Zawory w 1.1/60KM - czy to sie reguluje?
jeśli to silnik TU to na bank sie reguluje. w innych pewnie tez
TU, hmm, a mogę miec inny skoro 1.1 wtrysk?
Czy jeśli regulowałem tylko zawory w maluchu, to moge sie zabierać za regulacje w pugu czy raczej dać zarobić mechanikowi?
ile to może mnie kosztować?
Chyba wymagają regulacji, bo coś jakby więcej palił, zasłabł i wogóle...a poprzedni własciciel żył w przekoaniu, że jest samoregulacja, więc raczej dla spokojnego snu podjadę na regulację. Jak myślicie?
TU, hmm, a mogę miec inny skoro 1.1 wtrysk?
Czy jeśli regulowałem tylko zawory w maluchu, to moge sie zabierać za regulacje w pugu czy raczej dać zarobić mechanikowi?
ile to może mnie kosztować?
Chyba wymagają regulacji, bo coś jakby więcej palił, zasłabł i wogóle...a poprzedni własciciel żył w przekoaniu, że jest samoregulacja, więc raczej dla spokojnego snu podjadę na regulację. Jak myślicie?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
zajmuje to jakies 20 minut 
potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret, uszczelke mozna sobie odpuscic jesli nie puszcza oleju i jak wspomnial przedmowca, szczelinomierz
aha, zalecalbym ostroznosc przy dokrecaniu pokrywy zaworow, miedzy blacha nad zaworami a pokrywa sa dystanse zrobione z jakiegos gownolitu i lubia peknac przy zbyt mocnym dokreceniu

potrzebny jest jeden dobry plaski klucz 13 (ewentualnie mozna najpierw poluzowac nasadka) i srubokret, uszczelke mozna sobie odpuscic jesli nie puszcza oleju i jak wspomnial przedmowca, szczelinomierz
aha, zalecalbym ostroznosc przy dokrecaniu pokrywy zaworow, miedzy blacha nad zaworami a pokrywa sa dystanse zrobione z jakiegos gownolitu i lubia peknac przy zbyt mocnym dokreceniu
