4 Rajd Mazowiecki

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

4 Rajd Mazowiecki

Post autor: samer »

Dzisjaj (tj. 24.04.2004) odbyla sie 2 eliminacja Rajdowego Pucharu Polskiego Zwiazku Motorowego. Rajd wygrala zaloga Stefan Karnabal/Mendon Adam jadacy samochodem Mitsubishi Lancer.

W klasyfikacji Pucharu PZMot zwyciezyla zaloga Piotr Marciniak/Tomasz Kosinski jadaca Oplem Kadettem zgłoszonym w klasie A7. W tej samej Klasie podrozowal nasz klubowicz Lukasz "Ari" Witek , niestety z przygodami :( . 7 miejsce na 10 zalog w tej klasie

Obrazek


W Klasnie N2 do rywalizacji stanelo 17 zalog. Do mety dojechlo dziesieciu. Wygral Woszuk Jacek jadacy Peugeot 106 .... 3 lokata nalezy dla Siekierka Łukasz/Krzystanek Piotr na Peugeot 205 Gti ! :)

Obrazek


Wiecej zdjec : http://www.rallyonline.pl/2003/spisgale ... i&rajd=376

Pozdrawiam
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!!

Bylem na rajdzie, i pomagalem serwisowac 206 XS, wiec odcinkow nie ogladalem! Ale rozmawialem z Lukaszem (Ari) oraz z Siekierka.

Lukasz mial multum problemow, po pierwsze peklo mu mocowanie alternatora, i zatarla sie pompa wspomagania, pozniej na rajdzie strzelily mu az 3 paski klinowe, i na najdluzszym 18kilometrowym odcinku jechal bez wspomagania. Dodam jeszcze ze ma on 15 calowe kola na SLICKU, i w dodatku ma w skrzyni SZPERE, wiec ukrecenie kierownica przy takich oporach graniczy cudem!! W dodatku gasl mu samochod, tracil ladowanie tak wiec i prad.
WIELKIE BRAWA dla Lukasza ze wogole ukonczyl rajd! Na dodatek na ostatnim odcinku zlapal kapcia i dostrzetnie rozwalil te opone, wjezdzajac na strefe serwisowa na feldze :) (Biedny Speedline :( )

Drugi kierowca to Siekierka - powiem jedno, chlop musi miec bardzo WIELKIE JAJA. Jak widzialem jego Puga, to stoi on na SERYJNYM!!! zawieszeniu GTI (amorki Alko + sprezyny z GTI), do tego nie dysponowal on wyczynowymi opnami, i podrozowal na Bridgestone Potenzie, a warunki byly bardzo ciezke, bylo bardzo mokrko, slicko, duzo szutrowych lacznikow, na drodze glina, bloto, syf. Bylo bardzo duzo wypadkow, a on dojechal na 3 pozycji!! Az sie boje, jakie czasy bedzie krecil na Bilsteinie ktory juz sie stroi w zerkopolu! Silnik ma po mini remoncie (szlif walu, panewki, szlif zaworow + lekko zjechany walek rozrzadu), wiec autko jest w pelni seryjne! Ale czasy krecil piekne!

Juz za 3 tygodnie Rajd Festiwalowy, na ktorym pojawi sie jeszcze jeden P205 GTi - tym razem w Agrupie :) A za kierownica tego bolidu oczywiscie zasiade ja. Jak narazie wszystko idzie dobrze, zgodnie z planem, ale chyba nie bede mial wyczynowych opon :(, wiec licze na desz, wtedy szanse mysle bede mial wieksze na jakis wynik. Chociaz watpie abym cokolwiek osiagnal, bo to jak by nie bylo moj pierwszy start w rajdzie takiej rangi, a tam jednak potrzebne jest doswiadczenie, wjezdzenie sie w samochod itp. No zobaczymy...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

PS. :)

Dodam jeszcze ze:

Lukasz Witek w swojej klasie nie mial latwo! Stanal jak rowny z rownym, z takimi potworkami jak Agrupowe Astry GSI (pod 180KM!!), Agrupowy Seat Ibiza (pod 170KM), oraz innymi Kadetami GSI. Szkoda ze Peugeot to nie 16 zaworowka.

