Forum dla spraw zwiazanych z problemami/dyskusjami na temat nadwozia, wnetrza oraz modyfikacja wewnatrz samochodu
karooo
Nowicjusz
Posty: 34 Rejestracja: 28 kwie sob, 2007 10:54 pm
Post
autor: karooo » 08 maja wt, 2007 5:44 pm
Witam, kupiłem dziś do mojego peugota 205 nowy błotnik lewy od kierowcy, chcę go zamontować w sobotę i musze go zabezpieczyć jakoś od środka, ponieważ lakiernik nie podejdzie później jak będzie założony na auto. Moje pytanie brzmi jak to po kolei zrobić? kupiłem benzynę, farbę dekoral antykorozyjna i papier ścierny.
i jeszcze jedno, mam i nowy grill czy benzyna 1.0 ma grill całkiem zamknięty czyli bez wlotów powietrza, poprzedni był z wlotami ale sprzedający stwierdził, że z wlotami mają tylko diesle
dziekuję za odp. pozdrawiam.
daritex
Nowicjusz
Posty: 37 Rejestracja: 15 sty pn, 2007 9:27 pm
Posiadany PUG: look 1,1
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:
Post
autor: daritex » 08 maja wt, 2007 8:53 pm
zmatuj go papierem żeby lepiej trzymała się farba, kolejno odtłuść, i pomaluj.tylko ja bym nie malował dekoralem tylko np.bitexem lub innym mazidłem do konserwacji podwozia.jeśli błotnik nie jest malowany podkładem żadnym to pierw proponuje podkład
morze być minia dobrze trzyma się gołej blachy.
PEUGEOT 205 LOOK 1.1 TU1M Magneti Marelli 1993r.
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 08 maja wt, 2007 8:58 pm
Bitex'em to sobie mozna zuka zabezpieczyc. APP, to podstawa, ale i tak zezre rdza jesli nie bedzie ocynku/blacha bedzie lichej jakosci.
karooo
Nowicjusz
Posty: 34 Rejestracja: 28 kwie sob, 2007 10:54 pm
Post
autor: karooo » 08 maja wt, 2007 9:08 pm
a czy wiecie jak zdjąc ten błotnik od góry są 4 śruby przy lampie też coś jest ale widzę, że i przy drzwiach jest sruba i chyba wkręcana od środka?
JASIEK1
Junior
Posty: 140 Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: JASIEK1 » 08 maja wt, 2007 9:33 pm
Na koniec po malowaniu dobrze jest nawalic tawotu za rant blotnika i ogolnie cienka warstwe od srodka
Nie ma to jak tłuszcz !!
Orfister
Moderator
Posty: 5717 Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 08 maja wt, 2007 10:41 pm
JASIEK1 pisze: Na koniec po malowaniu dobrze jest nawalic tawotu za rant blotnika i ogolnie cienka warstwe od srodka
Nie ma to jak tłuszcz !!
Dokładnie...najlepiej rozrobić smar z przepalonym olejem...i takim mazidłem wysmarowac porządnie i grubo...
Dervozavilus
Maniak
Posty: 1152 Rejestracja: 26 kwie czw, 2007 12:37 pm
Posiadany PUG: 205 LucKy LooK 1.4 XSi
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WF
Kontakt:
Post
autor: Dervozavilus » 12 maja sob, 2007 9:31 pm
a propos drugiego pytania - ja mam benzynę 1.1 i są wloty powietrza w grillu. Taki jak na okładce książki Etzolda.
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 12 maja sob, 2007 10:32 pm
Banita pisze: Bitex'em to sobie mozna zuka zabezpieczyc.
albo mazde
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 12 maja sob, 2007 11:58 pm
dlatego wiem co mowie, nawet pol roku nie wytrzymalo