Sprzęgło sportowe "SPIEK"

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Sprzęgło sportowe "SPIEK"

Post autor: Sebek »

Cześć

Mam możliwość załatwienia wykonania do naszych pugów sprzęgieł wykonanych na bazie tarcz i docisków które posiadamy. Sprzęgła są 4-ro spiekowe a koszt wykonania to 360zł za komplet wraz z wliczonym sprawdzeniem i szlifem docisku.

Jestem zainteresowany takim sprzęgłem dla siebie i szukam jeszcze kilku chętnych bo wtedy spróbuje załatwić jakiś rabat. Wydaje mi się że gra warta swieczki bo za sprzęgło Valeo czy Luk trzeba zapłacić kolo 300zł

Daje takie info i czekam, jeśli będą chętni sprawe rusze

są to spieki "SEMI-METAL"

poniżej foto przykładowej tarczy z Xary Vts
Obrazek[/i]
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Dobra cena za tego spieka ale nie kombinuj :wink:
Powiem Ci, że lepiej wlasnie kupić nowe "zwykłe" sprzęgło do jazdy na codzień, do tak lekkiego samochodu.
Ja miałem przez chwile spieka do tego wzmocniony docisk, efekt był taki, że załatwiłem ze 2 skrzynie. Bardzo krótko na nich jezdziłem, pękały satelitki w mechanizmie różnicowym i wychodziły na zewnątrz :wink:
Fucktycznie spiek extra kleił :)
Teraz mam założone zwykłe sprzęgło Valeo i nie narzekam, zobaczymy ile wytrzyma takiego traktowania :twisted:
Pozdr
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Michal gti pisze:Dobra cena za tego spieka ale nie kombinuj :wink:
Powiem Ci, że lepiej wlasnie kupić nowe "zwykłe" sprzęgło do jazdy na codzień, do tak lekkiego samochodu.
Ja miałem przez chwile spieka do tego wzmocniony docisk, efekt był taki, że załatwiłem ze 2 skrzynie. Bardzo krótko na nich jezdziłem, pękały satelitki w mechanizmie różnicowym i wychodziły na zewnątrz :wink:
Fucktycznie spiek extra kleił :)
Teraz mam założone zwykłe sprzęgło Valeo i nie narzekam, zobaczymy ile wytrzyma takiego traktowania :twisted:
Pozdr
no włanie mam nowe sprzęgło oryginał z Aso i przejechałem na nim dopiero 4 tyś km i tak mnie kusi ten spiek bo w subarce pięknie chodzi a mam to poprzednie Luk-a i na jego bazie miał bym ładnego spieka na przyszłość :)
w sumie to te skrzynie padają tak czy siak ze starości
cena jest taka ze mnie kusi a jak by się kielka osób zebrało :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Masz racje, że te skrzynie padają tak czy siak :wink: ale na spieku o wiele szybciej. A mozesz sobie takie sprzęgło sprawić, może poczekać, np. tak jak u mnie, na półeczce :) czeka na szpere :twisted:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no i właśnie myśle o tym w ten sposób :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

zwykłe sprzęgła też słabo wytrzymują ostra jazdę, wypróbuj sprzęgło jakieś mocniejsze sprzęgło np. partnera lub berlingo, może nie zniszczysz sprzęgła i skrzyni.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

sekator pisze:zwykłe sprzęgła też słabo wytrzymują ostra jazdę, wypróbuj sprzęgło jakieś mocniejsze sprzęgło np. partnera lub berlingo, może nie zniszczysz sprzęgła i skrzyni.
te z partnera czy berlingo sa wykonywane z tych samych materiałów i palą się jak każde inne, więc kusze się na spieka

ps. i co :?: wiele osób albo się ściga albo buduje swoje potwory i nie ma chętnych :?: nie jest ważne czy GTi czy Xs czy Look wykonanie będzie kosztować tyle samo więc chyba warto niż śmigać na seryjnym :roll:

czekam a jeśli nie to wezme sam bo chyba tylko tego sprzęgła mi w autku brakuje do pełni szczęścia :D

Michał możesz wstawić jakąś fotkę tego swojego Spieka:?: jestem ciekawy jak wygląda, ile spieków ale myśle że przy średnicy tarczy 180 wiecej niż 4-rech nie masz

pozdro
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Sebek pisze:
sekator pisze:zwykłe sprzęgła też słabo wytrzymują ostra jazdę, wypróbuj sprzęgło jakieś mocniejsze sprzęgło np. partnera lub berlingo, może nie zniszczysz sprzęgła i skrzyni.
te z partnera czy berlingo sa wykonywane z tych samych materiałów i palą się jak każde inne, więc kusze się na spieka
Nie piszę o tym, że palę sprzęgło. u mnie najczęściej jest ono po prostu rozklekotane (np. spręzyny) a te z berlingo mają większą tarczę (przez to drudniej ją spalić) i mocniejsze sprężyny a tak jak Michał napisał na spieku zajeździsz szybko skrzynię. Spieki nadają się tylko do wyczynowego sportu.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

plan mam taki żeby wsadzić silnik z rallye a do rallye to sprzęgło było by jak znalazł ale Wy strasznie mi je jakoś odradzacie, bo na swoje jakoś nie narzekam bo mam nowe :)

zresztą pomysłów mam milion na sekunde bo jeśli nie znajde silnika rallye to mam juz dość szukania bo pugi jest skończony a bedzie subaru impreza
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

W podobnym stanie ja miałem sprzęgło Valeo, po ok. 20tyś. km było rozklekotane. Spieka mam 4-elementowego i docisk do tego na podwójnej sprężynie.

Obrazek
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Moim zdaniem na "-" spieka jest jeszcze to ze trzeba nauczyc sie na nim jezdzic, a w miescie moze byc denerwujace!!! Pamietam, ze kiedys Kaktus mi pisal jak pytalem sie go o sprzeglo zeby brac oryginal Valeo i juz! Jego znajomy w silniku 1.6 (150KM) uzywa i sie doskonale sprawuje!
Obrazek
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Jeżeli masz zmienioną tylko tarcze na spieka, to jeździ się tak jak na zwykłym, nie ma az tak dużych szarpnięć itp. Plus jest taki, że się tarcza nie ślizga jak seria pod obciążeniem :wink: Ja miałem dodatkowo wzmocniony docisk, żeby było tak, jak powinno być, fucktycznie czuć było, że o wiele szybciej sprzęgło klei i pedał był twardszy. Mogło to być trochę denerwujące w korku.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no jeszcze jeden "-" to taki że zdecydowanie szybciej się kończy, lepiej klei ale szybciej się ściera :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Wystarcza na cały sezon "sportowy" :wink:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Michal gti pisze:Wystarcza na cały sezon "sportowy" :wink:
tak w porywach aż jeden :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
ODPOWIEDZ