Silnik 2.0 Turbo z 406 w 205?? Da radę??
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wcale nie trzeba dwóch turbin aby V6 uturbiać, to jedno z rozwiązań. Tak samo do silników rzędowych np R6 czasem jest jedna turbina czasem dwie. Kwestia podejścia. Wszystko ma swoje wady i zalety. Dwie turbiny to mniejsze ciśnienie i mniejszy lag (jak wiesz co to takiego) ale za to większa temperatura. Jedną turbiną da się osiągnąć taką samą moc przy wyższym ciśnieniu, będzie taniej, mniejsza temperatura więc większa moc, ale wieksza bezwładność dużego wirnika. Jak nie wiem jak coś zrobć, to się radze, pytam, szukam i czytam. Pionierskie podejście do tematu wcale nie jest łatwe. Jak ktoś chce wsadzić do 205 Mi16 ma kogo zapytac, jest kilka w klubie z tym silnikiem. Turbo nie ma, nie było kogo się poradzić, sam robiłem i się uczyłem. Teraz przy trzecim silniku jest prościej. Co do uturbienia 3,0 V6 z 406 to wbrew pozorom nawet we Francji nie jest to zabieg powszechny. Tak czy inaczej jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć, a ja mam tą wiedzę, to chętnie się podziele i Tobie radze to samo. Będzie miło mieć więcej szybszych 205 w klubie. Zwłaszcza, że wielu klubowiczów ma kontakty zagranicznymi pugomaniakami.
Car Valeting, Car Detailing.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
przeciez masz opisane na 1 stronieSebek pisze:no i Panowie z włocka jak zawsze swoje![]()
czyli jednym słowem do naszych pugów można wstawić tak naprawde wszystko co się im pod maską mieści ale wiaże się to ze sporym nakładem finansowym i wieloma przeróbkami
ps. co się moralez za 1.3 objechało


slowo objechalo jest rownie szumne jak cala wiedza banity na temat silnikow

caly ambaras chyba wynikl z tego ze podalem link do youtube w kategorii 205 turbo(8v tez jest), a banita z wrodzona sobie pewnoscia stwierdzil ze chodzilo mi o 16v z turbo

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
jestes, zalosny jak zwykle w swojej polemice
ale do konca zycia nie zapomne jak wielki znawca silnikow stwierdzil ze maluch jest 2 suwowy...........bo ma 2 tloki
ale przeciez ty wiesz wszytko najlepiej
ps przy spotkaniu ze skoda mial mniej i byles w poblizu
ciezko zejsc ponizej 12 z wypietym czujnikiem polozenia przepustnicy, badz tez z ustawionym "na oko" owym czujnikiem
ale widocznie dla takiego fachowca jak ty jest to zbyt skomplikowane zeby pojac
ale do konca zycia nie zapomne jak wielki znawca silnikow stwierdzil ze maluch jest 2 suwowy...........bo ma 2 tloki



ale przeciez ty wiesz wszytko najlepiej

ps przy spotkaniu ze skoda mial mniej i byles w poblizu

ciezko zejsc ponizej 12 z wypietym czujnikiem polozenia przepustnicy, badz tez z ustawionym "na oko" owym czujnikiem
ale widocznie dla takiego fachowca jak ty jest to zbyt skomplikowane zeby pojac
3 raz mi to wypominasz - i kto tu jest zalosny 
skoda fabia 1.4 -zaladowany gratisami i szpachlem firmowy kombiak -mozesz byc z siebie dumny
pewnie noc byla nieprzespana
co do samochodu mamy, to czulbym sie sie zle, gdyby niebieski wozek na zakupy mnie niszczyl
PS -tego czujnika nie mozesz ustawic od momentu, w ktorym kupiles samochod

skoda fabia 1.4 -zaladowany gratisami i szpachlem firmowy kombiak -mozesz byc z siebie dumny

pewnie noc byla nieprzespana

co do samochodu mamy, to czulbym sie sie zle, gdyby niebieski wozek na zakupy mnie niszczyl

PS -tego czujnika nie mozesz ustawic od momentu, w ktorym kupiles samochod

- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ilość przpustnic nie ma nic wspólnego do ilości turbin.
, ale fakt nie o to chodzi. Nie potrzebnie się napinasz i to nie przy tylko tym temacie. Spokojnie. Bez ciśnienień. Więcej relaksu. Ja nie chwale się tym co wiem, bo nie wiele wiem, jestem hobbystą a nie zawodowym mechanikiem, poza tym jak głosiło powiedzenie kiedyś na dzikim zachodzie: ne chwal się jaki jesteś szybki, bo zawsze znajdzie się szybszy.

