Taki motyw na aparacie zapłonowym ??

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Taki motyw na aparacie zapłonowym ??

Post autor: b182 »

Mam 1.6 gti ale aparat zapłonowy chyba z 1.9 (sam niewiem) Motyw polega na tym co na obrazku. chodzi o to ze sróba powinna byc mniej wiecej na srodku tych otworów na których ustawia sie apłon a nie na prawie max wychyleniu.Zapłon ustawiony dobrze. Czy to wina tego ze w 1.6 mam w sumie inny aparat niz powinien być?? Z tego co wiem to w 1.6 na 100% kopułka jest zapinana na zapinki a nie przykrecana. Czy wymienic aparat na dedykowany do 1.6 (i tak to zrobie po podcisnienie zwalone)
Załączniki
Zdjęcie(19).jpg
Zdjęcie(19).jpg (38.19 KiB) Przejrzano 4703 razy
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

jak zaplon jest ustawiony poprawnie to na diabla chcesz zmieniac?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no na oko to masz ustawione tak jak ja, czyli "dzięki" temu ęż podciśnienie zwalone, ustawić sie jakotako dało na większym przyspieszeniu, i dlatego jest jak jest
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

podepnę się do tego tematu bo nie ma sensu zakładać nowego wątku. Mam identyczny problem jak na załączonym zdjęciu, skończyła się regulacja na aparacie i nie można dobrze zapłonu ustawić, od czego to może być? Oczywiście silnik przerywa i słabo się zbiera. Pomocy :)

P.S. Mój silnik to akurat 1.4 TU3
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Ja już autka nie mam, sprzedałem puga ale okazało sie ze ten aparat był od innego silnika. Ktoś taki założył. Potem miałem inny silnik i tam był też nieco inny aparat który był ustawiony mniej więcej na środku regulacji.
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
dominik19866
Junior
Posty: 244
Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
Posiadany PUG: RG cabrio + RG
Numer Gadu-gadu: 6499027
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: dominik19866 »

Witam mam taki malutki problem chodzi mi o to gdzie powinien byc podpięty węrzyk od podciśnienia od aparatu zaplonowego :? ?? kupiłem Lewka i to mój pierwszy benzynowy silnik :P niemam pojecia gdzie to podpiąc (do tej pory tylko diesle) i na co to ma wpływ? na zapłon? a jak nie podpiete to co sie stanie? co do ustawienia zapłonu kopułke mam przykręcona na 2 srubki i jest ustawiona prawie na środku
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

wezyk powinien byc podlaczony do wtrysku(przepustnicy)
ma wplyw na osiagi silnika przy obciazeniu silnika z czesciowo otwarta przepustnica
Awatar użytkownika
dominik19866
Junior
Posty: 244
Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
Posiadany PUG: RG cabrio + RG
Numer Gadu-gadu: 6499027
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: dominik19866 »

a możesz powiedzieć ciut dokładniej gdzie ? tam ich jest z 10 :shock: do wtrysku z tyłu z przodu? tylko ciut dokładniej napewno znajde :)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

musisz spojrzec na przepustnice od strony kabiny tam na wysokosci przepustnicy wystaja 2 rurki do jednej powinien byc podłaczony filtra weglowy do drugiej przyspieszac. Fabrycznie jest on podlaczony przez jakis zaworek znajdujacy sie w okolicy pompy hamlucowej ale to jest gadzet ktory lubi sie psuc i najlepiej podlaczyc bezposrednio przypieszacz<-> przepustnica, jak cos to jutro postaram sie pamietac o fotce wtrysku


wezyk od przyspieszacza trzeba wlozyc na ten mniejszy krociec
Załączniki
wezyk od przyspieszacza trzeba wlozyc na ten mniejszy krociec
wezyk od przyspieszacza trzeba wlozyc na ten mniejszy krociec
DSC00823.JPG (56.26 KiB) Przejrzano 4408 razy
ODPOWIEDZ