Mowa o zwykłym wahaczu gdzie stabilizator pełni rolę drążka reakcyjnego albo to drążek jest przy okazji stabilizatorem

Oryginalne tuleje nie są wypełnione w 100% gumą, lecz mają symetrycznie "dziury", poza tym na kołnierzu mają bardzo mały nadlew gumy i tworzy się duża szpara między podkładkami ograniczającymi.
Nawet z nowym wahaczem/gumami ta przerwa pozwala na spore ruchy przód-tył.
Co ciekawe "dziury" gumy w tych tulejach są symetrycznie tylko w jednej linii, a wkładane są do wahaczy jak leci.. czasem w pionie czasem w poziomie, czasem skośnie..
Oryginały w peugeocie 309 były natomiast "pełne" i jakby z ciut większym nadlewem na kołnierzu.
Niestety z zamienników chyba tylko SASIC ma takie dedykowane wyłącznie do 309 (SAS_5233583), reszta uznaje za uniwersalne te do 205
a dedykowane wyglądają tak:
Podejrzewam, że mogłyby sie sprawdzić i nieco lepiej trzymać ten wahacz

Sam jeszcze nie sprawdzałem, bo mam na oku może coś jeszcze lepszego..
Z tego typu tulejami mają problem też chłopaki od fordów m.in. scorpio, a radzą sobie poliuretanem i ponoć się sprawdza, kwestia doboru jego elastyczności..