Hej!!
Bylem na rajdzie, i pomagalem serwisowac 206 XS, wiec odcinkow nie ogladalem! Ale rozmawialem z Lukaszem (Ari) oraz z Siekierka.
Lukasz mial multum problemow, po pierwsze peklo mu mocowanie alternatora, i zatarla sie pompa wspomagania, pozniej na rajdzie strzelily mu az 3 paski klinowe, i na najdluzszym 18kilometrowym odcinku jechal bez wspomagania. Dodam jeszcze ze ma on 15 calowe kola na SLICKU, i w dodatku ma w skrzyni SZPERE, wiec ukrecenie kierownica przy takich oporach graniczy cudem!! W dodatku gasl mu samochod, tracil ladowanie tak wiec i prad.
WIELKIE BRAWA dla Lukasza ze wogole ukonczyl rajd! Na dodatek na ostatnim odcinku zlapal kapcia i dostrzetnie rozwalil te opone, wjezdzajac na strefe serwisowa na feldze

(Biedny Speedline

)
Drugi kierowca to Siekierka - powiem jedno, chlop musi miec bardzo WIELKIE JAJA. Jak widzialem jego Puga, to stoi on na SERYJNYM!!! zawieszeniu GTI (amorki Alko + sprezyny z GTI), do tego nie dysponowal on wyczynowymi opnami, i podrozowal na Bridgestone Potenzie, a warunki byly bardzo ciezke, bylo bardzo mokrko, slicko, duzo szutrowych lacznikow, na drodze glina, bloto, syf. Bylo bardzo duzo wypadkow, a on dojechal na
3 pozycji!! Az sie boje, jakie czasy bedzie krecil na Bilsteinie ktory juz sie stroi w zerkopolu! Silnik ma po mini remoncie (szlif walu, panewki, szlif zaworow + lekko zjechany walek rozrzadu), wiec autko jest w pelni seryjne! Ale czasy krecil piekne!
Juz za 3 tygodnie Rajd Festiwalowy, na ktorym pojawi sie jeszcze jeden P205 GTi - tym razem w Agrupie

A za kierownica tego bolidu oczywiscie zasiade ja. Jak narazie wszystko idzie dobrze, zgodnie z planem, ale chyba nie bede mial wyczynowych opon

, wiec licze na desz, wtedy szanse mysle bede mial wieksze na jakis wynik. Chociaz watpie abym cokolwiek osiagnal, bo to jak by nie bylo moj pierwszy start w rajdzie takiej rangi, a tam jednak potrzebne jest doswiadczenie, wjezdzenie sie w samochod itp. No zobaczymy...