Na 100% silnik jest inaczej umocowany wiec nawet zmiana z 1.4 na gti to spora rzezba.Kaktus pisze:
Po 3 - Najlepiej jest wasadzic silnik z GTI, ale wtedy musisz wszystko wsadzic z GTI! Skrzynia, polosie, piasty, wiazke, wszystkie czujniki itp. Do tego nie wiem ale w 1.4 chyba sa inne mocowanai silnika.
Ja przez jakis czas myslalem ze fajnie byloby wsadzic turbo do mojego dieselka ale jak wyslalem kilka maili do warsztatow w calej Polsce zajmujacych sie takimi rzeczami tak tylko zeby sie dowiedziec z czym to sie w ogole wiaze, do tego jak jeszcze przeczytalem sobie kilka postow na tym forum to ochota na to mi raz na zawsze przeszla!
Koszty i wklad pracy bylyby ogromne.
Jak Lars powiedzial, ten silnik 1.4 o ktorym mowa to marny sportowiec, a ja jeszcze dodam ze ma swoje lata, wiec uwazam ze tak kosztowna i skomplikowana przerobka jest dla niego ryzykowna i finansowo nieuzasadniona.
Lepiej wlasnie sprawdzic na hamowni ile przez lata konikow padlo i sprobowac najpierw je ozywic.