Mała moc
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Mała moc
Witam!
Problem taki: Silnik leżak 1.4 60 KM powinien do setki rozpędzać furę w jakieś 13s. U mnie trwa to ponad 10 sekund dłużej. Dodam że to raczej nie uszczelka pod głowicą bo nie ma majonezu na korku ani oleju w płynie chłodzącym. Silnik bierze jakiś 1l oleju na 10 000 km czyli raczej nie jest bardzo zużyty (przebieg 130 000 km). Świece nówki (dałem 50 zł za 4 więc chyba jakieś niezłe). Gaźnik regulowałem ale mocy mi nie przybyło. Co sugerujecie.
Problem taki: Silnik leżak 1.4 60 KM powinien do setki rozpędzać furę w jakieś 13s. U mnie trwa to ponad 10 sekund dłużej. Dodam że to raczej nie uszczelka pod głowicą bo nie ma majonezu na korku ani oleju w płynie chłodzącym. Silnik bierze jakiś 1l oleju na 10 000 km czyli raczej nie jest bardzo zużyty (przebieg 130 000 km). Świece nówki (dałem 50 zł za 4 więc chyba jakieś niezłe). Gaźnik regulowałem ale mocy mi nie przybyło. Co sugerujecie.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
u mnie było ok. 16 sekund do 100.. ale nie byłem dobry w zmianie biegów 
może... filtr powietrza zapchany??
no.. gaźnik też łatwo rozregulować
może zapłon źle ustawiony.. albo beznyna kiepska..
a może hamulce nie odskakują..

może... filtr powietrza zapchany??
no.. gaźnik też łatwo rozregulować
może zapłon źle ustawiony.. albo beznyna kiepska..
a może hamulce nie odskakują..

Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
więcej wiary LUK - -ewentualnie zawsze możesz przejść na ciemną stronę
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
a ja zadam takie glupie pytanie, jak przyspieszasz do 100 to ile mniej wiecej na kazdym biegu masz przed zmiana? masz obrotomierz?
mi przy tym samym silniku do 90 wychodzi tak ponizej 10s, za to do 100 to juz bedzie z 12, bo musze 3 wrzucic
a regulacja gaznika jest dobrze opisana w ksiazce Peugeot 205, Obsługa i naprawa, wydawnictwa Auto, ale moze to to samo co ww wymieniona pozycja
mi przy tym samym silniku do 90 wychodzi tak ponizej 10s, za to do 100 to juz bedzie z 12, bo musze 3 wrzucic

a regulacja gaznika jest dobrze opisana w ksiazce Peugeot 205, Obsługa i naprawa, wydawnictwa Auto, ale moze to to samo co ww wymieniona pozycja

wasia, mam taki sam silnik jak Ty i z tym przyspieszeniem do 100 to u mnie gdzies jest wlasnie 11-12s, nie mam jak zmierzyc, a mierzenie komorka przy jednoczesnej zmianie biegow to takie srednio dokladne jest.
Co do przelozen, to ja sie nie dziwie ze tyle Ci to zajmuje (sprint do 100) jak tak zmieniasz te biegi, pewnie nie masz obrotomierza, wiec zmieniasz je wczesniej bo np przy 70 na 2 ladnie juz "wyje", ale da sie wiecej pojechac
ja jade tak:
1 do 50 (nieco ponad 5000rpm)
2 do 90 (to samo co wyzej)
3 juz nie pamietam do ilu jest, ale tak na trasie to do 130 mozna spokojnie ciagnac.
Co do przelozen, to ja sie nie dziwie ze tyle Ci to zajmuje (sprint do 100) jak tak zmieniasz te biegi, pewnie nie masz obrotomierza, wiec zmieniasz je wczesniej bo np przy 70 na 2 ladnie juz "wyje", ale da sie wiecej pojechac

ja jade tak:
1 do 50 (nieco ponad 5000rpm)
2 do 90 (to samo co wyzej)
3 juz nie pamietam do ilu jest, ale tak na trasie to do 130 mozna spokojnie ciagnac.