Łukasz Siekierka w swojej klasie takze mial mocniejsze samochody. Wiem ze Saxo w Nce moze miec nawet 150KM (tyle na hamowni wyszlo w Saxo mojego kumpla, ktore bylo w pelni Nkowe), podobnie jest z Peugeotami 106 S16. Trzeba tez wspomniec, ze ten start byl RAJDOWYM DEBIUTEM Siekierki.

Tym bardziej wyniki obu Panow nalezy uznac za duzy sukces.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

a co tych jaj...w tej nawierzchni trzeba bylo miec jaja zeby jechac slikami !
wlasne seryjne ogumienie bylo sposobem na wygrana...
w zasadzie do 6stego OSu trzeba bylo jechac zwyklakami...wszystkich na slickach nosilo jak zyda po pustym sklepie...
dopiero po 6stym OSie sens byl wrzucac slicki, bo zostawal dwa razy otwock i gozlin ktory byl w zasadzie w 90% asfaltowy...

Jechalem w tym rajdzie na prawym...
Obrazek

Do OS6 mielismy 3cia lokate w N3...potem wpadlismy do strumienia, na tyle nieszczesliwie ze z trzeba bylo nas ciagnikiem wyciagac... :(
Jechalismy na doocietych zwyklych oponach, z tylu deszczowe nalewki od markgum-a. Zawias oczywiscie bilstein+HR...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Mav czy ja mam cie powiesic!!!

Ja siedzialem caly czas na swerisie... i nawet nie pogadalismy!!!!

A co do Opon, to wedlug mnie lepsze od Potenzy byly by TA00 dobrze dociete!

Nie mowie o Slicku ;) tylko o oponie wyczynowej.

A ta Potenza od Siekierki, to taka oponka z 2mm bierznika.... ona raczej za dobrze na mokrym nie trzymala, a z tego co mowil Lukasz, to ona wogole nie hamowala heh.

Mav bedziesz 14 Maja na Festiwalu?? Ja na 95% bede startowal... jutro odpalamy "potworka" i jak odpali :roll: to wypelniam gloszenie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Mav czy ja mam cie powiesic!!!

Ja siedzialem caly czas na swerisie... i nawet nie pogadalismy!!!!

A co do Opon, to wedlug mnie lepsze od Potenzy byly by TA00 dobrze dociete!

Nie mowie o Slicku ;) tylko o oponie wyczynowej.

A ta Potenza od Siekierki, to taka oponka z 2mm bierznika.... ona raczej za dobrze na mokrym nie trzymala, a z tego co mowil Lukasz, to ona wogole nie hamowala heh.

Mav bedziesz 14 Maja na Festiwalu?? Ja na 95% bede startowal... jutro odpalamy "potworka" i jak odpali :roll: to wypelniam gloszenie.
no coz...widzialem pugi, widzialem rejestracje z Twoich okolic...ale jak sie domyslasz jako zaloga nie mialem zbytnio czasu biegac po parc ferme...
:(

Po tym jak nas wykluczyli mialem troche czasu ale to juz bylo po zawodach, wiekszosc ludzikow sie juz zwijala...i tak jakos wyszlo...
Jedziemy festiwalowy, wiec napewno sie zgadamy jakos...

My szlismy na jakiejs norweskiej oponie docietej az do drutow, ale robil to nasz bydgoski gum-mistrz...zrobil ja na wzor michelina deszczowego...trzymala tak swietnie, ze jak luzie zobaczyli wyniki astry i jej opony to sie po glowach drapali...
a dociety slick byl do niczego - kadet od gacka na tym jechal niby dociety a dostawal od nas czasem i minute ... Astra od gacka (giedroyc) tez sie spinala ale wciaz dostawala...
Generalnie niesmak z tym strumieniem :( bylo by pudlo :(
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Obrazek

Ladna fotka...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Myśle, że zespół fabryczny we Francji by się takiej nie powstydził...
ODPOWIEDZ