No cóż... i posłowie nam przegłosowali ustawe na temat jazdy na światłach przez całą dobe... Ja jestem za... aczkolwiek uważam, że powinno to być obowiazkiem tylko w terenie niezabudowanym. Ale nie o tym tu chce pisać. Chodzi o to, żę chce sobie zamontować dalekosiężne i do jazdy dziennej. Tak sie zastanawiam, bo jesli chodzi o dalekosiezne, to sobie je przykrece do zderzaka od dołu, bo w moim autku nie ma tej dokładki z miejscem seryjnym. POdłącze ja pod kostke z długimi i będą działać, tak? Ale co z dziennymi? jak to podłączyć? Jak rozwiązać podłaczenie i gdzie je dać, żeby to jakoś normalnie wyglądało, a nie żeby pierwsze co się rzuca w tym aucie w oczy, to było tysiące lamp z przodu! Wielkie dzięki za każdą sugestię
Tu przedstawiam jeszcze foto mojego autka z przodu
Załączniki
Moje autko z przodu
swiecace_oczy_m.jpg (15.07 KiB) Przejrzano 5629 razy
na forum poszukaj w dziele (Spredam, kupie, zamienie) moze ktos sprzedaje.. a szczerze to niewiem jaka cena, ja tez chciałem kupic dą dokłądke ale stwierdziłem ze zrobie sobie cos samemu i oryginalnego
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
Zobacz w mój profil.Ja do takiego zderzaka jak Ty zamontowałem dalekosiężne,ale jako,że na sankach rozwaliłem jednego znów mam przeciwmgielne.Nie chodzi o rodzaj lamp ale sposób montażu.Pozdro
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa http://www.przemo.205.pl
NO spoko sobie wyglądają. Ja jednak chyba sobie założe troche mniejsze, takie nie okrągłe tylko bardziej... owalne. A powiedz mi, przykręcone masz je do zderzaka od spodu, czy do dokładki? I jeśli podłącze je pod kostkę do długich, to nic się złego nie stanie i nikt się nie może o to doczepić, tak?
plaski pisze: I jeśli podłącze je pod kostkę do długich, to nic się złego nie stanie i nikt się nie może o to doczepić, tak?
złego nie chociaż kable mogą się grzać. w pugach nie są za grube. zależy jakie żarówki będziesz miał ale i tak dużo mocy pójdzie w fabryczny kabel, lepiej zrób tak. kup odpowiedni gruby kabelek, przekaźnik i kable od nowych lamp załącz np.: bezpośrednio pod aku <lub poszukaj lepszego miejsca> i zrób włączanie przez przekaźnik załączany dowolnie: prądem od długich bądź z "palca" <jakiś przycisk z wewnątrz>.
Ja mam to przykręcone do pasa przedniego - w dokładce są wycięte otwory.Miejsce uważam słuszne dla tego typu wynalazków.Kable mam pociągnięte osobno z kabiny i puszki bezpieczników do każdego z reflektorów.Masę złapałem w najbliższym punkcie karoserii.Jeździ to tak już ze 3 lata i nie ma z tym żadnych problemów.Gdybyś podłączał pod długie(tak jak ja miałem) to zrób sobie wyłącznik,żeby na przeglądzie nie było problemów.Pozdro
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa http://www.przemo.205.pl