Car Valeting, Car Detailing.
Jak zreszta wiekszosc z nas -wiemy to, z czym sami walczylismyLord Devil pisze:Ja nie chwale się tym co wiem, bo nie wiele wiem, jestem hobbystą a nie zawodowym mechanikiem, poza tym jak głosiło powiedzenie kiedyś na dzikim zachodzie: ne chwal się jaki jesteś szybki, bo zawsze znajdzie się szybszy.

Musisz jednak przyznac, ze sam mnie sprowokowales -moralez'a nie licze, bo co jakies czas ma jakies zachwiania hormonalne.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ht=biturbo (Lord Devil pisze:Ilość przpustnic nie ma nic wspólnego do ilości turbin.![]()
słaby pomysł do silnika w układzie V montowania pojedyńczego turbo. Jak to sobie wyorrażasz? Wspólne kolektory pod jedną suszarkę? Jedna strona doładowana a druga atmosferyczna?!

Tym silnikiem powaznie sie interesowalem, bo chcialem go zalozyc, ale zrezygnowalem -robie pancerne 8v bez doladowania, bo stosunek jakosc/cena jest duzo lepszy
PS w linku od moralez'a faktycznie jest 2.0t -2 filmiki, w ktorych samochod sobie jedzie -filmowane z zewnatrz...
moralez
kto tu jest załosny
Krzysia mama moze CIe zrobic na swiatłach jak wraca z zakupami
i w lusterku wstecznym widzi tylko jakis oddalający się czerwony paproch... a w nim skrzeczącego człowieczka ' bo butla z gazem....
'.


Krzysia mama moze CIe zrobic na swiatłach jak wraca z zakupami


Ostatnio zmieniony 08 sty pn, 2007 11:13 pm przez Maugoshata, łącznie zmieniany 1 raz.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Hahaha mozna sie posmiac czytajac wasze posty
:) Moralez ma szybkiego xs szbyszego niz seria napewno
A czy jest szybszy od skody 100km lub yaris 1,3 vvt to jzu inna sprawa wszystko zalezy od kierowcy i od tego czy auto moraleza bedzie chcialo jechac tak jak ma w tym momencie
Bo niewatpliwie ma pare klopotow z xsem jeszcze 




- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale się narobiło
kurcze już wystarczy
moralez wydaje mi sie że powinieneś wciągać taką yariskę lewą dziurką w nosie tym bardziej że zmieniałeś silnik na motor z 306 ale chyba masz jeszcze pare porawek bo tak nie jest
ja swoim wciągałem spokojnie octawki 1.8 i 2.0 fakt że sa cięższe ale mocy mają jednak sporo biorąc pod uwagę że mam 1.4
i delikatne zmiany pisze tak w ramach informacji
co do Banity to nie mam absolunie żadnej wątpliwości że ten człowiek zna te auta na wylot i jest jednym z najlepszych znawców na tym forum
Lord też ma pojęcie o rzeczy o jak każdy strzelił jedną konkretną gafę z tym biturbo do silnika w układzie v ale nie ma co się kłócić z tego powodu


moralez wydaje mi sie że powinieneś wciągać taką yariskę lewą dziurką w nosie tym bardziej że zmieniałeś silnik na motor z 306 ale chyba masz jeszcze pare porawek bo tak nie jest

ja swoim wciągałem spokojnie octawki 1.8 i 2.0 fakt że sa cięższe ale mocy mają jednak sporo biorąc pod uwagę że mam 1.4

co do Banity to nie mam absolunie żadnej wątpliwości że ten człowiek zna te auta na wylot i jest jednym z najlepszych znawców na tym forum
Lord też ma pojęcie o rzeczy o jak każdy strzelił jedną konkretną gafę z tym biturbo do silnika w układzie v ale nie ma co się kłócić z tego powodu

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl