z tego co się orientuję to do głownych mocowań powinny pasować od innych modeli, chyba właśnie z 306 (nie jestem do końca pewien) ale mogą się minimalnie różnić np. brakiem uchwytów do mocowania przewodu hamulcowego, mocowaniami stabilizatora pod innym kątem itp.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Z 206 pasują, ale raczej ma sens tylko wersja gwintowana - wyżej talerz na którym opiera sie sprężyna. W tylnych trzeba trochę skrócić tulejki przez które przechodzą śruby mocujące lub zaprasować org. z 205.
Jeden musi pokazać co ma, innemu wystarczy wiedzieć, że to ma. Chodzi oczywiście o zawieszenie sportowe. I tu "żółty" amortyzator Bilstein B6 Sport jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, dla których ważne są niuanse, zarówno w tradycyjnych samochodach osobowych jak i w pojazdach off-road. Nawet bez obniżania zawieszenia ten wilk w owczej skórze pokazuje swoje zęby, a przy tym wykonuje niezawodnie swoją pracę w codziennym ruchu ulicznym. Optymalna przyczepność kół, podwyższona stabilność toru jazdy, znakomita siła tłumienia. Poza walorami sportowymi Bilstein B6 Sport jest także w kwestii bezpieczeństwa najlepszym wyborem.
Ja juz na nie odkladam.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
przed zaozeniem jakiegokolwiek sportowego zawieszenia warto pomyslec o wzomocnieniu kielichow w budzie ,bardzo szybko przepycha,u mnie wystarczylo 2 tys km.racjonalnym rozwiazaniem jest tesh obspawanie budy w newralgicznych miejscach (słupek drzwi na gorze i dole)
Dobra rada, u mnie ta czesc zaczyna rdzewiec wiec przydaloby sie wzmocnienie. Gdzie to mozna dostac ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
bardzo szeroko trzeba sie usmiechnac do buniooo z klubu i on cos takiego wykrawa na cyfrówce,....a wracajac do tematu samego zawieszenia to osobiscie polecam wlasnie kyba agx,posiadam takie,dla mnie jest idealne 4 st regulacji (jeden mały srubokrecik i po sprawie,a nie tak jak w przypadku b6 trzeba wlazic pod auto) i co najwazniejsze wytrzymale,a co do ceny to zapraszam na www.autoracing.pl
Samochod calkiem inaczej sie zachowuje - pomijajac fakt, ze moje seryjne nadawaly sie juz na smietnik. Teraz wyraznie czuc, ze przod sobie nie radzi. Tyl swietnie tlumi wszelkie nierownosci. Hamowanie i przyspieszanie bajka
Po wczorajszych zawodach doroslem do wymiany zawieszenia Amortyzatory zamawiałes przez internet czy kupiłeś na miejscu, mozesz mi przesłac jakieś namiary do tego sklepu?