jak podłaczysz pod prąd powinno zamknac sie okienko ktore jest w srodku tylko trzeba na to poczekac kilka minut 
prad działa na grzałke ktora nagrzewa taki kawałek metalu który zmienia połozenie zamykajac okienko 
ja swoje rozwaliłem młotkiem i wyczysciłem wyregulowałem ustawiłem i skleiłem poksipolem do metalu i jest ok 
w serwisie puga kosztuje 389 zł
			
			
									
						
							obroty ... co jest ?
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Hej
Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem
 Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska 
Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.
Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.
Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
			
			
									
						
							Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem
Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.
Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.
Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- 
				Paweel
 
- ZoNNk
 - Junior
 - Posty: 231
 - Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: BIAŁYSTOK
 
ale to bedzie lewe powietrze bo jak zaworek jest cały czas otwarty to masz obroty wysokie nawet na gorącym sielniku i wcale nie musza skakac  a jesli jest całkiem zamnknięty na zimnym to by zdychał byłoby trzeba trzymac cały czas pedeł wciśniety (miałem tak bo zaworek mi sie mechanicznie zawieszał w rużnych pozycjach) 
odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz
			
			
									
						
										
						odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz