Silnik Diesla - modyfikacje
Silnik Diesla - modyfikacje
Witam!
Co można zrobić z silnikiem diesla w 205 zarówno 1.8 jak i 1.9. Czy wogóle różnią się bardzo oprócz mocy i pojemności. Jakie modyfikacje można w nich przeprowadzić. Z tego co się orientuje, żaden chiptuning nie wchodzi w rachubę, tylko ewentualnie mechanicznie coś można poradzić. Czekam na Wasze opinie i doświadczenia z silnikami diesla.
Pozdrawiam.
Co można zrobić z silnikiem diesla w 205 zarówno 1.8 jak i 1.9. Czy wogóle różnią się bardzo oprócz mocy i pojemności. Jakie modyfikacje można w nich przeprowadzić. Z tego co się orientuje, żaden chiptuning nie wchodzi w rachubę, tylko ewentualnie mechanicznie coś można poradzić. Czekam na Wasze opinie i doświadczenia z silnikami diesla.
Pozdrawiam.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
włóż 1,9 TDI wyjdzie najtaniej
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Bez urazy ale nie macie pojecia o czym mowicie. Przede wszystki jak juz to silnik HDi,a nie TDi-bo to WV, a nie stajnia Peugeot'a. Common rail jest we francuzach, a sszmelcwagen to pompowtryskiwacze i mnostwo innych roznic. Najtaniej bedzie zalozyc TD z 205, albo np z 405 i dodac intercooler oraz nieco zwiekszyc cisnienie turbiny. Nie da sie tego zrobic za 1000zlotych. Silnik HDi w dobrym stanie jest juz sam z siebie drogi, a zalozenie go to juz nielada sztuka, wiem, bo sam sie przymierzalem. Ten silnik ma 17 roznych czujnikow rozmieszczonych w roznych czesciach instalacji. Przelozenie silnika + przelozenie instalacji elektrycznej + mocowania + wydech + zestrojenie + zmaiana calej stacyjki lub zdjecie immo + przelozenie pompy paliwa i calego ukladu paliwowego. Roboty jest sporo.
Car Valeting, Car Detailing.
dołożenie turbo do zwykłego diesla to tez nie jest prosta sprawa . W TD jest :
inna pompa z regulacją dawki od obciązenia turbo
natrysk oleju na denka tłoków
niższy stopien sprężania
inne wtryski
inna głowica z kolektorami - taka jak w 405 D
inne sprzęgło - wieksze
inna slrzynia - taka jak 405 mi16 (wzmocnione BE1/3)
inny wałek rozrządu
lepiej cały silnik TD - tu nie ma dużo roboty
inna pompa z regulacją dawki od obciązenia turbo
natrysk oleju na denka tłoków
niższy stopien sprężania
inne wtryski
inna głowica z kolektorami - taka jak w 405 D
inne sprzęgło - wieksze
inna slrzynia - taka jak 405 mi16 (wzmocnione BE1/3)
inny wałek rozrządu
lepiej cały silnik TD - tu nie ma dużo roboty
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt: