Wymiana osłony przegubu - pomożecie ?
Wymiana osłony przegubu - pomożecie ?
Witam wszystkich
Padły mi osłony przegubu zewnętrzengo w moim Juniorku i muszę wymienić. Wydaje mi sie ze powinienem rozebrać przegub wewnętrzny i potem starą gumę przez całą lagę przeciągnać i zdjąć a nową na odwrót i potem wszystko złożyć. Tyle że w tym przegubie wewnętrzym ta guma jest jakoś wciskana i teraz pytanie czy trudno to będzie złożyć spowrotem ?
A moze jakieś uwagi co do mojej "technologii" ?
Pozdrawiam
Padły mi osłony przegubu zewnętrzengo w moim Juniorku i muszę wymienić. Wydaje mi sie ze powinienem rozebrać przegub wewnętrzny i potem starą gumę przez całą lagę przeciągnać i zdjąć a nową na odwrót i potem wszystko złożyć. Tyle że w tym przegubie wewnętrzym ta guma jest jakoś wciskana i teraz pytanie czy trudno to będzie złożyć spowrotem ?
A moze jakieś uwagi co do mojej "technologii" ?
Pozdrawiam
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Ja robiłem kiedys w inny partyzancki sposób...i też działało...potem powtórzyłem to w jeszcze dwóch samochodach i było dobrze..wieć myślę że tyko śmiesznie to zabrzmi..a zadziała na 100%..
mianowicie...
1. zdjąć koło...nie zapominajac o podlewarowaniu bo inaczej bedzie lipa hihii
2. pozbyć się w dowolny sposób starej gumy
3. wytrzeć stary smar, najlepiej jak się da...
4 .benzyną poumywać wsio wkoło by niegdzie tłustego nie było..
5. Rozciąc nową osłonę wzdłuż...tu gromki śmiech niejednego czytajacego...
6. założyć na przegub...
7. Klejem cyjanopan do złącz elastycznych kleić po centymetrze uważajac by nie potłuscić miejsc klejenia..
8. Po sklejeniu na całej długosci zapełnić wnętrze gumy smarem i założyć opaski
9. modlić się by nie był pominięty przy klejeniu żaden milimetr rozciętej powierzchni
10. Cieszyć się że bez rozbierania may nową gumkę...
Ewentualne ironiczne uwagi proszę zostawić dla siebie..bo jakbym tego nie robił z 100% pozytywnym skutkiem to bym nie pisał...
mianowicie...
1. zdjąć koło...nie zapominajac o podlewarowaniu bo inaczej bedzie lipa hihii
2. pozbyć się w dowolny sposób starej gumy
3. wytrzeć stary smar, najlepiej jak się da...
4 .benzyną poumywać wsio wkoło by niegdzie tłustego nie było..
5. Rozciąc nową osłonę wzdłuż...tu gromki śmiech niejednego czytajacego...
6. założyć na przegub...
7. Klejem cyjanopan do złącz elastycznych kleić po centymetrze uważajac by nie potłuscić miejsc klejenia..
8. Po sklejeniu na całej długosci zapełnić wnętrze gumy smarem i założyć opaski
9. modlić się by nie był pominięty przy klejeniu żaden milimetr rozciętej powierzchni
10. Cieszyć się że bez rozbierania may nową gumkę...
Ewentualne ironiczne uwagi proszę zostawić dla siebie..bo jakbym tego nie robił z 100% pozytywnym skutkiem to bym nie pisał...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
wewnetrzna oslona (przynajmniej firmy spidan)jest kompletem skladajacym sie z gumowej oslony i paru blaszekkrzycho pisze:a czy nowa wewnętrzna osłona jest dostarczana z nowym pierscieniem ? i jak to potem zaklepać ?

jak zaklepac ?
chyba najprosciej mlotkiem

Ostatnio zmieniony 10 paź wt, 2006 2:35 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
No takie są skutki picia wódki .ihhihi...kto nie smaruje ten nie jedzie...i ja wymieniałem półosie...no niestety wykonuja one bardzo ciężką pracę i bzzz smaru nie da rady...znaczy da, ale nie na długo...z reszta co ja tu oczywiste rzeczy opowiadam..Banita...ale juz nie jeździsz na tej półosce hmmmm? musiała w końcu paśc...