Prośba o fotki głowicy TU lub średnicę kanału dolotowego

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
krzycho

Prośba o fotki głowicy TU lub średnicę kanału dolotowego

Post autor: krzycho »

Witajcie

Poszukuje informacji jaka jest średnica kanału dolotowego w zwykłym silniku 1.4 na gaxniku bądź wtrysku. Ciekawi mnie czy jest mniejsza a jeżeli tak to o ile od silnika 1.4 TU3S (XS) 84 KM. Wystarczy mi nawet samo zdjecie od strony dolotu i sobie porównam

A moze ktoś wie czy średnica zaworów w zwykłym TU3 a tym z XSa jest inna ? W końcu skądś tą moc musieli wziać

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Witam

Ja w sobotę bedę miał dwa silniki na zewnątrz auta. Jeden to mój stary 1,1 TU1 na gaźniku a drugi to silnik z P306 1,4 na wtrysku.

Obydwa bedą miały zdjęte kolektory dolotowe to się okaże.
Postaram się zrobić zdjęcia.

Osobiście z inf. od kolegów z klubu wiem, że jak przełoże kolektor z 1,1 do 1,4 to bedzie pasować.

pozdro.
krzycho

Post autor: krzycho »

byłoby suuuper
dz0919

Post autor: dz0919 »

Witam...
z tego co mi wiadomo to przyczyna tej mocy w TU3S jest dwugardzielowy gaznik a reszta jest taka sama jak w kazdym innym TU3....no ale moge sie mylic :)

Pozdrawiam!!
krzycho

Post autor: krzycho »

w Peugeocie 405 1.4 po FL też jest dwugardzielowy gaźnik ale silnik ma 75 km wiec to nie to
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Się głowice różnią!! Założyłem dzisiaj swój kolektor dolotowy mimo ,że kanały były mniejsze. "Z baraku laku dobry kit" ze tak powiem. Teraz się rozglądam za kolektorem do 1,4 z gaźnikiem.
ODPOWIEDZ