Pytanie o regulator ciś paliwa oraz ufo
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Pytanie o regulator ciś paliwa oraz ufo
Dwa pytania do znawców :
- jak zachowa się regulator ciśnienia paliwa w GTi gdy dostanie nadciśnienie ?
Seryjnie wraz ze zwiększaniem podciśnienia w dolocie regulator zmniejsza ciśnienie.
Drugie pytanie o ufo? przy podciśnieniu przyśpiesza czy opóźnia zapłon ?
i jak zachowa się przy nadciśnieniu ?
- jak zachowa się regulator ciśnienia paliwa w GTi gdy dostanie nadciśnienie ?
Seryjnie wraz ze zwiększaniem podciśnienia w dolocie regulator zmniejsza ciśnienie.
Drugie pytanie o ufo? przy podciśnieniu przyśpiesza czy opóźnia zapłon ?
i jak zachowa się przy nadciśnieniu ?
Fast Garage ... in progress
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
no nie wiem czy zacznie opóźniać czy raczej nie bedzie działać czyli zapłon nie zostanie przyśpieszony ale nie cofnie
a regulator paliwa hmm no nie wiem analogicznie czyli nie zadziała bo żeby otworzyć przelew musi mieć podciśnienie
moim skromnym zdaniem te urządzenia działają tylko w jedną strone
znaczy na podciśnienie a przy nadciśnieniu nie spełnią swojej roli
przy jeszcze większym nadciśnieniu sie rozlecą membranki i lipka
a regulator paliwa hmm no nie wiem analogicznie czyli nie zadziała bo żeby otworzyć przelew musi mieć podciśnienie
moim skromnym zdaniem te urządzenia działają tylko w jedną strone
znaczy na podciśnienie a przy nadciśnieniu nie spełnią swojej roli

przy jeszcze większym nadciśnieniu sie rozlecą membranki i lipka

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Ufo jest po to, zeby nie niszczyc panewek. Zadaniem ufo jest opozniac zaplon.
1. Na aparacie zaplon jest opozniony.
2. Ufo przy zamknietej/otwartej przepustnicy 'trzyma' zaplon przyspieszony.
3. W momencie dodawania gazu opoznia na chwile zaplon.
Ot cala filozofia. Do turbinki wypada to wywalic i wyregulowac zaplon samym aparatem, ale to tez do pi** wyjscie, bo nie da sie tego optymalnie ustawic.
Chyba, ze ktos zna inne wyjscie dla jetronic'a
Co do mojej poprzedniej wypowiedzi, to chyba ja nie do konca to zrozumialem -sorx
1. Na aparacie zaplon jest opozniony.
2. Ufo przy zamknietej/otwartej przepustnicy 'trzyma' zaplon przyspieszony.
3. W momencie dodawania gazu opoznia na chwile zaplon.
Ot cala filozofia. Do turbinki wypada to wywalic i wyregulowac zaplon samym aparatem, ale to tez do pi** wyjscie, bo nie da sie tego optymalnie ustawic.
Chyba, ze ktos zna inne wyjscie dla jetronic'a
Co do mojej poprzedniej wypowiedzi, to chyba ja nie do konca to zrozumialem -sorx

- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
każdy ma swoje zdanie na ten temat jak zwykle

nie rozumie no ok niech bedzie ale ufo i tak nie zadziała w drugą strone


nie rozumie no ok niech bedzie ale ufo i tak nie zadziała w drugą strone

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
racja, pozostałe wypowiedzi wierutna bzdura... rozbierałem już 2 "ufa" i to w drugą stronę nie zadziała, chyba żeNapewno nie zadziala w druga strone i napewno nie opozni, bo to ciegno ktore jest uczepione membany no opor jesli silnik nie pracuje,wiec jak dmuchniesz to niczego nie zmieni.. .Moze jedynie uwalic membramke i zaplon nie bedzie juz nigdy na tym patencie przyspieszany


Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
zupelnie jak teoria dzialania korektorowwoocash pisze:racja, pozostałe wypowiedzi wierutna bzdura...Napewno nie zadziala w druga strone i napewno nie opozni, bo to ciegno ktore jest uczepione membany no opor jesli silnik nie pracuje,wiec jak dmuchniesz to niczego nie zmieni.. .Moze jedynie uwalic membramke i zaplon nie bedzie juz nigdy na tym patencie przyspieszany

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
woocash pisze:kuffa.. co ma jedno do drugiego, pisałem gdzieś że rozbierałem korektor czy coś? wiec skończ offtopicować i wracaj do kończenia z kompromisemzupelnie jak teoria dzialania korektorow
Ma to na celu zebys przestal pisac w sposob taki jakbys sie nie mylil bo kazdy ma prawo sie mylic, a ty odrazu napinasz sie jak nie wiadomo jak wielki masta. Co do kompromisu to jest skonczony, tylko jak pomysle o procedurze zmiany podpisu to mi sie slabo robi

i nie bedziesz mi mowil co mam robic

- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hehe... wcale nie musisz słuchać ;Pi nie bedziesz mi mowil co mam robic
prostować nie będę.. bo potem pewnie zrobi się max wątek na kilka stron oparty o czepanie się form fleksyjnych słowek

ważne jest to, że z tego co pamiętam, to miseczka, w której siedzi sprężyna (po stronie w której panuje podciśnienie) oparta jest o obudowę już, więc nie ma bata opóźnić zapłonu poprzez podanie nadciśnienia. i tyle...
a patent jest prosty jak drut - na wolnych obrotach zapłon ustalany jest poprzez otwarcie przez kompa zaworka elektromagnetycznego, który otwiera dopływ podciśnienia (śmiesznie brzmi .. nieprawdaż??

aha moralez.. sorki, ja się nie napinam jak masta, tylko przerabiałem ten temat kilka razy, ufo rozbierałem, dorabiałem membranę, kupowałem nowe, próbowałe ustawić zapłon.. więc po prostu wiem co i jak, a to że akurat tak napisałem.. no weny nie miałem

Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
A to ciekawe, bo:woocash pisze: a patent jest prosty jak drut - na wolnych obrotach zapłon ustalany jest poprzez otwarcie przez kompa zaworka elektromagnetycznego, który otwiera dopływ podciśnienia (śmiesznie brzmi .. nieprawdaż??) zapłon jest przyspieszony - dla wolnych obrotów jest zadana moc, przy wysokich obrotach zaworek jest zamykany - o zapłon się opóźnia - nie niszczy się silnika poprzez zbyt wczesny zapłon mieszanki - korby, wał , panewki nie dostają strzała w momencie, gdy tłok nie znalazł się jeszcze w GMP, albo w momencie gdy znajduje się w GMP- tylko wtedy, kiedy tłok juz opada... i tyle
W takim razie po co sa sprezynki (uklad odsrodkowy) w aparacie? Przeciez tak tez mozna regulowac zaplon, wiec tu(duze/male obroty) rola ufo racej jest zbedna.
BTW -zaplon jest przed gmp, a nie w/po

I jeszcze taka mala dygresja -jakbys doczytal dokladnie, to moralez napisal, ze z ogranicznikiem nie bedzie opozniac przy nadcisnieniu
