Pytanie o regulator ciś paliwa oraz ufo

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

A to ciekawe, bo:
W takim razie po co sa sprezynki (uklad odsrodkowy) w aparacie? Przeciez tak tez mozna regulowac zaplon, wiec tu(duze/male obroty) rola ufo racej jest zbedna.
wiedziałęm że tak będzie... to jeśli ...ech... łotewer.. ja już nic na ten temat nie napiszę..
BTW -zaplon jest przed gmp, a nie w/po
jeden kit, napisałem o kopie w tłok, mądremu to wystarczy.. a ty sie czepiasz jak zwykle
ze z ogranicznikiem nie bedzie opozniac przy nadcisnieniu
jakim kuźwa ogranicznikiem? to działa w jedną stronę i tyle..
z mojej strony EOT,a teraz pójdą 2 jadowite posty w wieloma cytowaniami :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Piszesz jakies bajki mimo, ze z gory wiesz, ze 'tak bedzie'...
Tak uroczo sie rozpisales o tym waleniu w tlok, ze ktos nieobeznany z tematem w takim stopniu jak Ty moze nie rozwiklac tego skrotu myslowego, no i jak mozna sie czepiac idiotyzmow...Przeciez to takie...niekolezenskie
8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

woocash pisze: a patent jest prosty jak drut - na wolnych obrotach zapłon ustalany jest poprzez otwarcie przez kompa zaworka elektromagnetycznego, który otwiera dopływ podciśnienia (śmiesznie brzmi .. nieprawdaż?? :wink: ) zapłon jest przyspieszony - dla wolnych obrotów jest zadana moc, przy wysokich obrotach zaworek jest zamykany - o zapłon się opóźnia - nie niszczy się silnika poprzez zbyt wczesny zapłon mieszanki - korby, wał , panewki nie dostają strzała w momencie, gdy tłok nie znalazł się jeszcze w GMP, albo w momencie gdy znajduje się w GMP- tylko wtedy, kiedy tłok juz opada... i tyle

aha moralez.. sorki, ja się nie napinam jak masta, tylko przerabiałem ten temat kilka razy, ufo rozbierałem, dorabiałem membranę, kupowałem nowe, próbowałe ustawić zapłon.. więc po prostu wiem co i jak, a to że akurat tak napisałem.. no weny nie miałem :P
zacznijmy od tego ze ten uklad z zaworkiem jest stworzony po to zeby obnizyc zawartosc tlenkow azotu w spalinach, dziala tak ze na zimnym silniku, zawor jest zamkniety przez co zaplon jest opozniony, a temperatura gazow nizsza, dopiero po rozgrzaniu silnika zawor sie otwiera umozliwiajac korzystanie z ufo 8)
swoja droga zamykanie podcisnienia przy duzych obrotach a zatem i duzym otwarciu przepustnicy byloby o tyle bez sensu ze przyspieszacz wtedy przestaje dzialac ;P

po drugie panie masta cos slabo badales te swoje przyspieszacze ze nie wiesz o jakie ograniczniki mi chodzilo
Załączniki
cieglo.JPG
cieglo.JPG (26.4 KiB) Przejrzano 1560 razy
ODPOWIEDZ