Belka - opony? nie wiem co
Belka - opony? nie wiem co
Witam... po czym mozna poznac ze belka z tylu padla? kupilem 405 3 dni temu. Jest tak - siedzi strasznie nisko - wiem ze mozna podniesc, nie wiem dokladnie jak - moze jakas dokladna instrukcja?
Druga sprawa, lata tyl strasznie - ale zawieszenie z tylu cichutko, zadne stuki puki szmery totalnie nic - cisza. Co to moze byc? jak sprawdzic czy to wina belki?
Druga sprawa, lata tyl strasznie - ale zawieszenie z tylu cichutko, zadne stuki puki szmery totalnie nic - cisza. Co to moze byc? jak sprawdzic czy to wina belki?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
mało pary w oponach + wysoki profil gum
wciśnij takie "szukaj" o belkach jest sporo info


wciśnij takie "szukaj" o belkach jest sporo info

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
było kilka tematów jak podnieść...
..tyle, że jeżeli cos jest nie tak z belką, a rozbierzesz ją to może być problem z poskładaniem wszystkiego do kupy, łożyska mogą się 'wysypać'...
może wydaje Ci się że to tył ucieka
napisz czy tylne koła stoją prosto czy są pochylone...
..tyle, że jeżeli cos jest nie tak z belką, a rozbierzesz ją to może być problem z poskładaniem wszystkiego do kupy, łożyska mogą się 'wysypać'...
może wydaje Ci się że to tył ucieka
napisz czy tylne koła stoją prosto czy są pochylone...


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem

-
- Junior
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 lut czw, 2007 10:10 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Cz-wa.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kiedy u mnie miałem uczucie że koło się "zawija" przy ostrzejszym/bardziej gwałtownym wejściu w zakręt (tylko prawy) i na prostej przy mocnym dodaniu gazu uciekał w jedną, a ujęciu w drugą stronę przyczyną raz była wyrobiona zwrotnica ("jajo") w miejscu mocowania sworznia wahacza, drugim razem niedokręcona śruba przy wahaczu, kolejnym wytłuczone tuleje wahacza. Powodzenia.