
Czy kola zebate rozrzadu w glowicy mogly byc innego kalibru(inne ulozenie klina w stosunku do znakow)?Lub czy walek "x"mozna zalozyc do 1,9 "x","y","z"?
Moje pytanie wbrew pozorom nie jest takie glupie.Chodzi o to, ze dzisiaj 3x przestawialem rozrzad myslac ze przeskoczyl lub ze zostal zle zlozony.Jak gore ustawilem na kolku i dol tez to pasek od strony alternatora byl luzny,po naciagnieciu znaki sie nie zgadzaja(wal idzie wczesniej od gory)Po przestrawiniu paska o jeden zabek jeszcze gorzej tylko w droga strone...
Odpalilem auto na tej pierwszej konfiguracji od strzala.Jak strzele z gazu to "stoi w miejscu i probuje sie podniesc".Przeplywke mam rozebrana i musze dac ja na full zeby wszedl powyzej 5tys,ba powyzej 4 ma problemy.Przy tym silni powyzej 3tys doastaje niepokojacych wibracji.
Mam walniety na 90%czujnik przepustnicy bo nie zwiera na zamknietej.Sprawdze w poniedzialek na innym.Mam zla przeplywke i kompa.mhhh....`co jeszcze....?....
POMOCY!!!