Silnik Diesla - modyfikacje
- 
				tomaszmal7
 
Silnik Diesla - modyfikacje
Witam!
Co można zrobić z silnikiem diesla w 205 zarówno 1.8 jak i 1.9. Czy wogóle różnią się bardzo oprócz mocy i pojemności. Jakie modyfikacje można w nich przeprowadzić. Z tego co się orientuje, żaden chiptuning nie wchodzi w rachubę, tylko ewentualnie mechanicznie coś można poradzić. Czekam na Wasze opinie i doświadczenia z silnikami diesla.
Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						Co można zrobić z silnikiem diesla w 205 zarówno 1.8 jak i 1.9. Czy wogóle różnią się bardzo oprócz mocy i pojemności. Jakie modyfikacje można w nich przeprowadzić. Z tego co się orientuje, żaden chiptuning nie wchodzi w rachubę, tylko ewentualnie mechanicznie coś można poradzić. Czekam na Wasze opinie i doświadczenia z silnikami diesla.
Pozdrawiam.
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
- 
				tomaszmal7
 
- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
włóż 1,9 TDI wyjdzie najtaniej
			
			
									
						
							http://www.katalogi.peugeot205.pl    Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
			
						http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- 
				tomaszmal7
 
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Bez urazy ale nie macie pojecia o czym mowicie. Przede wszystki jak juz to silnik HDi,a nie TDi-bo to WV, a nie stajnia Peugeot'a. Common rail jest we francuzach, a sszmelcwagen to pompowtryskiwacze i mnostwo innych roznic. Najtaniej bedzie zalozyc TD z 205, albo np z 405 i dodac intercooler oraz nieco zwiekszyc cisnienie turbiny. Nie da sie tego zrobic za 1000zlotych. Silnik HDi w dobrym stanie jest juz sam z siebie drogi, a zalozenie go to juz nielada sztuka, wiem, bo sam sie przymierzalem. Ten silnik ma 17 roznych czujnikow rozmieszczonych w roznych czesciach instalacji. Przelozenie silnika + przelozenie instalacji elektrycznej + mocowania + wydech + zestrojenie + zmaiana calej stacyjki lub zdjecie immo + przelozenie pompy paliwa i calego ukladu paliwowego. Roboty jest sporo.
			
			
									
						
							Car Valeting, Car Detailing.
			
						- 
				krzycho
 
dołożenie turbo do zwykłego diesla to tez nie jest prosta sprawa . W TD jest :
inna pompa z regulacją dawki od obciązenia turbo
natrysk oleju na denka tłoków
niższy stopien sprężania
inne wtryski
inna głowica z kolektorami - taka jak w 405 D
inne sprzęgło - wieksze
inna slrzynia - taka jak 405 mi16 (wzmocnione BE1/3)
inny wałek rozrządu
lepiej cały silnik TD - tu nie ma dużo roboty
			
			
									
						
										
						inna pompa z regulacją dawki od obciązenia turbo
natrysk oleju na denka tłoków
niższy stopien sprężania
inne wtryski
inna głowica z kolektorami - taka jak w 405 D
inne sprzęgło - wieksze
inna slrzynia - taka jak 405 mi16 (wzmocnione BE1/3)
inny wałek rozrządu
lepiej cały silnik TD - tu nie ma dużo roboty
- 
				basia
 
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 


