Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995 Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: Dżon Dobra Nadzieja » 08 cze czw, 2006 10:34 am
Nie o to chodzi... Smug myślał że zamiast tej zaślepki powinna być śruba... taka jak jest pokazana na zdjęciu...
szmergiel
Junior
Posty: 345 Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Post
autor: szmergiel » 16 sie śr, 2006 7:07 pm
śróba ze zdjęć służy do wypchnięcia stabilizatora, wkrecasz ją...stabilizator wyłazi z wieloklina. orginalnie jej nie ma. a swoją droga, jak to zobaczyłem to padłem. wahacz trzyma sie tylko na drażkach skretnych, które są przymocowane pici nakretkami. viva la france!!
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 16 sie śr, 2006 7:44 pm
a sruba od amora niby nie trzyma?
szmergiel
Junior
Posty: 345 Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Post
autor: szmergiel » 16 sie śr, 2006 10:51 pm
fuct, zapomniałem. we francuzach, jak w przyrodzie...nic nie ginie. :] niemiec by osiwiał
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 16 sie śr, 2006 11:19 pm
bo jak to gdzies wyczytalem:
porownywac starego passata do citroena xm to jak porownywac stara zardzewiala barke do statku kosmicznego
szmergiel
Junior
Posty: 345 Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Post
autor: szmergiel » 17 sie czw, 2006 7:06 am
hehe, tylko ze ta barka może latac w kosmos latami a ów statek kosmiczny psułby sie już na pasie startowym
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593 Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: DJPreZes » 17 sie czw, 2006 11:04 am
Tja... Ciagle to slysze jak to "francuskie sie psuja, a niemieckie sa niezniszczalne" ;] Znajomi maja i BXy i XMy i mowia, ze to baaardzo niezawodne samochody.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 17 sie czw, 2006 12:00 pm
psuje sie, bo ludzie nie potrafia o nie dbac, a mechanicy sa niedouczeni, bo wiedza tylko jak wkrecic pare srubek w barke
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609 Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Lord Devil » 28 wrz czw, 2006 9:59 pm
Tylko proszę bez takich, że cięcie sprężyn to nic złego. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego to jest najgorszy pomysł, a pacjent decydujący się zrealizować taki plan to tylko do leczenia sie nadaje na NOGI bo na głowe zapóźno
Car Valeting, Car Detailing.
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 28 wrz czw, 2006 10:03 pm
Przesadzasz -to nie jest dobre wyjscie, ale tragedii nie ma -szkopul w tym, zeby zrobic to umiejetnie, a pozniej zbic, zeby pasowalo w talerz
marian205
Junior
Posty: 165 Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice
Post
autor: marian205 » 28 wrz czw, 2006 10:52 pm
wkrecajac sie w temat sprezyn to podam swoj przykład. Ciachniete sa 3 zwoje, dospawane do mc.persona zabezpieczenia (po 3 na strone) takie łapki, smigam juz tak 2 latka i spoko. Dodam ze na przegladzie nic sie nie garaczkował.
Sprezyne trzeba uciac tak zeby mniej wiecej pasowała na te wyciecia i po sprawie.
Moze tak jak pisze Lord Devil trzeba sie leczyc ale...niektorym to odpowiada. Decyzja nalezy do Smuga.
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 28 wrz czw, 2006 11:27 pm
a z gory tniecie czy z dołu?
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
marian205
Junior
Posty: 165 Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice
Post
autor: marian205 » 28 wrz czw, 2006 11:35 pm
bez znaczenia. tylko rowno musisz ciac
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 28 wrz czw, 2006 11:45 pm
ale wydaje mi sie (a moze mi sie tylko wydaje:P) ze na dole spręzyna ma troche inny kształ co nie?
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
marian205
Junior
Posty: 165 Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice
Post
autor: marian205 » 28 wrz czw, 2006 11:50 pm
tak wyglada po cieciu 3 zwoi.
Dodano po 1 minutach:
zgadza sie ale z tego co widziałem to sa tez takie co maja rowny kształt. zobacz jak masz u siebie ale radził bym po cieciu dospawac te zabezpieczenia
Dodano po 2 minutach:
tak wygladał na poczatku he he jak terenowka
Załączniki
0326_104343Xsprezyny.jpg (5.27 KiB) Przejrzano 5205 razy
zloty 103.jpg (118.77 KiB) Przejrzano 5207 razy