Jak poprawić hamowanie?

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Jak poprawić hamowanie?

Post autor: Para »

zmienić tarcze na większe? na jakie? jaki jest max rozmiar.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

a dlaczego chcesz poprawic hamowanie ?
Kup tarcze brembo i klocki ferodo , wymien plyn i powinno ci wystarczyc na 15 calowe kola :)
http://www.hamulce.net
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dokladnie!!

Sprawne seryjne hamulce w 205 GTI potrafia przy 120-130 zblokowac 15 calowego Slicka :)

Po cholere cos poprawiac ?! :)

Kup dobre klocki, dobre tarcze, moze nawet wentylowane, wyczysc zaciski, dobrze dotrzyj klocki, wymien plyn i bedzie git :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
madafaka

Post autor: madafaka »

kaktus a jaki może byc koszt zaproponowanej przez ciebie modyfikacji??
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Klocki Ferodo Premium to koszt okolo 100-110zl (http://www.hamulce.net) - mamy tam znizke 20% :)

Nowy plyn hamulcowy to cos okolo 50-60zl o ile sie nie myle (http://www.hamulce.net) - znizka :)

Zaciski wyczyscic i nasmarowac mozna samemu.

Tarcze nowki to cos okolo 300-400zl ale jezeli masz dobre tarcze to nie trzeba ich wymieniac!

No i wazne aby dobrze serwo dzialalo i pompa - jezeli mechanik stwierdzi uszkodzenie, to nowe serwo i pompa to koszt okolo 200zl.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DUŻY

Post autor: DUŻY »

W Warszawie nową pompe można kupić za 150 zeta w sklepie CARIX ul. Nowolipie 25. Pompe wymieniałem w zeszłym tygodniu bo niestety padła.
Archenar

Post autor: Archenar »

ja też mam problem z hamulcami, polegający na tym, że raz jest miękki i głeboko muszę cisnąc , a za drugim razem łapie twardo i wysoko .. wymieniłem płyn, tracze Brembo, kloski ATE , pompę i nic nie pomogło ...zastanawiam się nad serwem, ale ..może ktoś coś doradzi

PS: sory Para, że tak wjechałem w Twój temat, ale nie chciałem tworzyć nowego praktycznie o tm samym..
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

serwo mam chyba w pożądku. ściąga mnie jak hamuje ostro. musze płyny i przewody powymieniać i myślałem o tym żeby pójść dalej.,
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
baberek
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: baberek »

A co panowie jezdzacy w KJS'ach i rajdach powiedzac na temat klockow EBC?? Ponoc sa lepsze od Ferrodo. Cywilna wersja klockow EBC jest chyba seria Green. Wiecie moze cos na ten temat??
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

baberek pisze:A co panowie jezdzacy w KJS'ach i rajdach powiedzac na temat klockow EBC?? Ponoc sa lepsze od Ferrodo. Cywilna wersja klockow EBC jest chyba seria Green. Wiecie moze cos na ten temat??
O klockach EBC najlepiej poczytaj sobie na http://www.streetracing.pl. Wejdź na forum i wpisz w wyszukiwarkę EBC - wywala trochę tematów.

Generalnie to ludzie są z nich średnio zadowoleni, a niektórym zdarzały się nawet bardzo nieprzyjemne sytuacje (np. okładzina klocka oddzielająca się od reszty po raptem paru tys. km jazdy). Greeny ogólnie chyba lepiej się sprawdzają w lekkich samochodach (niby Pug 205 ciężki nie jest :wink: więc kto wie). Ja tam jednak raczej bym nie eksperymentował tylko wkładał Ferodo - łatwiej je dostać, są sprawdzone w sporcie i w dodatku mamy na nie klubową zniżkę :D (Brawo!).

Ja osobiście jeżdżę na Brembo Max + Ferodo Premier z przodu i nic nie mogę zarzucić hamulcom (no może ewentualnie poza hałasem przy hamowaniu :) ). Co prawda nie wiem czy udałoby mi się zablokować heble przy prędkości 120-130 kmh jak to pisał bodajże Kaktus, ale i tak te hamulce w tym autku są spoko.

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

No ja mialem wlasnie Brembo Max + Ferodo Premier i slicka blokowaly!! SLICKA!! I to 15 calowego :)

Teraz mam wlozone Ferodo DS2000... i ciekaw jestem jak beda hamowaly :)

Ale za nim sprawdze, to trzeba motorek wsadzic do autka, w sumie nie duzo juz zostalo, jeszcze tylko panewki, pierscienie, swap cylindrow z innego bloku, wywazenie ukladu korbowego, odchudzenie kola zamachowego i mozna skladac i docierac :))

juz sie doczekac nie moge...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A klocku EBC to SYF!!

Nikt z rajdowcow, ani wyscigowcow na tym nie jezdzi!! Kumple ktorzy reklamowali klocki EBC na swoich samochodzie, mimo wszystko jezdzili na Ferodo!

Autko cale oklejone w EBC, a w zaciskach Ferodziaki ;-)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Kaktus pisze:A klocku EBC to SYF!!

Nikt z rajdowcow, ani wyscigowcow na tym nie jezdzi!! Kumple ktorzy reklamowali klocki EBC na swoich samochodzie, mimo wszystko jezdzili na Ferodo!

Autko cale oklejone w EBC, a w zaciskach Ferodziaki ;-)
Ha ha niezła akcja 8) . Do tej pory słyszałem takie historie tylko o olejach używanych przez różnych rajdowców (na aucie jedno, w silniku drugie :wink: ).

Kaktus, jak już będziesz miał jakieś spostrzeżenia co do tych DSów to pisz tutaj, bo ja teraz noszę się z zamiarem założenia z przodu DS Performance, jak mi się już Premiery skończą.

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
ODPOWIEDZ