Bez komentarzy
rallye
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
rallye
rallye 1,3 jest the best 
  
  
 
Bez komentarzy
  
  
			
			
									
						
							Bez komentarzy
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
			
						- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
chyba tak 
  
 
miałem pewne obawy ale dzisiejsze wyniki na rallysprincie mówią same za siebie.
samochodu jeszcze do końca nie czuję ale na próbach, które skończyłem bez taryfy były czasy w czołówce.
  (jechałem typowo treningowo/ dla fanu).
Przy okazji w drodze powrotnej do domu 6pkt. i 500zł - podobno im uciekałem
  
 
K....zamyka spokojnie obrotomierz, a od 7k do 8k najlepiej idzie, wow
 
A w ostatnich dniach wydawało mi się, że gti idzie lepiej ale w rallye jest poprostu inaczej.
			
			
									
						
							miałem pewne obawy ale dzisiejsze wyniki na rallysprincie mówią same za siebie.
samochodu jeszcze do końca nie czuję ale na próbach, które skończyłem bez taryfy były czasy w czołówce.
Przy okazji w drodze powrotnej do domu 6pkt. i 500zł - podobno im uciekałem
K....zamyka spokojnie obrotomierz, a od 7k do 8k najlepiej idzie, wow
A w ostatnich dniach wydawało mi się, że gti idzie lepiej ale w rallye jest poprostu inaczej.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
			
						- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
a teraz najlepsze - chciałem kiedyś taki silnik i doszedłem do wniosku czy nie założyć 2 x po weberku od 1.3 i okazało się że jest:
inna głowica tzn. inny rozstaw kolektorów dolotowych, że o innym wałku nawet nie wspomnę
chłodnica + dwa wentylatory
specyficzna skrzynia - zbliżona lub nawet taka sama z tym co ja mam
inny stopień spręzania - no ale wiadomo inna głowica (i może ale tego nie wiem inny skok tłoka lub inna jego wysokość)
no i inna pojemność - co wynika pewnie z tego powyżej
ale wiem jak to chodzi - mechanik z ASO Golemo w Krakowie ma taki 1.3 bajka po prostu - a silnik gażnikowy to naprawdę coś wspaniałego
			
			
									
						
							inna głowica tzn. inny rozstaw kolektorów dolotowych, że o innym wałku nawet nie wspomnę
chłodnica + dwa wentylatory
specyficzna skrzynia - zbliżona lub nawet taka sama z tym co ja mam
inny stopień spręzania - no ale wiadomo inna głowica (i może ale tego nie wiem inny skok tłoka lub inna jego wysokość)
no i inna pojemność - co wynika pewnie z tego powyżej
ale wiem jak to chodzi - mechanik z ASO Golemo w Krakowie ma taki 1.3 bajka po prostu - a silnik gażnikowy to naprawdę coś wspaniałego
http://www.katalogi.peugeot205.pl    Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
			
						http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka