Dyfer masz walniety - niestety

Zaloze sie ze lozysko ci sie obraca w obudowie, zamiast pracowac... rozbierz jak najszybciej i sprawdz lozyska dyfru i sam dyfer (moze miec zjechane zeby).
Cena lozysk - 90zl/sztuke a sa dwa takie lozyska.
Aby to zrobic trzeba zdjac skrzynke.
Zrob to jak najszybciej, bo inaczej mozesz miec skrzynke do wywalenia

- jak za mocno sie obudowa wyrobi/wyslizga.
Byc moze problem twi takze w samych satelitkach... ale watpie.
U mnie jak dyfer mialem padniety, to chrupalo bardzo mocno... na lewych zakretach, podczas jazdy na wprost... a jak skrecalem w prawo to ustawalo. Dodatkowo chrupalo jak hamowalem silnikiem... musialem albo przyspieszac albo hamowac hamulcem.. bo inaczej chrupalo...
Teraz mam juz 3 skrzynke u siebie w aucie. I mam jeden dyfer dobry z GTI na zbyciu, ale jeszcze nie wiem czy chce go sprzedac....
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora