Moj PROJECT 205 GTi16
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Hehe a to dobre!Marin205 pisze:pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niegoSebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
http://www.katalogi.peugeot205.pl    Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
			
						http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no właśniestef pisze:Hehe a to dobre!Marin205 pisze:pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niegoSebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl![]()
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
to w tym moim jak kupowałem niemiec pokazywał mi rachunek na 800 euro za bebechy a wtedy było po 4,5zł
więc mi się nie wydaje żeby gdzieś dostać komplet za 1500
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Dzisiaj rozpoczelismy skladanie silnika!
Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec: http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06

			
			
									
						
										
						Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec: http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06

- 
				krzycho
 
tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys 
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg
			
			
									
						
										
						Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg
