Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
			
		
		
			
				
								Dżon Dobra Nadzieja 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  995  		Rejestracja:  11 paź pn, 2004 1:15 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Sosnowiec 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Dżon Dobra Nadzieja   »  08 cze czw, 2006 10:34 am 
			
			
			
			
			
			Nie o to chodzi... Smug myślał że zamiast tej zaślepki powinna być śruba... taka jak jest pokazana na zdjęciu...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								szmergiel 							 
						Junior 			
		Posty:  345  		Rejestracja:  03 sty pn, 2005 12:55 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  piotrków trybunalski 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szmergiel   »  16 sie śr, 2006 7:07 pm 
			
			
			
			
			
			śróba ze zdjęć służy do wypchnięcia stabilizatora, wkrecasz ją...stabilizator wyłazi z wieloklina. orginalnie jej nie ma. a swoją droga, jak to zobaczyłem to padłem. wahacz trzyma sie tylko na drażkach skretnych, które są przymocowane pici nakretkami. viva la france!!
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  16 sie śr, 2006 7:44 pm 
			
			
			
			
			
			a sruba od amora niby nie trzyma?  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								szmergiel 							 
						Junior 			
		Posty:  345  		Rejestracja:  03 sty pn, 2005 12:55 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  piotrków trybunalski 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szmergiel   »  16 sie śr, 2006 10:51 pm 
			
			
			
			
			
			fuct, zapomniałem. we francuzach, jak w przyrodzie...nic nie ginie. :] niemiec by osiwiał 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  16 sie śr, 2006 11:19 pm 
			
			
			
			
			
			bo jak to gdzies wyczytalem:
porownywac starego passata do citroena xm to jak porownywac stara zardzewiala barke   do statku kosmicznego  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								szmergiel 							 
						Junior 			
		Posty:  345  		Rejestracja:  03 sty pn, 2005 12:55 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  piotrków trybunalski 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szmergiel   »  17 sie czw, 2006 7:06 am 
			
			
			
			
			
			hehe, tylko ze ta barka może latac w kosmos latami a ów statek kosmiczny psułby sie już na pasie startowym  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								DJPreZes 							 
						Moderator 			
		Posty:  4593  		Rejestracja:  01 sie ndz, 2004 6:40 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Roland Garros/307 
												Numer Gadu-gadu:  2516096 
												Lokalizacja:  Gdynia 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: DJPreZes   »  17 sie czw, 2006 11:04 am 
			
			
			
			
			
			Tja... Ciagle to slysze jak to "francuskie sie psuja, a niemieckie sa niezniszczalne" ;] Znajomi maja i BXy i XMy i mowia, ze to baaardzo niezawodne samochody.
			
			
									
						
							Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  17 sie czw, 2006 12:00 pm 
			
			
			
			
			
			psuje sie, bo ludzie nie potrafia o nie dbac, a mechanicy sa niedouczeni, bo wiedza tylko jak wkrecic pare srubek w barke  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Lord Devil 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  2609  		Rejestracja:  26 mar pt, 2004 1:44 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 CTi i 205 GTi Griffe 
												Numer Gadu-gadu:  6446898 
																	Lokalizacja:  Lublin 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Lord Devil   »  28 wrz czw, 2006 9:59 pm 
			
			
			
			
			
			Tylko proszę bez takich, że cięcie sprężyn to nic złego.  Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego to jest najgorszy pomysł, a pacjent decydujący się zrealizować taki plan to tylko do leczenia sie nadaje na NOGI bo na głowe zapóźno 
 
			
			
									
						
							Car Valeting, Car Detailing.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  28 wrz czw, 2006 10:03 pm 
			
			
			
			
			
			Przesadzasz -to nie jest dobre wyjscie, ale tragedii nie ma -szkopul w tym, zeby zrobic to umiejetnie, a pozniej zbic, zeby pasowalo w talerz
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								marian205 							 
						Junior 			
		Posty:  165  		Rejestracja:  04 sie pt, 2006 3:11 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Tychy, Katowice 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: marian205   »  28 wrz czw, 2006 10:52 pm 
			
			
			
			
			
			wkrecajac sie w temat sprezyn to podam swoj przykład. Ciachniete sa 3 zwoje, dospawane do mc.persona zabezpieczenia (po 3 na strone) takie łapki, smigam juz tak 2 latka i spoko. Dodam ze na przegladzie nic sie nie garaczkował.
Sprezyne trzeba uciac tak zeby mniej wiecej pasowała na te wyciecia i po sprawie.
Moze tak jak pisze Lord Devil trzeba sie leczyc ale...niektorym to odpowiada. Decyzja nalezy do Smuga.  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								grzechuuu205 							 
						Maniak 			
		Posty:  1417  		Rejestracja:  03 lis czw, 2005 4:09 pm 		
		
											Posiadany PUG:  1.9 GTI XU9JAZ 
												Numer Gadu-gadu:  2800082 
												Lokalizacja:  Bojanowo (WLKP) 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: grzechuuu205   »  28 wrz czw, 2006 11:27 pm 
			
			
			
			
			
			a z gory tniecie czy z dołu?  
 
			
			
									
						
							Największa radość z jazdy 
GTI  - gdy stal pare miesiecy w garazu 
   
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								marian205 							 
						Junior 			
		Posty:  165  		Rejestracja:  04 sie pt, 2006 3:11 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Tychy, Katowice 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: marian205   »  28 wrz czw, 2006 11:35 pm 
			
			
			
			
			
			bez znaczenia. tylko rowno musisz ciac
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								grzechuuu205 							 
						Maniak 			
		Posty:  1417  		Rejestracja:  03 lis czw, 2005 4:09 pm 		
		
											Posiadany PUG:  1.9 GTI XU9JAZ 
												Numer Gadu-gadu:  2800082 
												Lokalizacja:  Bojanowo (WLKP) 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: grzechuuu205   »  28 wrz czw, 2006 11:45 pm 
			
			
			
			
			
			ale wydaje mi sie (a moze mi sie tylko wydaje:P) ze na dole spręzyna ma troche inny kształ co nie?
			
			
									
						
							Największa radość z jazdy 
GTI  - gdy stal pare miesiecy w garazu 
   
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								marian205 							 
						Junior 			
		Posty:  165  		Rejestracja:  04 sie pt, 2006 3:11 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Tychy, Katowice 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: marian205   »  28 wrz czw, 2006 11:50 pm 
			
			
			
			
			
			tak wyglada po cieciu 3 zwoi.  
 
Dodano po 1 minutach:  
 
 zgadza sie ale z tego co widziałem to sa tez takie co maja rowny kształt. zobacz jak masz u siebie ale radził bym po cieciu dospawac te zabezpieczenia  
 
Dodano po 2 minutach:  
 
 tak wygladał na poczatku he he jak terenowka
			
							
					
						Załączniki
					 
											
			
		
				
			 
						0326_104343Xsprezyny.jpg (5.27 KiB) Przejrzano 5504 razy 
		 
		
		
			 
											
			
		
				
			 
						zloty 103.jpg (118.77 KiB) Przejrzano 5506 razy