obniżenie przodu

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

obniżenie przodu

Post autor: TOMBIKE »

Witam, o ile obniżenie tyłu nie niesie za sobą konsekwencji finansowych o tyle obniżenie przodu to chyba już poważniejsza rzecz więc proszę o radę jak najtańszym sposobem obniżyć przód auta, nie zależy mi na sportowych sprężynach, tym bardziej amorkach, chodzi o najtanszy sposób, wykluczam oczywiście stosowanie tzw klamr, chce zrobić to możliwie najtaniej lecz z głową. Zastanawiałem się czy mogę wsadzić do mojego XSa sprężyny z gti? Czy to coś da? Może wystarczy obciąć sprężyny o kilka zwojów? Chciałbym zostawić seryjne amorki, przynajmniej narazie póki nie zrobię silnika. Proszę o rady tych którzy robili już coś takiego. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

najtańszym sposobem jest obcięcie sprężynki o te 2 zwoje. a czy jest to dobry sposób... temat rzeka :|
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

tak ale boje sie o amorki, to im nie zaszkodzi? Przypadkiem nie będą się "dobijać" a co z opcją sprężyn od gti, na pewno są twardsze, ale czy krótsze?
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Moj znajomy zgrzal jeden zwoj, co prawda w bmw, ale amortyzatorom to nie zaszkodzilo.
Inni ludzie tez obcinali sprezyny i jezdza.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
BubuPN

Post autor: BubuPN »

a czy przy obniżaniu tyłu nie trzeba przypadkiem też czegoś kombinować z amosiami??
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

co znaczy "zgrzał zwój" ? Bo nie bardzo wiem jak i gdzie sie to robi
madafaka

Post autor: madafaka »

z tego co pisal samer to nie!!!!!!
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

wszystko się rozchodzi, czy zalezy Ci tylko na obniżeniu (co oprócz lepszego efektu wizualnego duzo Ci nie da), czy także na utwardzeniu zawieszenia.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

mozna smialo obciac jeden gora poltorej zwoju
a z tylu obnizyc belke o 1 zabek.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
madafaka

Post autor: madafaka »

Kaktus pisze:mozna smialo obciac jeden gora poltorej zwoju
a z tylu obnizyc belke o 1 zabek.
Ale tombike sie boi czy przy obcięciu nie dostana po tyłku amorki?? a tył o jeden ząbek to jet o 3cm??
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

TOMBIKE pisze:co znaczy "zgrzał zwój" ? Bo nie bardzo wiem jak i gdzie sie to robi
Nie zdejmujac sprezyn z samochodu przygrzal jeden zwoj do drugiego palnikiem.
Widzialem efekt i nie wyglada tak zle. Juz ponad rok tak jezdzi i nie narzeka. Poprostu nie chcialo mu sie wyciagac tych sprezyn zeby je przycinac wiec tak sobie zrobil (z lenistwa poprostu :wink: )
madafaka

Post autor: madafaka »

oj sam juz nie wiem czy jednak nie lepiej obciąc , bo jak ten spaw pęknie i wystrzeli to........ ojoj
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Wiesz, ja tez bym wolal obciac. Ten przyklad podalem jako ciekawostke :wink:
Pomyslowosc niektorych nie zna granic :D
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
madafaka

Post autor: madafaka »

zawsze można przy silniku i do bagażnika włożyć po 10 cegieł :D efekt gwarantowany i na 100% nic nie wystrzeli!! :D :mrgreen:
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

Wink chodzi głównie o efekt wizualny, nie stać mnie narazie na sportowe zawieszenie, teraz pytanie: łatwo rozebrać amorki z przodu żeby wydostać sprężyny? Z której strony ciąć :)
ODPOWIEDZ