Wymiana sworzni w zawiasach drzwi
- Fox
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2053
 - Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
 - Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
 - Numer Gadu-gadu: 6433729
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Wymiana sworzni w zawiasach drzwi
Strasznie mi już drzwi opadły i postanowiłem coś z tym zrobić bo na krakowskich dziurach co chwila mi się otwierają, a żeby zamknąć musze je podnosić. Zamówiłem sobie nowe sworznie. 17zł za sztukę u dealera. Będą dopiero 15 listopada więc mam troche czasu. Mam więc pytanie. Dużo jest z tym roboty żeby samemu wymienić? Mógłby ktoś opisać kroki i zasadzki jakie na mnie czekają? jest duża szansa że zostane bez drzwi na zime?
			
			
									
						
										
						- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
- majkelus205
 - Junior
 - Posty: 118
 - Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
 
Fox akurat ja wymieniałem sworznie w drzwiach roboty trochę jest trzeba wybić stare i zastąpić je czymś innym. U mnie trzeba było otwory powiększać, bolec zastąpiłem bolcem od drzwi trabanta jest grubszy 
 , ale ma odpowiednią twardość i jak na razie trzymią dobrze a mija prawie półtora roku od wymiany. U ciebie morze być wyrobiony albo bolec lub otwory, jak bolec to super wybić stary wbić nowy i wsio, ale jak otwory to jest problem, bo nowe mogą być za ciękie i dalej będą ci latać drzwi. Musisz sprawdzić sobie na jednym bolcu czy to opcja A, czy B  
  
  A narzędzia to młotek wiertła i wiertarka
			
			
									
						
										
						- Dżon Dobra Nadzieja
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
- Dżon Dobra Nadzieja
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
- 
				bocian
 
- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
torxy kolego odkręcasz po prostu torxami i innej rady nie ma, więc jak już masz francuza to lepiej sobie zakup taki zestawik bo prawie wszystkie śruby to torxybocian pisze:Czy te sruby na torxy wymienialiscie (czym to odkrecic, bo malo miejsca)
na kupione w jakims sklepie czy dorabiane ??
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
- 
				wilkinson
 - Nowicjusz
 - Posty: 76
 - Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
 - Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
Ciekawe z tymi śrubami w żadnej książce obsługi się z tym nie spotkałem.
majkelus ma dobra koncepcję, żeby sobie utrudnić można odkręcić drzwi od zawiasów i dopiero zabierać się za wybijanie.
U mnie zastąpienie sworzni serwisowymi pomogło dosłownie na chwilę.
Lepiej wymienić je na średnicowo większe np od opela.
			
			
									
						
							majkelus ma dobra koncepcję, żeby sobie utrudnić można odkręcić drzwi od zawiasów i dopiero zabierać się za wybijanie.
U mnie zastąpienie sworzni serwisowymi pomogło dosłownie na chwilę.
Lepiej wymienić je na średnicowo większe np od opela.
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
			
						
   