Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
GSMP w Sopocie
- 
				fajter
 
GSMP w Sopocie
Na GSMP w Sopocie byla jedna 205. Jechal nią niejaki pan R. Baran. chcialem sie zorientowac co ma za silnik itd, ale sie nie doszukalem. W V rundzie srednio mu poszlo  
  ale za to w VI pelen wypas  
  - pierwszy w klasie H1600 !!! Moje gratulacje!! 205 gora!! 
Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
			
			
									
						
										
						Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
- samer
 - Uzalezniony
 - Posty: 741
 - Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Tam jest silnik 1.6 GTI , zmieniony walek , splanowana glowica , zmiana dolotu powietrza i inne takie bajery. 
zdjecia znajdziesz na http://www.autorally.pl
PS. Niedlugo bedzie mial konkureta w 205
			
			
									
						
										
						zdjecia znajdziesz na http://www.autorally.pl
PS. Niedlugo bedzie mial konkureta w 205
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
No to czas najwyzszy zdobyc licencje 
 Calkiem fajna zabawa, choc ja nie lubie krecic sie po placykach.
Jednak licencja to nie wszystko, bardzo zjada czlowieka proces budowania rajdowki - klatka, zawiecha, fotele, kiera, pasy, gasnice, folie na szyby, opony, wyposazenie kierowcy i pilota itp itd.... duuzo kasy
Ale dla chcacego nic trudnego
 Wiec mocno zachecam!!
Zeby zdobyc licencje wystarczy zapisac sie do lokalnego automobilklubu i w ciagu roku zdobyc 6 punktow. Aby zdobyc 1 punkt trzba wystartowac w KJS'ie i miec czas nie gorszy niz 125% czasu najlepszego w swojej klasie.
Pozniej tylko szkolenie, badania i egzamin.
			
			
									
						
										
						Jednak licencja to nie wszystko, bardzo zjada czlowieka proces budowania rajdowki - klatka, zawiecha, fotele, kiera, pasy, gasnice, folie na szyby, opony, wyposazenie kierowcy i pilota itp itd.... duuzo kasy
Ale dla chcacego nic trudnego
Zeby zdobyc licencje wystarczy zapisac sie do lokalnego automobilklubu i w ciagu roku zdobyc 6 punktow. Aby zdobyc 1 punkt trzba wystartowac w KJS'ie i miec czas nie gorszy niz 125% czasu najlepszego w swojej klasie.
Pozniej tylko szkolenie, badania i egzamin.
- Para
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 10182
 - Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
 - Posiadany PUG: najlepszy
 - Numer Gadu-gadu: 1559591
 - Lokalizacja: Baile Átha Cliath
 - Kontakt:
 
Spoko. Zgadzam sie z tym. Ja jeździłem z bratem po polnych drogach maluszkiem (treningi sobie robił) i jest zajebiście. Tylko na takich drogach to zawieszenie i cale autko sypie sie momentalnie. Trzeba mieć naprawde sporo kasy. A na takie wyścigi co my sobie robimy z koleszkami to tylko wystarczy dobre autkoKaktus pisze:Poprostu jedni wola to, a inni co innego i to jest piekne
Powodzenia w kolejnych pojedynkach!
Ps. Przegrałem z Oplem Astrą GSI
- 
				Janek_A_S
 - Junior
 - Posty: 149
 - Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: GSMP w Sopocie
Ja bylem teraz na Nikonie (niestartowalem ale bylem jako obsluga zespolu) i mam pare fotek sredniej jakosci 205 ktora tam jechala i urwali gdzies na os-ie tylny lewy naroznik 
 byla tez bez klapy bo zgubili 
 ciekawy widokl 
			
			
									
						
										
						- 
				Janek_A_S
 - Junior
 - Posty: 149
 - Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
zbudowac kupic rajdowke mniejszy problem...gorzej jest pozniej pojechac gdzies nia 
 niestety bez sponsora jest bardzo ciezko 
.Kasa potrzebna na paliwo na rajd i opisy tras,oraz na dostarczenie busa serwisowego i lawety,wyzywienie i hotele dla calej zalogi (serwis i te osoby najwazniejsze kierowca pilot),wpisowe.Nie liczac juz takich rzeczy jak zapas czesci... ehhhhh.... 
			
			
									
						
										
						

