Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
			
		
		
			
				
																			
								Paweel  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Paweel   »  24 cze czw, 2004 9:54 pm 
			
			
			
			
			
			"pływają" mi obroty w GTi  
 
co to może być ... od 500 do 1000 ... jak jest zimny to prawie gaśnie a za chwilę łapie 1500 obr/min .... nie wiem co jest ...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								samer 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  741  		Rejestracja:  07 cze sob, 2003 5:00 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: samer   »  24 cze czw, 2004 10:37 pm 
			
			
			
			
			
			Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Paweel  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Paweel   »  24 cze czw, 2004 10:49 pm 
			
			
			
			
			
			samer pisze: Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
 
shit shit shit ... tyle powiem
też tak myślę ... a najgorsze jest to że go wyjmowałem żeby się dostać do pękniętego przewodu wodnego ... ech ... i może coś kurde się spsuło 
 ech ... 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ZoNNk 							 
						Junior 			
		Posty:  231  		Rejestracja:  08 cze ndz, 2003 8:15 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  BIAŁYSTOK 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ZoNNk   »  24 cze czw, 2004 11:48 pm 
			
			
			
			
			
			moze tez łapac lewe powietrze ja tak miałem w zeszłym tygodniu ale tego samego dnia to zrobiłem
			
			
									
						
							1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								samer 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  741  		Rejestracja:  07 cze sob, 2003 5:00 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: samer   »  25 cze pt, 2004 1:04 am 
			
			
			
			
			
			dobrze scisnoles opaski na tym kolanku gumowym co laczy przeplywomierz i przepustnice ?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kaktus 							 
						Maniak 			
		Posty:  1567  		Rejestracja:  12 cze czw, 2003 10:26 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Opole 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kaktus   »  25 cze pt, 2004 1:05 am 
			
			
			
			
			
			dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu  - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!  
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Paweel  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Paweel   »  25 cze pt, 2004 5:58 am 
			
			
			
			
			
			Kaktus pisze: dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
 
   
hehe zaraz ide posprawdzać 
 
ale opaski dobrze pozaciskałem napewno ...  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								STM 							 
						Nowicjusz 			
		Posty:  51  		Rejestracja:  27 kwie wt, 2004 11:19 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Lublin 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: STM   »  25 cze pt, 2004 10:08 am 
			
			
			
			
			
			silnik krokowy ?
			
			
									
						
							Jedziesz Czesiu?...Jade jade...a nie z Toba to nie jade bo nie dojade!!!....
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Piweł 							 
						Junior 			
		Posty:  424  		Rejestracja:  03 lip czw, 2003 4:21 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Wawa 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Piweł   »  27 cze ndz, 2004 7:31 pm 
			
			
			
			
			
			STM pisze: silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?  
    
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
 
			
			
									
						
							Ex 205 GTi ...
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								fluff  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: fluff   »  27 cze ndz, 2004 11:14 pm 
			
			
			
			
			
			Piweł pisze: STM pisze: silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?  
    
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
No coz... mi tez lataly obroty, gasl, nie mial mocy. wina lezala wlasnie w silniku krokowym wiec nie rozumiem tej ironii.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ZoNNk 							 
						Junior 			
		Posty:  231  		Rejestracja:  08 cze ndz, 2003 8:15 pm 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  BIAŁYSTOK 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ZoNNk   »  28 cze pn, 2004 1:11 am 
			
			
			
			
			
			to gti ma silnik krokowy??? bo ja zawsze myslałem ze ma zaworek pow.dodatkowego chyba ze te na motronicu costam mają  
 
			
			
									
						
							1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								fluff  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: fluff   »  28 cze pn, 2004 12:08 pm 
			
			
			
			
			
			hmm nie wiem jak gti... ale ja u siebie (nie pug) mam. i wlasnie on byl powodem problemow
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  28 cze pn, 2004 4:28 pm 
			
			
			
			
			
			Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie 
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
 
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi  
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Paweel  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Paweel   »  28 cze pn, 2004 8:13 pm 
			
			
			
			
			
			NMike pisze: Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie 
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
O TO CHODZI ???
tylko jak to sprawdzić  
        
podłączam prąd i nic sie nie dzieje ... mam drugie takie cos i też zero reakcji ...   JAK TO SPRAWDZIĆ bo tracę cierpliwość...tak PUG'a rozbebeszyłem że nie wiem jak to poskładam do kupy  
  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NMike 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  657  		Rejestracja:  23 paź czw, 2003 10:35 am 		
		
											Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Olsztyn 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: NMike   »  28 cze pn, 2004 8:20 pm 
			
			
			
			
			
			Heh mam fotki, też swojego rozkręciłem już 2 raz od skompletowania. Jeśli masz książkę Etzolda, to tam jest napisane jak to sprawdzić. Trzeba podłączyć prąd i dziurka w środku ma się zamknąć(chyba po 2 min), albo otworzyć--po krótce. U mnie to było zepsute i musiałem wymieniać. Jeśli masz to coś zepsute, to mam 1 wolne na handel.
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,6 GTi