Jak poprawić hamowanie?
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Jak poprawić hamowanie?
zmienić tarcze na większe? na jakie? jaki jest max rozmiar.
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
a dlaczego chcesz poprawic hamowanie ?
Kup tarcze brembo i klocki ferodo , wymien plyn i powinno ci wystarczyc na 15 calowe kola
http://www.hamulce.net
Kup tarcze brembo i klocki ferodo , wymien plyn i powinno ci wystarczyc na 15 calowe kola

http://www.hamulce.net
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dokladnie!!
Sprawne seryjne hamulce w 205 GTI potrafia przy 120-130 zblokowac 15 calowego Slicka
Po cholere cos poprawiac ?!
Kup dobre klocki, dobre tarcze, moze nawet wentylowane, wyczysc zaciski, dobrze dotrzyj klocki, wymien plyn i bedzie git
Sprawne seryjne hamulce w 205 GTI potrafia przy 120-130 zblokowac 15 calowego Slicka

Po cholere cos poprawiac ?!

Kup dobre klocki, dobre tarcze, moze nawet wentylowane, wyczysc zaciski, dobrze dotrzyj klocki, wymien plyn i bedzie git

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Klocki Ferodo Premium to koszt okolo 100-110zl (http://www.hamulce.net) - mamy tam znizke 20% 
Nowy plyn hamulcowy to cos okolo 50-60zl o ile sie nie myle (http://www.hamulce.net) - znizka
Zaciski wyczyscic i nasmarowac mozna samemu.
Tarcze nowki to cos okolo 300-400zl ale jezeli masz dobre tarcze to nie trzeba ich wymieniac!
No i wazne aby dobrze serwo dzialalo i pompa - jezeli mechanik stwierdzi uszkodzenie, to nowe serwo i pompa to koszt okolo 200zl.

Nowy plyn hamulcowy to cos okolo 50-60zl o ile sie nie myle (http://www.hamulce.net) - znizka

Zaciski wyczyscic i nasmarowac mozna samemu.
Tarcze nowki to cos okolo 300-400zl ale jezeli masz dobre tarcze to nie trzeba ich wymieniac!
No i wazne aby dobrze serwo dzialalo i pompa - jezeli mechanik stwierdzi uszkodzenie, to nowe serwo i pompa to koszt okolo 200zl.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ja też mam problem z hamulcami, polegający na tym, że raz jest miękki i głeboko muszę cisnąc , a za drugim razem łapie twardo i wysoko .. wymieniłem płyn, tracze Brembo, kloski ATE , pompę i nic nie pomogło ...zastanawiam się nad serwem, ale ..może ktoś coś doradzi
PS: sory Para, że tak wjechałem w Twój temat, ale nie chciałem tworzyć nowego praktycznie o tm samym..
PS: sory Para, że tak wjechałem w Twój temat, ale nie chciałem tworzyć nowego praktycznie o tm samym..
O klockach EBC najlepiej poczytaj sobie na http://www.streetracing.pl. Wejdź na forum i wpisz w wyszukiwarkę EBC - wywala trochę tematów.baberek pisze:A co panowie jezdzacy w KJS'ach i rajdach powiedzac na temat klockow EBC?? Ponoc sa lepsze od Ferrodo. Cywilna wersja klockow EBC jest chyba seria Green. Wiecie moze cos na ten temat??
Generalnie to ludzie są z nich średnio zadowoleni, a niektórym zdarzały się nawet bardzo nieprzyjemne sytuacje (np. okładzina klocka oddzielająca się od reszty po raptem paru tys. km jazdy). Greeny ogólnie chyba lepiej się sprawdzają w lekkich samochodach (niby Pug 205 ciężki nie jest


Ja osobiście jeżdżę na Brembo Max + Ferodo Premier z przodu i nic nie mogę zarzucić hamulcom (no może ewentualnie poza hałasem przy hamowaniu

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
No ja mialem wlasnie Brembo Max + Ferodo Premier i slicka blokowaly!! SLICKA!! I to 15 calowego
Teraz mam wlozone Ferodo DS2000... i ciekaw jestem jak beda hamowaly
Ale za nim sprawdze, to trzeba motorek wsadzic do autka, w sumie nie duzo juz zostalo, jeszcze tylko panewki, pierscienie, swap cylindrow z innego bloku, wywazenie ukladu korbowego, odchudzenie kola zamachowego i mozna skladac i docierac
)
juz sie doczekac nie moge...
No ja mialem wlasnie Brembo Max + Ferodo Premier i slicka blokowaly!! SLICKA!! I to 15 calowego

Teraz mam wlozone Ferodo DS2000... i ciekaw jestem jak beda hamowaly

Ale za nim sprawdze, to trzeba motorek wsadzic do autka, w sumie nie duzo juz zostalo, jeszcze tylko panewki, pierscienie, swap cylindrow z innego bloku, wywazenie ukladu korbowego, odchudzenie kola zamachowego i mozna skladac i docierac

juz sie doczekac nie moge...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A klocku EBC to SYF!!
Nikt z rajdowcow, ani wyscigowcow na tym nie jezdzi!! Kumple ktorzy reklamowali klocki EBC na swoich samochodzie, mimo wszystko jezdzili na Ferodo!
Autko cale oklejone w EBC, a w zaciskach Ferodziaki
Nikt z rajdowcow, ani wyscigowcow na tym nie jezdzi!! Kumple ktorzy reklamowali klocki EBC na swoich samochodzie, mimo wszystko jezdzili na Ferodo!
Autko cale oklejone w EBC, a w zaciskach Ferodziaki

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Ha ha niezła akcjaKaktus pisze:A klocku EBC to SYF!!
Nikt z rajdowcow, ani wyscigowcow na tym nie jezdzi!! Kumple ktorzy reklamowali klocki EBC na swoich samochodzie, mimo wszystko jezdzili na Ferodo!
Autko cale oklejone w EBC, a w zaciskach Ferodziaki


Kaktus, jak już będziesz miał jakieś spostrzeżenia co do tych DSów to pisz tutaj, bo ja teraz noszę się z zamiarem założenia z przodu DS Performance, jak mi się już Premiery skończą.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...