Bardzo slaby dzien
- Ninja
 - Uzalezniony
 - Posty: 640
 - Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
 - Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
 
No to moze i byc tak jak mowi TOMBIKE, ze zasniedzial i raz przewodzil, a raz nie.
Ale jak grzanos pisze, ze wycieraczki pracuja, tylko po przestawieniu przelacznika na "off" nie wracaja w pozycje zerowa, no to juz nie jest bezpiecznik.
			
			
									
						
							Ale jak grzanos pisze, ze wycieraczki pracuja, tylko po przestawieniu przelacznika na "off" nie wracaja w pozycje zerowa, no to juz nie jest bezpiecznik.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator 
Jest - VW
			
						Jest - VW
- 
				grzanos
 
też tak kiedyś miałem, mozliwości jest kilka albo to ustrojstwo w silniczku albo włącznik wycieraczek, a u mnie akurat chodziło o połączenie miedzy nimi. Wyłącznik wycieraczek po ich WYŁĄCZENIU podaje + na jeden z przewodów i on idzie bezposrednio do silniczka(do takich styków na obrotowej tarczy) - u mnie poprostu przestał przewodzić 
  więc pociągnąłem drugi i jest ok
			
			
									
						
							501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						Początkowo bez namysłu rozebrałem te styki ale wszystko jak nówka a rocznik '84 
Natomiast wyłącznik zepsuł mi się 2 razy na szczęście dał się naprawić..
Proponuje odnaleźć który to przewód przy silniczku i sprawdzić czy jest na nim + przy włączonej stacyjce i wyłączonych ale postawionych wycieraczkach, a jak nie ma do zrobić żeby był
  jak nie pomoże to faktycznie styki przy silniczku
			
			
									
						
							Natomiast wyłącznik zepsuł mi się 2 razy na szczęście dał się naprawić..
Proponuje odnaleźć który to przewód przy silniczku i sprawdzić czy jest na nim + przy włączonej stacyjce i wyłączonych ale postawionych wycieraczkach, a jak nie ma do zrobić żeby był
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
			
						- 
				grzanos
 
- 
				Humve
 - Junior
 - Posty: 325
 - Rejestracja: 21 sty śr, 2004 7:57 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Mysłowice
 - Kontakt:
 
I co ninja kto miał racje 
  , teraz zjesz sobie wszystkie bezpieczniki swoje 
  bo my z NMike-m wygraliśmy. NIe martw się ninja, każdy może się pomylić, różne rzeczy dzieją się na tym świecie a większe w moim pugu, ale grąd że chodzą wycieraczki a resztą się nie przejmuje, nie przejmuje się też tym że mówił mi prawie magister automatyk że to na pewno nie bezpiecznik, różnie działają bezpiecznik, mówię to z własnego doświadczenia. 
  
			
			
									
						
							PRAWKO odebrane 7 luty 2007 i autko juz moje 205 1,4 60KM + GAZ
			
						- Ninja
 - Uzalezniony
 - Posty: 640
 - Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
 - Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
 
adidj ma racje, nie mozna bezpiecznika "troche" przepalic, moze miec co najwyzej zasiarczone albo skorodowane styki.
usterka znaleziona wiec fuck it.
Moze wezmiemy teraz na warsztat "zdenerwowanie 1." i "zdenerwowanie 2." o ktorych grzanos pisal na poczatku?
 
Jeszcze kilkadziesiat postow i napewno rozwiazemy wszystkie problemy kolegi
  
			
			
									
						
							usterka znaleziona wiec fuck it.
Moze wezmiemy teraz na warsztat "zdenerwowanie 1." i "zdenerwowanie 2." o ktorych grzanos pisal na poczatku?
Jeszcze kilkadziesiat postow i napewno rozwiazemy wszystkie problemy kolegi
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator 
Jest - VW
			
						Jest - VW