tarcze zamiast bębnów

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
wasia
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
Posiadany PUG: green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kołobrzeg

tarcze zamiast bębnów

Post autor: wasia »

Dzięki opcji szukaj :) wiem że jest to możliwe. I teraz pytania:
1. Jakie części byłyby potrzebne (przydadzą się numery katalogowe)?
2. Czy ktoś już to przekładał i czy jest znacząca różnica w hamowaniu?
3. Ile może kosztować taka zabawa?
1988 1.4 = 60 leżących ;) koni

http://www.wasia.205.pl
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: tarcze zamiast bębnów

Post autor: martinop »

Jeżeli nie bedziesz zmieniać silnika na mocniejszy to moim zdaniem bez sensu.
Ja coś takiego robiłem, przełożyłem całe wachacze z drązkami z 1,9 GTi. Trochę roboty z tym, było.
Poza tym panuje opinia, że cięzko na tarczach z tyłu zablokować koła w czasie jazdy, choć pewnie jest to możliwe.

Koszty - częsci typu zaciski + tarcze, klocki, raczej reperaturki zacisków, nowe przewody miedziane i gumowe.

Moim zdaniem min 300-400 zł + belka lub przynajmniej zaciski i potrzebny osprzęt.

Jak chcesz zostać przy tym silniku to doprowadź bebny do uzywalności, taka moja rada.
ODPOWIEDZ