 8)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moralez pisze:zajmuje to jakies 20 minut 8)
taa... jak sie juz to robilo :P
potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret
o wkretaku zapomnialem, a o ile mnie pamiec nie myli pokrywa nie jest przykrecona na 13, wiec 2 klucze, chyba ze jednak myli :)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

13 8)

faktycznie na poczatku zapomnialem dopisac ze po 4 razie zajmuje to 20 minut mea culpa
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

a czasem nie potrzebna jest tez 10 lub8 bo raczej chyba tak a 13 tylko do odkrecenia pokrywy
wilkinson
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: wilkinson »

do odkręcania śrub zaworów polecam wyłącznie klucze oczkowe bo może trzeba będzie siły użyć, a podkładki dystansowe te z tworzywa co kruszeje z czasem można wymienić na metalowe- tak robią w serwisie. 8)
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

blaszka pisze:a czasem nie potrzebna jest tez 10 lub8 bo raczej chyba tak a 13 tylko do odkrecenia pokrywy
nie !
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

w tym temacie to nie ma zabardzo sie co sprzeczac w tych silnikach rózne nakretki bywały i np luz nie zawsze sie reguluje płaskim bo sa tez była sruba na torks lub imbus
ODPOWIEDZ